AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Har blitt noen rhododendron her. Vurderer plante noen frukttrær. Hva har dere plantet? Fornøyd? Angrer? Anonymkode: 4c6b5...643
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Peoner, klematis, bringebær, jordskokk og potet. Vet ikke om det blir bra eller ikke. Anonymkode: 3f1eb...45d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Praktspragle fra frø. Jeg vet de vanligvis formeres ved stiklinger, men planter man fra frø vil utseendet bli en overraskelse 🌱 Stiklinger vil gi forutsigbare kloner, jeg var klar for å få litt mer spenning i livet. 😅 Anonymkode: b69f2...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Lite planter men eføy Og skal jeg plante hortensia. men ellers litt grønnsaker og slikt, til nå gulrot, to typer salat, reddik , jordbær, cherrytomat og agurk Anonymkode: 0fa0f...e73
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Roser (Nina Weibull) og kryptimian. Anonymkode: cd436...567
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 En stikkelsbærbusk og en del planter på terrassen. Anonymkode: bbce3...562
Irja Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 Et kirsebærtre og et par humler og klematis inntil en levegg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Blomst; Spansk margeritt, lavendel, asters. Spiselig; agurk, tomat, paprika og basilikum. Anonymkode: 84f8a...75d
Othea Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Jeg har plantet gressløk ute. Eneste planten som jeg får til🙈
Sweetheaven Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Rhododendron, roser, hortensia, peoner og kirsebær 🌸🌷🌹
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Har plantet Rhododendron, Astilbe, Hjertetre og anlagt Hortensia bed til nå. Planer om et par Rhododendron til, og et søylekirsebær tre. Og tenkeboksen om et Rosehagtorn tre🤔 Anonymkode: 733cc...7ae
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #12 Skrevet 7. juni 2021 Peoner, blodbeger og lavendel. Det blir spennende å se om de overlever og trives i hagen! Anonymkode: 9458a...5f5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #13 Skrevet 7. juni 2021 Hvit løytnantshjerte, peon, akeleier, alunrot, carpet of snow og erteblomst 🌷🌼🌻🌹 Anonymkode: 7c8c9...582
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #14 Skrevet 7. juni 2021 Masse lavendel, min absolutte favoritt i hagen! I år ble det dårlig med grønnsaker, men plantet en del urter; sitrontinian, gressløk, oregano og rosmarin. Vurderer å plante Skjærsmin, kun pga duften 😅 Anonymkode: 79738...ae5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #15 Skrevet 7. juni 2021 Vi har dyrket potet, gulerot og salat i pallekarmer Av blomster i krukker har jeg plantet lavendel, petunia, hortensia og nellik. Gressløk og oregano fra i fjor ser ut til å ha overlevd 🤞 JEg lurer på om jeg skal så blomstereng i deler hagen, orker ikke ha så mye plen! Neste år skal jeg plante syrinbusk, mange av naboene har det og jeg liker så godt den blomsten! Anonymkode: 41773...209 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #16 Skrevet 7. juni 2021 Roser, peoner, silkegress og solsikker. Har lyst å plante en rodedendron, men usikker på om den trives i litt mindre optimale solforhold. Og så trenger jeg bunndekke, men vet ikke hva som passer til🤔 Anonymkode: b6f9c...1c6
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 Prøvde å plante noen solsikker og noen andre blå blomster (blomst for dagen, sto det på de) men alle døde siden jeg plantet de ut for tidlig. Hortensiaen min døde for noen dager siden. Pottenelliken lever fortsatt, men den har bare stått siden fredag. Satte ut en "park princess" fra europris forrige uke, den blomstrer snart Trodde den hadde dødd inne i drivhuset, forsømte den i 3 uker, men plutselig spiret den, så måtte få den ut fort! Stemorsblomstene har kost seg der ute siden april ^^ Sådde noen sommerfuglløk fra plantasjen i april også, som jeg ikke har sett snurten av, skulle komme 50 stk. Vi flyttet inn i hus med hage i høst, så jeg storkoser meg med planting nå endelig 😄 Selv om halvparten går til grunne.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 Flere typer dhalia, løytnantshjerte, ringblomst og andre sommerblomster, spinat (er ferdig høstet), flere typer salat, sukkererter, brekkbønner, mangold, fem-seks typer tomater, chili, basilikum, jordskokk, gulrøtter, pastinakk, asparges, reddiker, hvitløk (ble jo egentlig plantet i fjor høst), to forskjellige typer agurk, rabarbra, rips, stikkelsbær, bringebær og bjørnebær. Venter på å motta settepoteter. Ser nå at det ble utrolig mye forskjellig, men utrolig hva man får plass til selv med liten hage. Har fem pallekarmer, noen store murerbaljer, et par store blomsterpotter og litt på friland i bed. Har også masse stauder i bedene. Anonymkode: abf36...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå