AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Del Skrevet 4. juni 2021 De sa de skulle forsøke å kalle inn de som skulle på intervju idag, altså sende ut innkallelse. Vet at jeg har den utdanningen som kreves samt en god del til.. Jeg har ikke hørt noe. Kan jeg bare slå det fra meg? Gjelder kommunal barnehage. Anonymkode: 88f10...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. juni 2021 #2 Del Skrevet 4. juni 2021 Nei, de sier at de skal prøve å få det til. Det betyr at de ikke er helt sikre på at de kommer til å gjøre det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Del Skrevet 4. juni 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: De sa de skulle forsøke å kalle inn de som skulle på intervju idag, altså sende ut innkallelse. Vet at jeg har den utdanningen som kreves samt en god del til.. Jeg har ikke hørt noe. Kan jeg bare slå det fra meg? Gjelder kommunal barnehage. Anonymkode: 88f10...c59 Selvfølgelig ikke! De sier de skal forsøke, dette innebærer en (god) mulighet for at det ikke går. Vent noen dager etter helgen, så ordner det seg nok Anonymkode: 1e996...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 4. juni 2021 #4 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De sa de skulle forsøke å kalle inn de som skulle på intervju idag, altså sende ut innkallelse. Vet at jeg har den utdanningen som kreves samt en god del til.. Jeg har ikke hørt noe. Kan jeg bare slå det fra meg? Gjelder kommunal barnehage. Anonymkode: 88f10...c59 Det er mulig de er rammet av streik. Da tar timg ofte mer tid.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Del Skrevet 4. juni 2021 Svartfugl skrev (42 minutter siden): Det er mulig de er rammet av streik. Da tar timg ofte mer tid.🙂 Jeg ringte igår for å høre om det, og han sa at de hadde blitt litt forsinket, men skulle prøve å sende ut innkallelse idag. Jeg har ikke fått noe, syns det er rart for jeg bør være en aktuell kandidat... Anonymkode: 88f10...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 4. juni 2021 #6 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ringte igår for å høre om det, og han sa at de hadde blitt litt forsinket, men skulle prøve å sende ut innkallelse idag. Jeg har ikke fått noe, syns det er rart for jeg bør være en aktuell kandidat... Anonymkode: 88f10...c59 Ja, med mindre de har veldig mange andre søkere med samme kvalifikasjoner og høyere ansiennitet enn deg da? Håper det blir intervju på deg! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Del Skrevet 4. juni 2021 Herregud som du stresser Anonymkode: 4b6b7...830 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Del Skrevet 4. juni 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ringte igår for å høre om det, og han sa at de hadde blitt litt forsinket, men skulle prøve å sende ut innkallelse idag. Jeg har ikke fått noe, syns det er rart for jeg bør være en aktuell kandidat... Anonymkode: 88f10...c59 Prøve - ordet prøve er vesentlig her. Det er vel ikke rart at de har andre oppgaver i tillegg til å svare deg? Anonymkode: 1e996...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå