Gå til innhold

Skal på sextreff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå funnet meg en fuckfriend. Og vi er ganske klare på å sette i gang. Burde jeg varsle min bestevenninne i tilfelle det skal skje noe? 

Litt bakhistorie. Vi snakker sammen om alt. Vi er veldig åpen om sex. Og hun fikk meg til å oppsøke FetLife. Noe jeg gjorde. Og fant meg fort en spennende. 

Burde jeg fortelle henne dette og avtale at vi tekster hverandre før og etter møte? Jeg trenger jo ikke å si direkte at vi skal leke, men at jeg skal møte noen. 

Kan det være lurt? 

Anonymkode: 9ffac...69b

Skrevet

Mener du at du skal rett hjem til han? Synes ikke det høres ut som en god idé. Dere bør møtes først i det offentlige. En park, kafe... Bare for å se an kjemien. 

Kanskje dine forventinger er annerledes og du blir skuffet. Så står du der i hjemmet hans og føler deg presset til noe du egentlig ikke ønsker. Enda verre, han er en drittsekk. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (15 minutter siden):

Mener du at du skal rett hjem til han? Synes ikke det høres ut som en god idé. Dere bør møtes først i det offentlige. En park, kafe... Bare for å se an kjemien. 

Kanskje dine forventinger er annerledes og du blir skuffet. Så står du der i hjemmet hans og føler deg presset til noe du egentlig ikke ønsker. Enda verre, han er en drittsekk. 

Vi har snakket om grenser og vært tydelige med hverandre. Og vi skal snakke sammen før før starter med noe som helst. Er ikke sånn at vi hopper på hverandre i døra liksom 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite smart nå i disse korona tider. 

Anonymkode: b356b...817

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har snakket om grenser og vært tydelige med hverandre. Og vi skal snakke sammen før før starter med noe som helst. Er ikke sånn at vi hopper på hverandre i døra liksom 

Det skjønner, jeg. Men du skal inn til han? 

Det er ikke en god idé. Just sayin'. 

• Liker 8
Skrevet

Gi henne beskjed om at du skal treffe noen ja. 
Og sånn ellers, have fun og kos deg ☺️

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet

Sånne treff går stort sett greit, men det er alltid en sjanse for at det blir kleint og null kjemi, det er også sjanse for at du blir banka opp og voldtatt. Ja, si ifra til venninnen din , og ha mobilen på sporing, og ha en avtale om at du sender henne en sms om at du har det bra .  Det gjør det litt tryggere. Sannsynligvis blir det veldig fint, men skader ikke og gjøre det litt sikrere. Have fun. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva dere har snakket om på forhånd, spiller ingen rolle. Du kjenner han jo ikke. Personlig så syns jeg det er uansvarlig å møte fremmede menn på hjemmedate. 

• Liker 12
Skrevet

JA! Alltid ha noen du kan skrive til, om at alt er ok.
Sett en tid "har jeg ikke skrevet innen da, prøv å ringe meg. Dette er adressen".

Nei, aldri dra hjem til noen for å leke, uten å ha møtt dem i rl først! Et møte ute på et offentlig sted først, snakk sammen når dere begge kan se hverandres kroppsspråk osv.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har nå funnet meg en fuckfriend. Og vi er ganske klare på å sette i gang. Burde jeg varsle min bestevenninne i tilfelle det skal skje noe? 

Litt bakhistorie. Vi snakker sammen om alt. Vi er veldig åpen om sex. Og hun fikk meg til å oppsøke FetLife. Noe jeg gjorde. Og fant meg fort en spennende. 

Burde jeg fortelle henne dette og avtale at vi tekster hverandre før og etter møte? Jeg trenger jo ikke å si direkte at vi skal leke, men at jeg skal møte noen. 

Kan det være lurt? 

Det er helt opp til deg selv. Du trenger jo ikke fortelle noe til noen om du ikke vil. 
Og av hensyn til han du skal treffe, bør du uansett ikke fortelle henne om hvem det er eller hvor han bor. Av hans personvern. Han ønsker kanskje å være diskre om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar aldri hjem til en mann jeg ikke kjenner. Må alltid møte han på et offentlig sted som kafe eller noe sånt først. Ha en prat, se han an, se om det er noen kjemi. Tar heller aldri inn en fremmed mann hjem til meg. Er ikke dette vanlige nettvett-regler og sunn fornuft?

Anonymkode: 2e27b...8be

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Aller først må du treffe ham for kaffe på et offentlig sted.

Få identiteten hans utover en nettprofil liksom, se an antennene osv. Ikke ligg den daten. 

Så er det bra å informere venninne om tid/sted osv. 

Anonymkode: 69aec...a2c

• Liker 6
Skrevet
Frekkulf skrev (2 timer siden):

Det er helt opp til deg selv. Du trenger jo ikke fortelle noe til noen om du ikke vil. 
Og av hensyn til han du skal treffe, bør du uansett ikke fortelle henne om hvem det er eller hvor han bor. Av hans personvern. Han ønsker kanskje å være diskre om dette. 

Personlig, om han sier nei til den sikkerheten det er for henne, å la andre vit hvor hun er, hadde jeg aldri stolt på han ang andre ting. 

• Liker 8
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Personlig, om han sier nei til den sikkerheten det er for henne, å la andre vit hvor hun er, hadde jeg aldri stolt på han ang andre ting. 

Han kan jo ha en kone han ikke vil skal oppdage dette, og derfor vil han være diskre. Dette vet vi ikke noe om. 

Skrevet
Frekkulf skrev (2 minutter siden):

Han kan jo ha en kone han ikke vil skal oppdage dette, og derfor vil han være diskre. Dette vet vi ikke noe om. 

Enda verre.. 

• Liker 10
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Enda verre.. 

det har jo ikke vi noe med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet mange menn på samme måte, men ALDRI uten å treffe de offentlig først. Hallo.. hvorfor? 

Anonymkode: d05f8...767

• Liker 2
Skrevet
Frekkulf skrev (4 minutter siden):

det har jo ikke vi noe med. 

Nei, men det er opp til oss hvem vi stoler på. Og jeg stoler ikke på løgnere. 

• Liker 6
Skrevet
Frekkulf skrev (24 minutter siden):

Føler du deg truffet Frekkulf. Du har en kone, sant? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er FetLife? En dating app for overvektige?

Anonymkode: 326a9...25f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...