Gå til innhold

Samboer kjøpte en penisring som "gave"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag i for gårs, og fikk melding av samboeren at han hadde en gave. (Han er bortreist) 

Jeg spurte hva det var, og han sendte bilde av en penisring på hans penis. Jeg ble utrolig skuffa kjente jeg! 

Hvorfor skal alt være så seksuelt? Synes faktisk det var turn off.

Hva hadde dere syntes? 

Anonymkode: 98e03...a06

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slår ikke han som fridde til kjæresten sin ved å knyte fast ringen på penisen 

Anonymkode: 97481...e1d

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

🤣 ler meg ihjel, for en type! Han trodde vel du ville bli kåt da🤣 

Anonymkode: dc087...aaa

• Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet

LAL.

Jeg hadde vel svart «nice try, prøv igjen».

Og kanskje sendt ham Vippskrav for en womanizer i det minste 🤷‍♀️😅 Og blomster, og sjokolade, og ei bok - tusen takk for gaven elskling. 

Skrevet

Hadde ledd. Med mindre han sliter med å komme for fort, da hadde jeg sett på det som en fin gave 

AnonymBruker
Skrevet

😄🤭 Hva er gaven hans?? At HAN har fått seg penisring? Eller dickpixet?? 

Eh. Jeg tenker at dette er en type fyr som også ville funnet på å gi deg en skikkelig skikkelig klein og ukoordinert lapdance/striptease til enda verre musikk og iført borat-drakt. 

Anonymkode: 6b350...f72

• Liker 1
Skrevet

Er det hele gaven eller en humoristisk greie ved siden av? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde bursdag i for gårs, og fikk melding av samboeren at han hadde en gave. (Han er bortreist) 

Jeg spurte hva det var, og han sendte bilde av en penisring på hans penis. Jeg ble utrolig skuffa kjente jeg! 

Hvorfor skal alt være så seksuelt? Synes faktisk det var turn off.

Hva hadde dere syntes? 

Jeg hadde sagt at jeg ikke syntes det var en morsom spøk. 

Anonymkode: 1a226...3a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (1 minutt siden):

Er det hele gaven eller en humoristisk greie ved siden av? 

Han sa han hadde kjøpt en gave, så sendte han en video av den... 🙄

Han sa etterpå at om jeg ville ha noe i tillegg, så kunne jeg kjøpe det, så kunne han betale.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sa han hadde kjøpt en gave, så sendte han en video av den... 🙄

Han sa etterpå at om jeg ville ha noe i tillegg, så kunne jeg kjøpe det, så kunne han betale.. 

Oi! Lite imponerende innsats fra samboeren din der! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje godt ment, men... Dette skjønner kanskje ikke menn, men når de  _må_ ha penisring for å holde pikken oppe, så er det ikke så sexy 🙈. Og vi synes ikke det er så kult. Jeg hadde blitt skuffet - forstår deg godt, TS.

Anonymkode: db2b8...6ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. det er mest en gave til han selv, og koster sånn 50 kroner eller noe? 

Jeg har jo gitt seksuelt tull og tøys i "gave" jeg også altså, til stor suksess - leketøy, massasjeoljer, bare at jeg har stilt i noe teit undertøy... Så om man skal legge godviljen til så kan det være han trodde han skulle gjøre noe sexy for deg som kom til å glede deg. For han hadde blitt glad om du hadde sendt bilde av at du hadde kjøpt et eller annet sånt til deg selv og sendt bilde av det.

Men ja.. nei.. når du går på kondomeriet og skal kjøpe et sexleketøy med kvinnen i tankene, så er vel penisring ganske langt nede på listen. Det er få kvinner som fantaserer om penisringer.

Og når du er lei av at alt skal være seksuelt, så har dere et kommunikasjonsproblem her. Si fra at du ble skuffet.

Anonymkode: 66f32...756

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (1 time siden):

LAL.

Jeg hadde vel svart «nice try, prøv igjen».

Og kanskje sendt ham Vippskrav for en womanizer i det minste 🤷‍♀️😅 Og blomster, og sjokolade, og ei bok - tusen takk for gaven elskling. 

Kjøpte Womanizer til dama denne uka, og kan ikke si hun ble særlig begeistret. Så neste gang blir det dickpic av Senior23 med en stram cockring. Billigere, og mindre egoistisk, enn hennes manglende begeistring, for gaven som var ment å bidra til hennes nytelse. Det lønner seg ikke å være på giversiden. Uttaknemlige kvinner lever landet. Alt for Norge.

Anonymkode: 8d08d...e12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjøpte Womanizer til dama denne uka, og kan ikke si hun ble særlig begeistret. Så neste gang blir det dickpic av Senior23 med en stram cockring. Billigere, og mindre egoistisk, enn hennes manglende begeistring, for gaven som var ment å bidra til hennes nytelse. Det lønner seg ikke å være på giversiden. Uttaknemlige kvinner lever landet. Alt for Norge.

Hæh???

Anonymkode: 1f4a1...847

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med mannfolk som tror at kvinner forguder peniser

Anonymkode: 97481...e1d

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han trodde nok at du syns dette var hysterisk morsomt, mannfolk er rare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For vi kvinner er jo så like alle sammen. 🤪

Jeg hadde satt pris på en womaniser jeg. Til og med en som var lik den jeg allerede har. En hjemme og en i båten hadde vært helt supert det. 😄

Det til side, mange menn er veldig dårlig på dette med å gi gaver kvinnen faktisk ønsker seg. Burde ikke være så umulig heller, for vi prater jo.

Jeg er veldig veldig heldig med min. Han er fantastisk på å snappe opp hva jeg ser på med ønske i blikket, eller snappe opp ting jeg ønsker meg i samtaler. Det er ganske unikt. Mine venninner er veldig misunnelig på det. 

Å gi noe som gleder handler om å vite hva den andre blir glad for. Egentlig merkelig at det skulle være så vanskelig, angående den man faktisk lever med.

Utakknemlige kvinner, eller tankeløse menn?

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dobbelpost

Endret av Trolltunge
AnonymBruker
Skrevet

Haha, kjæresten min også drev å kjøpte sexleketøy til meg i gave 😆  litt mer en en penisring da rett nok men. Jeg har vel og kjøpt noe til ham i gave. 

Jeg ble jo glad da 😆 for all del. Men etter hvert så måtte jeg forklare han at " du vet de greiene er egentlig mest gave til deg selv? " 

For jeg er ikke så opptatt av leketøy. Jeg bruker det aldri alene. Selv om han egentlig vil at jeg skal gjøre det da. Så.. nei det er ikke så interessant for meg. Liker at han bruker de ( på meg) når vi er sammen da. 

Men til bursdag og jul vil jeg heller ha smykker eller bøker eller andre ordentlige ting da. Så det er egentlig lurt å være tydelig på om det er slik for deg og. For det er jo ikke så lett for han å vite. 

Anonymkode: 64996...418

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke alle liker det samme. So what?🤷‍♀️ Kjøp en annen type neste gang da. Ikke hennes feil at hun ikke likte den, du trenger ikke bli så sur.

Anonymkode: 28437...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...