AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Vi har veldig varmt soverom. Det blir kokende varmt der. Barnet sover ikke noe godt de nettene det ble så varmt før vi tok inn Ac-maskin. Barnet har vært forkjølet i 2 uker nå og jeg er redd aircondition gjør så ikke forkjølelsen forsvinner? Den har stått på 17 grader og vises at det er 19 grader på rommet nå. Skrudde opp til at det skal kjøles til 19 nå og det vil nok ende på 20-21 grader der inne. Det er vanskelig å sove på de varmeste dagene uten avkjøling, men har det noe å si med ac? Forverrer eller forlenger det forkjølelsen? Noen som vet sikkert? Og hva gjør dere på de varmeste dagene? Vi har vifte som går men det blir veldig varmt uansett uten maskinen. Anonymkode: 5eab3...ce3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Det er ikke noe problem med aircon. Det bruker de i mange varmere områder 🙂 men viktig at ikke det blåser direkte på barnet, selvfølgelig 😉 Anonymkode: 79f2f...4d5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Takk for svar. Så forkjølelsen vil ikke bli påvirket? Anonymkode: 5eab3...ce3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 AC trenger vel ikke stå på om natta? Sett den på slik at rommet blir kjølig til leggetid og skru så av. Anonymkode: fc8d9...262
H a n n e Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 Litt off topic,men hvilken AC maskin har dere? Vi sliter med det samme her 🤯
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Har dere sjekket luftfuktigheten? Jeg ble alltid forkjølet av AC helt til vi kjøpte luftfukter og samkjørte den med luftfuktighetsmåleren. Anonymkode: 2492e...ff7
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi har veldig varmt soverom. Det blir kokende varmt der. Barnet sover ikke noe godt de nettene det ble så varmt før vi tok inn Ac-maskin. Barnet har vært forkjølet i 2 uker nå og jeg er redd aircondition gjør så ikke forkjølelsen forsvinner? Den har stått på 17 grader og vises at det er 19 grader på rommet nå. Skrudde opp til at det skal kjøles til 19 nå og det vil nok ende på 20-21 grader der inne. Det er vanskelig å sove på de varmeste dagene uten avkjøling, men har det noe å si med ac? Forverrer eller forlenger det forkjølelsen? Noen som vet sikkert? Og hva gjør dere på de varmeste dagene? Vi har vifte som går men det blir veldig varmt uansett uten maskinen. Anonymkode: 5eab3...ce3 Mannen min tåler ikke ac. Han blir syk. Hver gang 🙈 Så her funker det bedre med vifte. Åpner opp vinduet helt og lar en vifte som beveger seg stå på inntil ungen sovner. Da blir det mer en bris. Slår den av når ungen sovner og har bare vinduet på vidt gap.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Selvfølgelig er det AC-en. Kjøl ned rommet til leggetid og så kjører dere 21 grader i rommet etter det. Mitt barn blir sykt med en gang ventilen over vinduet er åpent 🤷🏻♀️ Kaldt rom går fint, men trekk er djevelens verk! Anonymkode: ddc4e...889 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Skrudde av ved leggetid ikveld men temperaturen skyter i været. Anonymkode: 5eab3...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå