AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Ok så, betent forhold med svigers. Bor tett på. Noen som har "brutt" med svigerfamilien uten å ha gjort noe stort ut av det? Jeg har flyttet og bor på mannens hjemsted, så blir påfallende om vi slutter å involvere oss, men kan ikke vær mer med de eller så kan dette ende med skillsmisse Anonymkode: 4f55b...323 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Er det du eller de som er problemet og hva synes mannen om hvordan du takler svigers, hvordan han selv takler de og hvordan svigers takler deg. Har dere barn som lider av forholdet, hvis det- på hvilken måte? Dette er bare noen av spørsmålene som dukket opp når du er så lite spesifikk i innlegget ditt. Anonymkode: 22596...292 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Har dere barn? Ønsker mannen din å bryte med familien sin? Er du 100% sikker? Anonymkode: a0419...527
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Det beste er nok å flytte lengre unna. Da kan du bare la forholdet til svigers fade ut. Det å bor nært svigers kan virkelig være roten til mye vondt. Fatter ikke at folk orker det. Anonymkode: 85cbe...aef 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har ikke mer kontakt med svigerfamilien enn jeg må. Anonymkode: eee94...573 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ok så, betent forhold med svigers. Bor tett på. Noen som har "brutt" med svigerfamilien uten å ha gjort noe stort ut av det? Jeg har flyttet og bor på mannens hjemsted, så blir påfallende om vi slutter å involvere oss, men kan ikke vær mer med de eller så kan dette ende med skillsmisse Anonymkode: 4f55b...323 Hva mener du med å involvere dere? Anonymkode: 437e3...188 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ok så, betent forhold med svigers. Bor tett på. Noen som har "brutt" med svigerfamilien uten å ha gjort noe stort ut av det? Jeg har flyttet og bor på mannens hjemsted, så blir påfallende om vi slutter å involvere oss, men kan ikke vær mer med de eller så kan dette ende med skillsmisse Anonymkode: 4f55b...323 Du kan la være å bli med på alle besøk, roe ned kontakten og bytte fokus. Anonymkode: fbcd5...1dc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har, etter endeløs hakking. Stygge kommentarer som de selvsagt kom med da ingen andre hørte. Det har forårsaket mye krangel mellom min mann og meg da han er ekstremt konfliktsky. Han mener at jeg skal overhøre alt de sier, og kommenterer bare at jeg må ha misforstått. Etter mange år fikk jeg nok, og møter dem kun i anledninger jeg ikke kan unngå det. Jeg har fått spørsmål fra andre i den familien, men har ikke sagt noe om hva som har foregått. Jeg foretrekker å holde meg unna. Besøker gjerne andre i familien, mine svigerforeldres søsken bl.a. Anonymkode: 2105d...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Jeg og min mann kuttet veldig ned på all kontakt med hans foreldre etter noen års ekteskap. Situasjonen ble uholdbar- vi snakker rasisme, kvinnediskriminering, latterliggjøring av min mann etc. Har måttet tåle en del kritikk og spørsmål fra annen slekt pga dette, men ekteskapet vårt holdt og min mann og jeg er i dag enda sterkere knyttet til hverandre. Svigermor døde for et par år siden, svigerfar møter jeg maks to ganger i året. Noen ganger kommer man til et punkt det drastiske valg må tas, høres ut som at du er der nå. Lykke til! Anonymkode: 42cde...e86 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 Truer du med skilsmisse TS? Anonymkode: 81be0...e52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå