Gå til innhold

Skal på sextreff

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva er FetLife? En dating app for overvektige?

Anonymkode: 326a9...25f

Sosialt nettverk, for folk med kinks og fetisher. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nesten det dummeste du kan gjøre, TS. 

Anonymkode: 3dd88...801

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta med pepperspray i tilfelle, eller noe annet lignende. Pluss varselklokke (som uler høyt). Så alltid i fra til minst en person, hvor du skal og hvem du skal møte, i tilfelle det skjer deg noe. 

Koronatid. Egentlig ikke bra å møte så mange nå. Husk munnbind, og 1-meteren😇neida😜

Anonymkode: 8ff67...ced

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bestemt meg for å la det ligge. Og heller møtes på offentlig plass først :P

Anonymkode: 9ffac...69b

• Liker 14
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 timer siden):

Føler du deg truffet Frekkulf. Du har en kone, sant? 

Jeg har ingen kone og har aldri noen gangvei mitt liv vært utro mot noen jeg har vært sammen med. 
Men når jeg har vært singel selv har jeg ligget med et par gifte damer. 
Du da? 

Skrevet
Frekkulf skrev (33 minutter siden):

Jeg har ingen kone og har aldri noen gangvei mitt liv vært utro mot noen jeg har vært sammen med. 
Men når jeg har vært singel selv har jeg ligget med et par gifte damer. 
Du da? 

Fortrekker menn. Så nei, har ikke ligget med en eller flere gifte kvinner. 

Om han muligens er gift er ikke TSs problem. Det hun skal forholde seg til er egen sikkerhet - og det styrker hun først og fremst ved å møte han et offentlig sted - så ved å fortelle venninnen hvor hun skal. 

• Liker 2
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Fortrekker menn. Så nei, har ikke ligget med en eller flere gifte kvinner. 

Om han muligens er gift er ikke TSs problem. Det hun skal forholde seg til er egen sikkerhet - og det styrker hun først og fremst ved å møte han et offentlig sted - så ved å fortelle venninnen hvor hun skal. 

Men før hun forteller hvor hun skal bør hun få tillatelse av han til å fortelle det. 

Utfra at du foretrekker menn, så antar jeg at du er kvinne. 
Hvis du selv skulle møtt en mann for sex. Hadde du da likt om han hadde fortalt kompisene sine at:

«I kveld skal jeg treffe ei jente jeg ble kjent med på Fetlife. Vi har avtalt å ha sex. Hun heter ...... og bor i .......gata 5.»

Skrevet
Frekkulf skrev (1 minutt siden):

Men før hun forteller hvor hun skal bør hun få tillatelse av han til å fortelle det. 

Hvis du selv skulle møtt en mann for sex. Hadde du da likt om han hadde fortalt kompisene sine at:

«I kveld skal jeg treffe ei jente jeg ble kjent med på Fetlife. Vi har avtalt å ha sex. Hun heter ...... og bor i .......gata 5.»

Jeg drar ikke på sextreff. Men retorisk sett, så ja. Det hadde vært helt greit. 

Tillatelse fra ham? Dummeste jeg har lest. Du vil heller skåne en potensiell utro seriemorder/serieovergriper enn å trygge en forsvarsløs person. Hva skal venninnen med den infoen annet enn å kontakte politet om venninnen forsvinner. 

🤦‍♀️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gi adresse, navn og tlf til venninnen din og få henne til å ringe til et visst klokkeslett. I tilegg bør du ringe når du skal hjem (helst samme kveld). 

Det er viktig at han blir informert om at hans personlige info er gitt videre :) Det bør han ha forståelse for.

Unngå alkohol og annen rus (begge!) om noen har planer om å binde fast den andre o.l. 😛

Kos deg masse 😜

Anonymkode: 196c4...a54

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Jeg drar ikke på sextreff. Men retorisk sett, så ja. Det hadde vært helt greit. 

Tillatelse fra ham? Dummeste jeg har lest. Du vil heller skåne en potensiell utro seriemorder/serieovergriper enn å trygge en forsvarsløs person. Hva skal venninnen med den infoen annet enn å kontakte politet om venninnen forsvinner. 

🤦‍♀️

Mener du alle menn er potensielle utro seriemordere/serieovergripere? Sett for mye film?

Om han nå skulle være det, hva hjelpe det at venninna vet hvor hun er? Hun kunne like godt skrevet det på en lapp hjemme på sitt eget kjøkkenbord. Da hadde de funnet det om de ikke fikk kontakt med henne. Og hun kunne kasta den om hun faktisk kom hjem like hel. 
Og det hjelper ikke stort å møte han i offentligheten først. Kan jo lett være hyggelig da og skru om når de er alene. 

Skrevet
Frekkulf skrev (1 minutt siden):

Mener du alle menn er potensielle utro seriemordere/serieovergripere? Sett for mye film?

🤦‍♀️ Hjelpes! 

Skrevet
Frekkulf skrev (16 minutter siden):

Dette er jeg enig i, men om han sier nei, så hadde jeg tatt det som at han ikke ville at jeg skulle være trygg. Og hadde derfor ikke dratt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg så en film en gang som var basert på ekte hendelse. Var ei som chattet med en mann på nett og ville møtes for sex. Men de bestemte seg å bare møtes først. Og følte de fikk god tone, men da de møttes andre gangen alene, så ble hun voldtatt og det gikk ganske langt. 

Så ikke alltid det hjelper å møtes på offentlig plass. Alt kan forandre seg så fort man blir alene sammen. 

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (27 minutter siden):

Om han nå skulle være det, hva hjelpe det at venninna vet hvor hun er? Hun kunne like godt skrevet det på en lapp hjemme på sitt eget kjøkkenbord. Da hadde de funnet det om de ikke fikk kontakt med henne. Og hun kunne kasta den om hun faktisk kom hjem like hel. 
Og det hjelper ikke stort å møte han i offentligheten først. Kan jo lett være hyggelig da og skru om når de er alene. 

Alle fremmede mennesker er potensielle overgripere og seriemordere? De er også potensielle frimerkesamlere... Altså.. Man vet ikke. 

Informasjonen skal gis til en faktisk person og daten skal informeres om det. Både fordi dette vil kunne gjøre at en gjerningsmann endrer en opprinnelig plan men også fordi en faktisk person melder fra etter avtalt tidspunkt og også kan ringe deg på et eller flere tidspunkt for kontroll :) Et kjøkkenbord kan være litt for tålmodig av seg. Det kan gå daaagesvis. Personen blir kanskje tatt etterpå men de fleste ønsker jo helst å overleve en eventuell hendelse også. Da må ting skje raskt. 

Anonymkode: 196c4...a54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om dere tenker litt, så er dette kun en som reklamerer for fetlife......mitt råd er å ligge unna!

Anonymkode: 6380b...72e

Skrevet
SlemUlv skrev (8 timer siden):

Dette er jeg enig i, men om han sier nei, så hadde jeg tatt det som at han ikke ville at jeg skulle være trygg. Og hadde derfor ikke dratt. 

Men da er vi jo enige da. Så er det helt opp til henne om huk vil dra. Mitt poeng er bare at han må få være med å ta den avgjørelsen. At ikke hun kan legge ut om at han skal på sextreff. Personvern kalles det. 

Gjest laPistola
Skrevet
Frekkulf skrev (10 timer siden):

Selvfølgelig er alle menn potensielle utro seriemordere/ serieovergripere.

du bør kanskje se litt mindre film, og litt mer nyheter. 

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (16 timer siden):

Det er helt opp til deg selv. Du trenger jo ikke fortelle noe til noen om du ikke vil. 
Og av hensyn til han du skal treffe, bør du uansett ikke fortelle henne om hvem det er eller hvor han bor. Av hans personvern. Han ønsker kanskje å være diskre om dette. 

Det må jo selvsagt være innafor å melde fra om hvor man går hvis man er usikker på om det kommer til å gå fint. Man bør ikke uten videre forvente at andre tar hensyn til såkalt personvern foran egen sikkerhet.

Anonymkode: 710cf...910

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (14 timer siden):

det har jo ikke vi noe med. 

Jeg synes at det har man noe med hvis man er den som skal komme på besøk. Jeg hadde forventet av vedkommende at han var singel, oppdaget jeg at han ikke var det likevel ville jeg dratt på flekken. Dersom det var grunnen til at han ville være diskré på bekostning av min sikkerhetsfølelse, så ville jeg absolutt hatt noe med det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (11 timer siden):

Hvorfor mener du man trenger tillatelse? Å melde fra hvor man går er helt naturlig, og vil han ikke det så er det heller han som får si fra at hun ikke kan fortelle til noen hvor hun drar. Noe han egentlig ikke har rett til å bestemme, men det han kan si er at dersom hun tenker å fortelle noen om det, så vil han ikke ha besøk likevel...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...