Gå til innhold

Å snakke om hvor mange damer man ligger med, en måte å indirekte advare at man er useriøs på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at mange menn på tinderdate snakker om at de drar vanvittig mye damer og treffer nye hele tiden. Da tenker jeg umiddelbart at de er useriøse og føler meg ikke akkurat spesiell og attraktiv som blir fortalt om disse damene, så dropper både sex og å se dem igjen. Så blir de overrasket når de ber på ny date og jeg sier nei. Veldig skuffet over tinder 😕 verste er at selv om noen er veldig kjekke har jeg også møtt de som er midt på treet, han som skrøt mest var den minst kjekke av de alle. Ingen barings og fuckboystil på bildene, slikt styrer jeg unna.

Anonymkode: 008b2...2c0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, O.G. said:

Dårlige antenner i hvertfall. 

Ja, absolutt! Men blir overrasket for de viser gode antenner i chat og nevner aldri slikt der, samt ser veldig «skikkelige» ut på sosiale medier

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, absolutt! Men blir overrasket for de viser gode antenner i chat og nevner aldri slikt der, samt ser veldig «skikkelige» ut på sosiale medier

Bare å blokkere.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de drar så mange damer faktisk ikke gjør det. De skryter på seg for å late som om de er attraktive. Dessverre slår det som oftest feil ut. Jeg holder avstand fra slike folk. 

Anonymkode: b6374...558

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at de drar så mange damer faktisk ikke gjør det. De skryter på seg for å late som om de er attraktive. Dessverre slår det som oftest feil ut. Jeg holder avstand fra slike folk. 

Anonymkode: b6374...558

Ja, det ville jo vært det mest logiske, skjule at du treffer mange andre også. Er kjedelig å pynte og glede seg bare for å høre om alle andre damer. Har slettet appen og er veldig skuffet ☹️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så veldig indirekte, heller.

Anonymkode: a45bd...a50

Skrevet

Problemet er at menn bruker tinder for å få seg et ligg, og kvinner bruker den for å finne seg kjæreste. Det sier seg vel selv at det blir krasj, det blir som å gå inn i en bilforettning og spørre etter båter...

Noen menn har også et behov for å ha sex for å finne den rette dama, det samme som noen kvinner gjør. Det er for de vet at et forhold med dårlig sexliv ikke fungerer i lengden.

Men hvilken app skal de som vil ha sex benytte seg av da? Tinder er jo en renhekla fuckapp for kvinner og menn, så den er nok mest beregnet på dem som vil ha seg et ligg. Men hva menes med useriøse? er det dem som vil ha sex før forhold?

Skal jeg ha meg en seriøs kjæreste, må hun før eller siden kneppe opp buksa🙈

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (24 minutter siden):

det blir som å gå inn i en bilforettning og spørre etter båter...

Jeg tror du er typen som beskrives i HI. Du blir kåt av å høre det du selv sier og skriver, og tror at dette virker på andre.  Ts skal kjøpe bil, og det er ikke sikkert det blir akkurat denne bilen, men en prøvetur ser hun nok for seg. Men det første selgeren sier, er at bilen er drosjekjørt, 100tusen km, bare i år. Da drar ts hjem igjen, uten å ta den prøveturen. 

Anonymkode: 1fc09...0a6

• Liker 10
Skrevet

Jeg bruker selv Tinder for å få meg logg. Funker som bare det. I profilteksten min står det rett ut at jeg ikke er ute etter noe seriøst, men vil ha det litt moro. En gang eller jevnlig om det er bra. 
Får masse match på det. Mange jenter liker jo å ha ei ventepølse mens de leter etter den store kjærligheten. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Frekkulf said:

En gang eller jevnlig om det er bra. 

Hvis det var skikkelig bra: kunne du ombestemt deg da? Hvis kjemien klaffet max?

Men ja, TS: sånt snakk hadde jeg tolket som et hint om at man ikke har noen seriøse hensikter.

Anonymkode: 42d07...031

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det var skikkelig bra: kunne du ombestemt deg da? Hvis kjemien klaffet max?

Men ja, TS: sånt snakk hadde jeg tolket som et hint om at man ikke har noen seriøse hensikter.

Om jeg kunne inngått et forhold med kvinnemennesket mener du?

Tja. Måtte i så fall vært et åpent forhold. Gidder ikke binde meg til en sexpartner resten av livet. Enten at jeg får jakte videre på egenhånd, eller at vi jakte nye kvinner sammen. 
For meg et det ikke antallet det handler om, men å hele tiden være på jakt og treffe nye individer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tror du er typen som beskrives i HI. Du blir kåt av å høre det du selv sier og skriver, og tror at dette virker på andre.  Ts skal kjøpe bil, og det er ikke sikkert det blir akkurat denne bilen, men en prøvetur ser hun nok for seg. Men det første selgeren sier, er at bilen er drosjekjørt, 100tusen km, bare i år. Da drar ts hjem igjen, uten å ta den prøveturen. 

Anonymkode: 1fc09...0a6

Du bør ikke tro så mye på ting du ikke vet, eller skriver du av missunnelse at jeg har mye sex? Isåfall, hvorfor må du vinkle det til noe negativt når jeg er positiv og seriøs? Det finnes faktisk mange seriøse som har mye sex, så der tar nok mange feil. Men man blir dømt for å ha mye sex... er ikke det meget spesielt?

Og når du først snakker om bilhandel, hvem vil ha en bil som har stått ubrukt i over 2 år?😅

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Frekkulf said:

Om jeg kunne inngått et forhold med kvinnemennesket mener du?

Tja. Måtte i så fall vært et åpent forhold. Gidder ikke binde meg til en sexpartner resten av livet. Enten at jeg får jakte videre på egenhånd, eller at vi jakte nye kvinner sammen. 
For meg et det ikke antallet det handler om, men å hele tiden være på jakt og treffe nye individer. 

Skjønner :). Jaja, noen er sånn og – smak og behag. 

Skrevet

Skjønner :). Jaja, noen er sånn og – smak og behag. 

Absolutt. :) 

Og jeg vet jo det er biseksuelle kvinner der ute som tenner på det samme. Har vært på date med flere av dem, men ikke vært noen som jeg har hatt lyst til noe annet en å knulle. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Frekkulf said:

Absolutt. :) 

Og jeg vet jo det er biseksuelle kvinner der ute som tenner på det samme. Har vært på date med flere av dem, men ikke vært noen som jeg har hatt lyst til noe annet en å knulle. 

Ser poenget ditt. Med eksen hadde vi innimellom MMF (jeg er kvinne), så jeg kjenner til privilegiet. Men ville valgt kjærlighet fremfor fritt sexliv, om jeg måtte velge.

• Liker 1
Skrevet

Ser poenget ditt. Med eksen hadde vi innimellom MMF (jeg er kvinne), så jeg kjenner til privilegiet. Men ville valgt kjærlighet fremfor fritt sexliv, om jeg måtte velge.

Jeg har prøvd det et par ganger, men det blir for kjedelig etter noen måneder, så enten fri eller ei som deler lidenskapen for noe nytt

Gjest Alterego666
Skrevet
O.G. skrev (13 timer siden):

Dårlige antenner i hvertfall. 

Her er vi helt enige.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bare rart det ikke går an å si det fremfor å be meg ut og så fortelle om alt dette, syns nesten det er litt respektløst. Hvis jeg var ute etter et ligg hadde jeg likevel hatt fokus på mannen jeg var på date med, men sagt jeg ikke ønsker noe seriøst akkurat nå. Hadde ikke fortalt om at jeg konstant får pikk og en ny mann hver helg liksom. Og idiotisk når de blir overrasket over at jeg ikke vil ligge eller se de igjen 🤦🏼‍♀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk melding av han ene i våres hvor han spurte hvordan det går, så spurte han om jeg dater en ny. Sa jeg ikke treffer noen nå, så sa han at han gikk ut ifra at jeg hadde truffet en ny siden jeg ikke møtte han igjen. Han trodde altså at dèt var grunnen, ikke at jeg fikk høre om at han ligger med nye hver helg og til og hvordan damene kastet seg over han

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...