AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Har hatt en del kramper/menssmerter i livmor området i dag. Er 6+0 i dag. Hatt pittelitt menssmerter i korsrygg i går eller overigår også. Forbereder meg mentalt på SA. Men når pleier blødninger å dukke opp ift kramper? Anonymkode: 071c3...5f1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Og ved en evt MA, vil tester bli svakere/negativ, selv om blødning ikke er startet og SA ikke er oppdaget? Anonymkode: 071c3...5f1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Mensen smerter er vanlig i svangerskap også, bare så det er sagt. Jeg hadde mensen smerter til langt utover uke 20. Med det sagt så har jeg bare opplevd kramper etterfulgt av blødning kort tid etter. Og med kramper så mener jeg som etterrier om du har født før og vet hva det er. Ikke bare mensen smerter. Anonymkode: cbcde...5a0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mensen smerter er vanlig i svangerskap også, bare så det er sagt. Jeg hadde mensen smerter til langt utover uke 20. Med det sagt så har jeg bare opplevd kramper etterfulgt av blødning kort tid etter. Og med kramper så mener jeg som etterrier om du har født før og vet hva det er. Ikke bare mensen smerter. Anonymkode: cbcde...5a0 Takk for svar. Menssmerter har jeg hatt av og på hele syklusen, men klarer ikke huske om jeg opplevde det med første. Da visste jeg ikkeat jeg var gravid før uke 7-8 heller... Men ja, i dag kjente jeg noe som minnet mer om krampe/svak etterrie enn menssmerter. Menssmertene var pleid å være mer generelt i området/litt ut mot siden, som et verk, men dette var mer som en krampe veldig sentrert i området rundt livmor. Håper jeg bare er ekstra på utkikk, eller at det er tarmene som leker, men jeg forbereder meg mentalt på en SA så får jeg heller bli positivt overrasket... Anonymkode: 071c3...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå