Gå til innhold

Anbefale en hvitfargemaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal male en gang og et soverom og tenkte på en eller annen lys farge. Gjerne hvit(ish).... Noen som har farger som de er fornøyde med og som jeg kan sjekke ut ? Det er jo så mye å velge mellom på butikken at jeg blir helt tullete...... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0505-G90Y er en hvitfarge som er rolig for øynene å se på. :)

Skrevet

Lys Antikk er fin, og den er tilnærmet hvit (hvis du ikke har en hvit kontrast, ser den hvit ut). Egentlig er den lys, lys grå.

Egghvit er også fin, den er enda hvitere enn lys antikk. Jeg har brukt den på noen lister og lys antikk på veggene, og det er stor nok fargeforskjell til at det blir en liten forskjell.

Skrevet

Vet ikke om den er så veldig hvit, men morgensol er en nydelig farge..

Skrevet

Dis er en nydelig hvitfarge.

Passer bl.a. veldig godt til mørk lilla og rødbrunt treverk.

Skrevet

Lurt å først bestemme seg for hvilke "tone" du vil fargen skal være; grå, gul, rød grønn. Dette fordi det er veldig vanskelig å se farge på de små lappene, men det syns når du får det på veggen!

Skrevet

Vi valgte Vanilje til kjøkkenet nå, og Never til toalettet i kjelleren. Never har ørlittegranne mer brunfarge i seg (sa mannen i butikken...) men jeg er ikke sikker på om jeg klarer å se det selv...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for mange svar. Ønsker egentlig en farge som er litt brun/gråaktig, eller har dette i seg. På kjøkkenet ble jeg overtalt til å ta en farge som hadde litt rødt og gult i seg, og den synes jeg bare ser skittengul ut....

Jeg har hvite lister og slikt, så det må ikke gå helt i ett......

Skrevet

IKKE gråfarge!!!!! Jeg malte med noe som heter kritt, den ble gråaktig på veggen og jeg fryser til å med på st.Hans.

Skrevet

Vi har nettopp malt stue og gang i Lys Toscana. Den er lys beige med litt gult i som viser mest på dagtid. På kvelden er den mest beige. Lys men likevel en varm farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...