Gå til innhold

Når arbeidsgiver sier at de skal prøve å få til innkalling til intervju idag...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De sa de skulle forsøke å kalle inn de som skulle på intervju idag, altså sende ut innkallelse. Vet at jeg har den utdanningen som kreves samt en god del til.. Jeg har ikke hørt noe.  Kan jeg bare slå det fra meg? Gjelder kommunal barnehage. 

Anonymkode: 88f10...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de sier at de skal prøve å få det til. Det betyr at de ikke er helt sikre på at de kommer til å gjøre det i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

De sa de skulle forsøke å kalle inn de som skulle på intervju idag, altså sende ut innkallelse. Vet at jeg har den utdanningen som kreves samt en god del til.. Jeg har ikke hørt noe.  Kan jeg bare slå det fra meg? Gjelder kommunal barnehage. 

Selvfølgelig ikke! De sier de skal forsøke, dette innebærer en (god) mulighet for at det ikke går. Vent noen dager etter helgen, så ordner det seg nok :) 

Anonymkode: 1e996...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er mulig de er rammet av streik. Da tar timg ofte mer tid.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svartfugl skrev (42 minutter siden):

Det er mulig de er rammet av streik. Da tar timg ofte mer tid.🙂

Jeg ringte igår for å høre om det, og han sa at de hadde blitt litt forsinket, men skulle prøve å sende ut innkallelse idag.  Jeg har ikke fått noe, syns det er rart for jeg bør være en aktuell kandidat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ringte igår for å høre om det, og han sa at de hadde blitt litt forsinket, men skulle prøve å sende ut innkallelse idag.  Jeg har ikke fått noe, syns det er rart for jeg bør være en aktuell kandidat...

Ja, med mindre de har veldig mange andre søkere med samme kvalifikasjoner og høyere ansiennitet enn deg da? Håper det blir intervju på deg! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud som du stresser 

Anonymkode: 4b6b7...830

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøve - ordet prøve er vesentlig her. Det er vel ikke rart at de har andre oppgaver i tillegg til å svare deg?

Anonymkode: 1e996...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...