Gå til innhold

Så fin på bilder - helt annerledes live

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett MANGE bilder av en mann jeg nå i ettermiddag endelig fikk møte. Jeg «forelsket» meg i de bildene. Men det viser seg at han ser helt annerledes ut i virkeligheten! Altså - jeg kan nå i ettertid se at det er ham på bildene. Men jeg hadde dannet meg et inntrykk av utseendet hans basert på rundt ti bilder som overhodet ikke stemte. Det føles så rart. Han jeg «forelsket» meg i, finnes ikke liksom. Det er ikke det at bildene har vært villedende heller, de har bare ikke fanget virkeligheten. Noen som har opplevd det samme?   
Vi har egentlig en avtale om å treffes til uka for en aktivitet, men jeg er usikker på om jeg har lyst. Er ikke tiltrukket i det hele tatt. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: bb4a3...452

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som ekte mannfolk når tinderdaten har skjult fedmen sin på bildene. Snu i døra og si nei takk.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det om du ikke har møtt han? 

Tenker du kan spare han for å kaste bort tid på deg når du er så sykt overfladisk. 

Anonymkode: 28b43...774

• Liker 3
Skrevet

Ja, og det derfor det kan være greit å snappe/ FaceTime hverandre før man evt møter hverandre, da får man sett personen nogen lunde hverdagslig og uten filter. Men jeg skjønner deg veldig godt, og har opplevd det samme selv, og det er jo selvfølgelig en nedtur når man har dannet seg et bilde av personen i hodet sitt, også blir det ikke slik en ser for seg!

Du kan jo bare være ærlig å si at det var hyggelig å møtes, men at du ikke føler for å møtes igjen, da du ikke følte «viben».  

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker du kan spare han for å kaste bort tid på deg når du er så sykt overfladisk. 

Man er jo ikke overfladisk når man har preferanser. 

Anonymkode: 6a8e8...0c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man er jo ikke overfladisk når man har preferanser. 

Anonymkode: 6a8e8...0c6

Jo. Hvis preferansene utelukkende baserer seg ene og alene på hvordan den andre personen ser ut så har man overfladiske preferanser. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (4 minutter siden):

Ja, og det derfor det kan være greit å snappe/ FaceTime hverandre før man evt møter hverandre, da får man sett personen nogen lunde hverdagslig og uten filter. Men jeg skjønner deg veldig godt, og har opplevd det samme selv, og det er jo selvfølgelig en nedtur når man har dannet seg et bilde av personen i hodet sitt, også blir det ikke slik en ser for seg!

Du kan jo bare være ærlig å si at det var hyggelig å møtes, men at du ikke føler for å møtes igjen, da du ikke følte «viben».  

Jeg kan jo det, men det er så trist! Jeg var så klar for denne mannen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Hvis preferansene utelukkende baserer seg ene og alene på hvordan den andre personen ser ut så har man overfladiske preferanser. 

Hvor skriver jeg det? Hovedårsaken til at jeg falt for ham var personligheten hans. Men selvfølgelig spiller det inn hvordan han ser ut også. Betyr det ikke noe for deg hvordan din partner ser ut??

AnonymBruker
Skrevet

Welcome to a mans world, damer fikser og jukser med ALT. Villedende markedsføring kalles det 😡

Anonymkode: 2186f...7df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (8 minutter siden):

Gjør som ekte mannfolk når tinderdaten har skjult fedmen sin på bildene. Snu i døra og si nei takk.

jammen, det er jo helt impossible ... 😭😭😭😭 

Anonymkode: 0336a...ea3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Welcome to a mans world, damer fikser og jukser med ALT. Villedende markedsføring kalles det 😡

Det er ikke det som er problemet i mitt tilfelle. Bildene er ikke tuklet med i det hele tatt. Problemet er at han ser helt annerledes ut likevel. Selv om bildene stort sett er tatt av andre og fra ulike vinkler osv.  Utrolig merkelig.

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor skriver jeg det? Hovedårsaken til at jeg falt for ham var personligheten hans. Men selvfølgelig spiller det inn hvordan han ser ut også. Betyr det ikke noe for deg hvordan din partner ser ut??

Hvis du falt for personligheten hans ville jeg ikke gitt det opp med en gang. Det kan hende du ble så skuffet fordi hu hadde så høye (for høye) forventninger. Kanskje du blir mer postitivt til utseendet hans etterhvert (skjedd meg flere ganger, at jeg synes menn blir kjekkere og kjekkere ettersom jeg blir kjent med dem).

Anonymkode: 5d060...bf5

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husker min første skuffelse i så måte. En håndfull dasspapir stappet ned i en bh som var to nr for stor. Hun ble på gråten, som om det ikke var åpenbart at dette måtte komme for dagen da hun dro meg hjem til kollektivet. Var gentleman nok til å bare putte det i lomma på meg selv mens jeg stod og grov som nisser og dverger i sangen.

Hadde vel gått for henne uavhengig av a eller b cup. Men litt nedtur. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du falt for personligheten hans ville jeg ikke gitt det opp med en gang. Det kan hende du ble så skuffet fordi hu hadde så høye (for høye) forventninger. Kanskje du blir mer postitivt til utseendet hans etterhvert (skjedd meg flere ganger, at jeg synes menn blir kjekkere og kjekkere ettersom jeg blir kjent med dem).

Du har sikkert rett. Og det kan hende skuffelsen dreier seg om at han ser helt annerledes ut enn jeg trodde. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

P?

Anonymkode: 23d49...b8c

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Trådstarter skriver i HI:

18 minutter siden, AnonymBruker said:

en mann jeg nå i ettermiddag endelig fikk møte

Til deg ts: Det høres ut som du har forelsket deg i en drøm på grunnlag av oen bilder. Prøv å legg drømmen til side og gi ham en sjanse og bli litt bedre kjent med ham, jeg skulle tro personligheten hans også betyr noe.

Anonymkode: 6db0b...fba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvorfor bryr du deg om hva han mener? Du er usikker så la være å møte han igjen. Er jo ikke vits når du ikke er tiltrukket. Finn deg en annen 

Anonymkode: a0d10...c8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig enig i dette, ikke gi ham opp 😊 Det er jo verdt et forsøk. Det kan jo hende at du er så skuffa og forventer så lite neste gang at han ser bedre ut enn du trodde 😊

Anonymkode: 3f87f...a94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt to stykker som var så kjekke på bilder, men når jeg møtte de var de ikke kjekke i det hele tatt. Jeg bare blokket dem og svarte dem aldri igjen, ikke kast bort tiden din du heller :)  Altså, du gjør som du vil 

Anonymkode: a0d10...c8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig enig i dette, ikke gi ham opp 😊 Det er jo verdt et forsøk. Det kan jo hende at du er så skuffa og forventer så lite neste gang at han ser bedre ut enn du trodde 😊

Anonymkode: 3f87f...a94

Haha 😀 Godt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...