hecuba Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Vurderer å bruke selvbruningskrem. Noen som har noen bra opplevelser? Bør helst ikke smitte av på klær, bør se jevnt ut og ikke bli orange.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 St. Tropez selvbruningsmousse. blir skikkelig brun. tørker på 60 sekunder og smitter ikke av. man får kjøpt den i noen hudpleie forretninger, koster vel 400-500 kroner. men jeg kjøpte de på www.lookfantastick.com betalte ca 200 kroner for den.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Enig at St.Tropz er kjempe bra! Bruker alltid den hvis jeg skal noe spesielt-i bryllup eller en fest eller noe. Selv om den er Kjempe Bra(dvs: gir jevn gyllenbrun farge),så tar jeg meg ikke råd til å bruke den så veldig ofte-prøver å begrense meg Noen av de billigere jeg bruker,som jeg synes er kjempe bra er: Garnier Spray og Lancaster Spray De er billiger og faktisk drøyere også,men gir nesten like fin farge. Jeg bruker forresten skummet når jeg bruker St. Tropz. Både skummet og sprayene tørker nokså kjapt inn i huden,men det er alikevel lurt å vente litt med å ta på klær for synes det smitter litt av selv om det ikke er så mye overflødig. Forresten skummet og sprayen til Piz Buin er også bra,men det stinker forferdelig.og i nokså lang tid også,synes jeg. Men de alle fleste selvbruningskremer lukter vel en del.... Har også prøvd den nye "melke" selvbruningen fra Clarins. Bruker den i ansiktet. Den lukter litt,men ikke vondt lukte liksom-litt sånn fruktig eller karamell lignende... Den gir ikke nok afrge synes jeg og tror den bare finnes i èn nyanse. Men den er lett og trekker kjapt inn.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 St Tropez-skummet har veldig sterk egenfarge, så du bør helst ikke bruke vanlige klær før du har dusjet. Av de billige liker jeg Piz Buin-skummet, men det lukter, som nevnt, ganske sterkt.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 comodone våtservietter vis det bare er til ansiktet. de er vannbasert,tørker raskt ,og blir en nydelig farge.
Elodi Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Spray fra www.tropicalsun.no ! Superbra!!
Lillesøster Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Fikk anbefalt MD formulation selvbruning. En hudpleier sa til meg at det var den beste på markede og at hun brukte den selv. Wops, da var den kjøpt.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #8 Skrevet 9. september 2005 comodone våtservietter vis det bare er til ansiktet. de er vannbasert,tørker raskt ,og blir en nydelig farge. ← Hvor selges disse og hva er prisen?
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #9 Skrevet 9. september 2005 Hvor selges disse og hva er prisen? ← I hvertfall på Vita. Jeg har ikke peiling på prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå