Gå til innhold

Ikm i dag - hadde dere graviditetssymptomer så tidlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Skal ta test i morgen, er så spent 😬

Dere som har blitt gravide, hadde dere noen symptomer rundt ikm før den positive testen? 

I dag var jeg skikkelig kvalm på morgenen før jeg fikk spist noe, ellers er det ikke så mye jeg merker annet enn uteblitt mens 🤔 

Anonymkode: 1f633...e54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket bare uteblitt mens, samtidig som det virkelig kjentes ut som mensen skulle komme pga. murringer og at brystene ikke var ømme mer (de pleier å være ømme mellom eggløsning og mens hos meg). 

Anonymkode: 2be98...886

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet småkvalm 9 dpo. Testet positivt :)

Anonymkode: 9afe8...4a3

Skrevet

Jeg merket at jeg var gravid kanskje en uke før ventet mens. Da sluttet kaffe å smake godt 🤷‍♀️ men vet at dette er unormalt tidlig. Lykke til med testen din!

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å kaste opp 5 dager før med begge. 

Anonymkode: c0bb9...872

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begynte å kaste opp 5 dager før med begge. 

Testet forøvrig positivt 8 dpo og 18 dpo. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja fråvær av PMS. Eg var ikkje "humørsyk".

Anonymkode: 0310f...d14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde absolutt ingen symptomer med noen av mine svangerskap før jeg var i uke 7-8

Anonymkode: 495df...d20

Skrevet

Ved IKM hadde jeg allerede tilbragt noen gøyale dager ved toalettet 🤮

AnonymBruker
Skrevet

En uke før ikm hadde jeg ømme bryster, sliten, kviser og hormonell

Anonymkode: d1686...c7c

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Nei, ingen symptomer i det hele tatt, bortsett fra at diverse mensensymptomer manglet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjente at egget feste seg ca en uke før IKM (et underlig "poke" i livmor, og ble ganske kvalm i forbindelse med det). Ellers var puppene litt hovne, og enkelte ting smakte rart. Hadde ni måneder uten klaff bak oss, så skjønte at det var noe annerledes denne gangen.

Anonymkode: 07d4f...150

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg merket 11 dpo at jeg var gravid. Hadde masse appetitt og manglet absolutt alle pms-symptomene. Til vanlig pleier jeg å ikke spise noe mellom 7dpo pg mensen, så merket at noe var på gang siden jeg følte meg som et menneske. Dag 11 fikk jeg også en rar gul utflod, og da tenkte jeg at NÅ må jeg ta enntest. Den var positiv 😁

Anonymkode: d1d27...51b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, var småuggen og hadde et enormt behov for å dusje hele tiden. Orker ikke kaffe.

Anonymkode: 8d4c8...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Annet enn uteblitt mens merket jeg ingenting før uke 6. Da kom kvalmen 🤢

Anonymkode: f107f...e75

Skrevet

Ca. en uke etter befruktning begynte jeg å våkne på natta både fordi jeg var sulten, og fordi jeg måtte tisse flere ganger.  Brakk meg også av noe jeg vanligvis aldri ville tenkt over til vanlig. 

Testet meg ikke før DPO 12, men da fikk jeg en tydelig nok strek.

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn, så har jeg «kjent» og «følt på» flere symptomer de gangene jeg ikke har vært gravid, enn de gangene jeg faktisk har vært det.

Anonymkode: 94b2a...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...