AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Del Skrevet 4. juni 2021 Hvor finner man slikt? Har funnet en del med 70% proteininnhold, men alt med 90% har en eller annen smak. Tenkte å bruke det i smoothier, supper mm. for en ekstra proteinboost og da er det kjipt med sjokoladesmak, hehe. Ønsker ikke å kjøpe fra utenlandsk butikk. Anonymkode: 2936c...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Del Skrevet 4. juni 2021 Det beste er å bare akseptere at mat ikke alltid må smake bra. Jeg er ikke god på matlaging, så jeg gulper i meg det jeg koker. Fungerer ganske bra for å gå ne di fettprosent og bygge muskler.. Anonymkode: b3997...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Del Skrevet 4. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Det beste er å bare akseptere at mat ikke alltid må smake bra. Jeg er ikke god på matlaging, så jeg gulper i meg det jeg koker. Fungerer ganske bra for å gå ne di fettprosent og bygge muskler.. Anonymkode: b3997...37d Men hva slags pulver bruker du da? Jeg er ikke så nøye på det, jeg ser bare etter et relativt nøytralt pulver med høyt proteininnhold slik at jeg kan bruke minst mulig. Har bare ikke lyst på kyllingsuppe med vaniljesmak 😂 Anonymkode: 2936c...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Del Skrevet 5. juni 2021 Bump! Håper noen har noe å anbefale Anonymkode: 2936c...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 On 6/4/2021 at 11:41 PM, AnonymBruker said: Men hva slags pulver bruker du da? Jeg er ikke så nøye på det, jeg ser bare etter et relativt nøytralt pulver med høyt proteininnhold slik at jeg kan bruke minst mulig. Har bare ikke lyst på kyllingsuppe med vaniljesmak 😂 Anonymkode: 2936c...20f Blander ris og erteprotein. Soyaprotein er veldig bra, men jeg har matintoleranser og reagerer på for mye soya i kosten så kan ikke bruke det selv. Muskelveksten var veldig god når jeg brukte soyaprotein en periode. Jeg spiser også en banan med, ellers kan jeg bli litt kvalm. Finnes sikkert andre ting med mye protein, men har ikke prøvd selv. Anonymkode: b3997...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Jeg har intoleranse for melkeprotein, egg og soya så jeg bruker risproteinpulver som har 78% protein per 100 gr. Det smaker egentlig ikke noe spesielt, men det er en litt guffen smak, men jeg klarer å blande det ut med vann og drikke det. Du kan sikkert strø risproteinpulver i havregrynsgrøt eller en smoothie og kamuflere smaken med frukt og bær. Endret 6. juni 2021 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 18.46): Hvor finner man slikt? Har funnet en del med 70% proteininnhold, men alt med 90% har en eller annen smak. Tenkte å bruke det i smoothier, supper mm. for en ekstra proteinboost og da er det kjipt med sjokoladesmak, hehe. Ønsker ikke å kjøpe fra utenlandsk butikk. Anonymkode: 2936c...20f Du kjøper proteinpulver på apoteket. Det har nøytral smak, altså ingen smak og brukes i supper osv. Jeg har blitt slankeoperert og da har jeg brukt en del proteinpulver. Du kan også drikke yt melken som er en proteinmelk. Den kommer i naturell smak samt sjokolade. Spør på apoteket så finner de pulver til deg. Husk at dersom du har et normalt kosthold trenger du ikke proteinpulver. Du tisser det ut dersom du har nok i kroppen. Kroppen lagrer ikke protein. Anonymkode: 109c3...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Del Skrevet 6. juni 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Du kjøper proteinpulver på apoteket. Det har nøytral smak, altså ingen smak og brukes i supper osv. Jeg har blitt slankeoperert og da har jeg brukt en del proteinpulver. Du kan også drikke yt melken som er en proteinmelk. Den kommer i naturell smak samt sjokolade. Spør på apoteket så finner de pulver til deg. Husk at dersom du har et normalt kosthold trenger du ikke proteinpulver. Du tisser det ut dersom du har nok i kroppen. Kroppen lagrer ikke protein. Anonymkode: 109c3...d79 1. Det er sannsynligvis mye dyrere enn det trenger være å kjøpe proteinpulver fra apotek. 2. Proteinpulver i et kosthold er alltid en fordel fordi a. du har større sjanse for å få i deg alt proteinet du trenger og b. om du drikker for mye proteinpulver så er det verste som skjer at du føler deg mett og spiser mindre. Det vil si at du enten bygger muskler, eller går ned i vekt fordi du er mett lenger og spiser mindre av annet som legger seg som fett Bare positivt uansett. med andre ord. De fleste får for øvrig sannsynligvis for lite protein i seg via kosten. Veldig mange spiser mye kalorier som er andre ting enn proteiner. Er nok en del av grunnen til at så mange er overvektige og at så mange har sug på å spise for mye. Om alle drakk 1 proteinshake hver dag, så hadde BMI snittet i befolkningen gått ned. Anonymkode: b3997...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Del Skrevet 6. juni 2021 Takk for tips om risprotein, skal sjekke det ut! Har bestilt whey på nett nå, skal også slankeopereres om noen uker og da må jeg få i meg proteiner i alt. Har begynt å "tracke" hvor mye protein, fett og karbohydrater jeg spiser og jeg klarer meg overraskende greit. Anonymkode: 2936c...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå