AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 I dag var jeg nær å bli påkjørt på trilletur med babyen min og 1,5 åringen min. Var en idiot av en sjåfør som ikke fulgte med og kjørte på gangfeltet og var nær å treffe meg. I dag var mannen min på på jobb 3,5 time unna og alt av familie minst 2 timer unna. det fikk meg til å tenke . hvem hadde passet barna mine om jeg hadde blitt skadet og måttet på sykehus? Eller for skadet til å fortelle hjem jeg er og kontakt info til pårørende? Da hadde de hatt to ukjente barn de ikke viste id på. Små barn trenger stell uansett. Og en baby må ha melk, bleier Hadde de måttet blitt med til sykehuset eller hadde politiet tatt dem? Sykepleiere på sykehuset har vel for mye å gjøre til å passe på barna til pasientene Anonymkode: 20760...eb9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Du kan oppføre nærmeste pårørende inne på helsenorge. De ser i lommeboken at du er deg og sjekker det opp der. Der fyller du navn, telefon osv. 😊 Anonymkode: f01a1...71c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan oppføre nærmeste pårørende inne på helsenorge. De ser i lommeboken at du er deg og sjekker det opp der. Der fyller du navn, telefon osv. 😊 Anonymkode: f01a1...71c Det var lurt. Det skal jeg gjøre. Men hvem hadde passer de frem til pårørende hadde kommet da? Da kunne ikke vært alene på gata Nermeste familie 1,5-2 timer unna, og mannen min 3,5 time unna. Vi er nyinnflyttet for 1 mnd siden og har ikke venne nettverk her ennå. Så ingen venner som kunne hentet på kortere varsel Anonymkode: 20760...eb9
GammelKaktus Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var lurt. Det skal jeg gjøre. Men hvem hadde passer de frem til pårørende hadde kommet da? Da kunne ikke vært alene på gata Nermeste familie 1,5-2 timer unna, og mannen min 3,5 time unna. Vi er nyinnflyttet for 1 mnd siden og har ikke venne nettverk her ennå. Så ingen venner som kunne hentet på kortere varsel Anonymkode: 20760...eb9 Da ville det kommet noen fra barnevernsvakten/politi eller lignende. Du skal ikke bekymre deg over det barna ville blitt ivaretatt av noen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Nødetatene som hadde kommet for å hjelpe deg hadde kontaktet barnevernsvakta, som hadde sendt en sosialarbeider til å passe på dem frem til pårørende kommer. Døyer det hadde de blitt plassert i et beredskapshjem inntil videre. Anonymkode: d7df6...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå