AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Hva tenker dere? Vi har vært sammen i snart et år. Vi er 30 og bor i Oslo (ikke sammen). Jeg er vært litt usikker på hvor jeg vil egentlig bo og har søkt jobb flere steder men til slutt blir jeg i Oslo i de nærmeste årene. Hun sendte melding i går at hun fikk ny jobb i Tromsø, mens jeg er på hyttetur. Jeg spurte om når vi kan få snakke om dette, så svarer hun at det passer godt å ringe om 5 dager når hun har mer tid. Det føles litt merkelig at vi får ikke snakke om dette med én gang. Hun er ofte for opptatt med jobb, studiet, osv... for å treffe mer enn én gang i uka. Hun måtte noen ganger flytte planlagte aktiviteter rett før. Dette har vært ganske greit på en måte. Jeg elsker å ha litt fleksibilitet og nok tid for meg selv. Jeg reiser også ganske ofte pga jobben og det er fint at det er ikke noe problem for henne. Men nå tror jeg ikke at dette fungerer. Eller er det meg som er urimelig? Anonymkode: 6066f...a4a
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Dette hørtes helt sinnsykt ut. "Jeg har fått jobb i Tromsø, snakkes om 5 dager". 😲😲 6
visp Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Nei, du er ikke urimelig. Si at du absolutt trenger å prate om dette nå! 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 3 minutter siden, Hannah80 said: Dette hørtes helt sinnsykt ut. "Jeg har fått jobb i Tromsø, snakkes om 5 dager". 😲😲 Jeg er enig men samtidig var det meg som spurte om mandag eller tirsdag. Og jeg hadde selv søkt jobb utenfor Oslo (fikk vite i dag at jeg ble ikke valgt). Anonymkode: 6066f...a4a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 høres ut som at du er sammen med henne, men at hun ikke er sammen med deg. Anonymkode: d3cb4...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Kjæresten min er sjølstendig og alt det der, men aldri om han hadde takka ja til jobb eller studier utenfor byen vår uten å diskutere med meg først! Og sjøl om han er mye opptatt er det sjeldent at han ikke har tid å prate om noe viktig. Dette virker som helt merkelig opplegg. Som om hun egentlig er singel. Anonymkode: c8b56...7f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå