Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke anime generelt. Men hvis det er bra så liker jeg en serie.

Mest denne fordi, jeg liker at en persons virkelighet blir påvirket av en sannhet. Også ødelegger det hele personen når en lærer om flere sannheter. Når en person blir kun fortalt om en sannhet.

Så synes dette er veldig interesant innenfor ideologier og politikk osv.

Men som oftest så er dubbene generelt aldri gode. Fordi de har funimation til å gjøre det. Og ikke et mer kompetent selskap som "Spliced Bread Productions" eller Kanadere som er gode på å dubbe. Men ja.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hater det. Og hater at de såkalte "gamergirl"-folk går kledd som anime-inspirerte idioter. Synes det meste i anime er veldig likt, og temmelig teit.

Anonymkode: 97338...b5a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hater det. Og hater at de såkalte "gamergirl"-folk går kledd som anime-inspirerte idioter. Synes det meste i anime er veldig likt, og temmelig teit.

Anonymkode: 97338...b5a

Weebs ja. Men jeg synes Super Helter er enda verre. I det minste er det smule mulig å være original med Japansk animasjon.

Min kritikk til superhelter er selve sjanger navnet. For eksempel He-Man and the masters of the universe" er mindre teit, fordi det ligger i Sci fi fantasy sjangeren, og ikke superhelt sjangeren. På lik linje som at Mario er Super. Så er han ikke i sjangern av superhelter. Fordi får meg til å tenke på barbiedokker for menn. Bare hater det så sykt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Synes noe er interessant, men takler ikke dubbing og ser alltid på original språk. Foretrekker de med litt tyngre tema, men uten unødvendig vold eller lignende. Bare slike som får deg til å tenke, og som opplagt er ment for et mer voksent publikum. Altså ikke det miljøet/ sjangere som anonym «b5a» beskriver. 

Anonymkode: 20c7b...122

AnonymBruker
Skrevet

Elsker det😍

Anonymkode: aed2b...d98

AnonymBruker
Skrevet

Fikser det ikke. 

Anonymkode: c8ac7...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...