Gå til innhold

Jeg elsker å gå rundt i bare trusa uten bh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er hovedsaklig til dere kvinner. 

Det er ingen ting i verden som gjør at jeg føler meg friere enn å fly rundt hjemme i bare trusa og la puppene være ute i det fri. Flere enn meg som gjør det? Er dere redde for at noen skal se dere gjennom vinduet eller noe? Naboer f. Eks? Jeg er litt små redd for det, men jeg har så sensitive brystvorter at jeg får en så herlig følelse inni meg, så den frykten prøver jeg å ikke fokusere på. 

Noen som går rundt i hagen uten å dekke til puppene slik som mannfolk gjør når de går rundt i bar overkropp. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor utgir du deg for å være kvinne? Dette er ingenting annet enn en runktråd. 

Anonymkode: 21877...f7b

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ofte husarbeid i kun trusa. Regner med de fleste av naboene har sett brystene mine. Men men, kropp er kropp!

Anonymkode: 3047d...0ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Får en feeling av at sånne menn som ts har en slags overgrepsmentalitet. 

Anonymkode: db627...39b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg gjør akkurat det samme. Har kun truse på nå ☺️ BH bruker jeg sjelden. 

Anonymkode: 1735c...998

• Liker 4
Skrevet

Går mye naken hjemme, bryr meg ikke om naboen ser meg, jeg er naturist så nakenhet helt naturlig for meg, kommer fra et hjem hvor nakenhet var naturlig.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å få trygden inn på konto den 20. hver måned. Vi har bare SÅ mye til felles! Da skriker jeg høyt: BARNETRYGD på butikken så alle får en god forklaring på hvorfor handlevognen er så full. Åååå, tenk at vi bare ligner så mye da??? Jeg pleier å kjøpe masse ting på tilbud og så liker jeg billige ting, akkurat som deg. 

Anonymkode: 19386...868

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (9 timer siden):

Går mye naken hjemme, bryr meg ikke om naboen ser meg, jeg er naturist så nakenhet helt naturlig for meg, kommer fra et hjem hvor nakenhet var naturlig.

Men du er mann og har ikke pupper.

Anonymkode: 1d443...cf8

• Liker 9
Gjest ytmnd
Skrevet

Synes jeg hører blaffringen av forhud 🤨

Skrevet
Alipu skrev (1 time siden):

Denne er hovedsaklig til dere kvinner

Mhm... Helt sikkert! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor utgir du deg for å være kvinne? Dette er ingenting annet enn en runktråd. 

Jammen for helvete da, tante Sofie! Nå satt jeg meg godt til rette her for å ta meg en skikkelig runk, og så kommer du drassende med det evinnelige gnålet og de sure minene dine?? Kan du ikke bare pelle deg ut av tråden da, og la oss andre runke i fred?

Anonymkode: 3df2c...41c

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Og jeg elsker å gå rundt i joggebukse og hettegenser når jeg er hjemme, utrolig behagelige klær det. 

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jammen for helvete da, tante Sofie! Nå satt jeg meg godt til rette her for å ta meg en skikkelig runk, og så kommer du drassende med det evinnelige gnålet og de sure minene dine?? Kan du ikke bare pelle deg ut av tråden da, og la oss andre runke i fred?

😂😂😂🍆💦💦💦

Skrevet

At noen i det hele tatt gidder å lage seg en ny bruker, kun for å lage enda en totalt meningsløs tråd. Kg drukner snart i tullball. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er mye strengere enn tante Sofie,  :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å gå rundt i bare bh, uten truse.

Anonymkode: f3a39...9e1

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg elsker å få trygden inn på konto den 20. hver måned. Vi har bare SÅ mye til felles! Da skriker jeg høyt: BARNETRYGD på butikken så alle får en god forklaring på hvorfor handlevognen er så full. Åååå, tenk at vi bare ligner så mye da??? Jeg pleier å kjøpe masse ting på tilbud og så liker jeg billige ting, akkurat som deg. 

Anonymkode: 19386...868

Hæ?

Skrevet
Alipu skrev (2 timer siden):

Denne er hovedsaklig til dere kvinner. 

Det er ingen ting i verden som gjør at jeg føler meg friere enn å fly rundt hjemme i bare trusa og la puppene være ute i det fri. Flere enn meg som gjør det? Er dere redde for at noen skal se dere gjennom vinduet eller noe? Naboer f. Eks? Jeg er litt små redd for det, men jeg har så sensitive brystvorter at jeg får en så herlig følelse inni meg, så den frykten prøver jeg å ikke fokusere på. 

Noen som går rundt i hagen uten å dekke til puppene slik som mannfolk gjør når de går rundt i bar overkropp. 

Jeg elsker kvinner så løper rundt med puppene ute i det fri. Du må gjerne kaste trusa også. :)

Hva synes du om menn som løper rundt med penis slengende rundt i det fri?

Skrevet
Hvemsomhelst skrev (18 minutter siden):

Hæ?

Det du siterte var jo intelligens. Hovedinnlegget er jo så hjernetomt man kan få det.

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Det du siterte var jo intelligens. Hovedinnlegget er jo så hjernetomt man kan få det.

Hovedinnlegget var noe intetsigende og tomt fjas, men hun om det.  Er det virkelig noen som bryr seg om hvordan folk kler seg innenfor husets vegger?   Så leste jeg den kommentaren som jeg siterte, den var like tom og meningsløs, men om noe helt annet enn tråden gjelder. Bare noe fjas.

min «hæ» var heller ikke særlig intelligent.  😂 burde ikke ha skrevet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...