Gå til innhold

Skal på sextreff

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg synes at det har man noe med hvis man er den som skal komme på besøk. Jeg hadde forventet av vedkommende at han var singel, oppdaget jeg at han ikke var det likevel ville jeg dratt på flekken. Dersom det var grunnen til at han ville være diskré på bekostning av min sikkerhetsfølelse, så ville jeg absolutt hatt noe med det. 

Anonymkode: 710cf...910

Ja, den som skal møte har noe med det. Jeg sa at vi andre ikke har noe med det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frekkulf skrev (6 timer siden):

Men da er vi jo enige da. Så er det helt opp til henne om huk vil dra. Mitt poeng er bare at han må få være med å ta den avgjørelsen. At ikke hun kan legge ut om at han skal på sextreff. Personvern kalles det. 

Mitt svar til deg tidligere. 

SlemUlv skrev (18 timer siden):

Personlig, om han sier nei til den sikkerheten det er for henne, å la andre vit hvor hun er, hadde jeg aldri stolt på han ang andre ting. 

Så. Jeg sa faktisk at han skulle ha noe å si 

Skrevet
SlemUlv skrev (14 minutter siden):

Mitt svar til deg tidligere. 

Så. Jeg sa faktisk at han skulle ha noe å si 

Ja. Jeg konstanterte jo at vi var enige. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: 

Jeg har prøvd å avlyse 3 ganger nå, men blir ikke respektert. Sier at jeg ikke er klar for dette osv. Så mest sannsynlig er dette det klokeste valget jeg noen gang har gjort. 

Når man en gang ikke respekterer 3 avlysninger, så kan man tenke seg hvordan det kanskje kunne gått. Sp det blir jo bare til at han har møtt opp i morgen og ikke jeg :P

Faktisk litt shaky 

Ts

Anonymkode: 9ffac...69b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, så creepy! Så bra at du ikke møtte han hjemme hos han. Gud vet hva som kunne skjedd. Dette viser jo at regelen om å møtes og bli kjent før man drar hjem til noen er viktig!

Anonymkode: 2e27b...8be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg er redd for nå er om han skal gjenkjenne meg på gata. Nå har han bare sett halve ansiktet mitt da :P

Anonymkode: 9ffac...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...