Gå til innhold

Star Wars er ganske dårlig, men kunne vært bedre om de bare tok bort Lasersverdene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er litt dårlig reklamisering. Når du hører ordet Star Wars, så får det meg til å tenke på kampfly i verdensrommet.

Noe som denne videoen viser

Så i bestefall burde de hatt en spin off serie kalt "Jedi Knight", ville vært mye bedre bare.

Anonymkode: 36572...399

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: ce5e9...915

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bare er feil alder for Star Wars. Jeg vokste opp med det og har klart å videreføre gleden med Star Wars til mine barn. 

Anonymkode: c1f59...468

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lasersverdene er favoritt scenene mine i filmene 😄

🤺🤺🤺🤺

Anonymkode: 6d163...964

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Star Wars  ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 240da...8c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi det er litt dårlig reklamisering. Når du hører ordet Star Wars, så får det meg til å tenke på kampfly i verdensrommet.

Noe som denne videoen viser

Så i bestefall burde de hatt en spin off serie kalt "Jedi Knight", ville vært mye bedre bare.

Gidder ikke ta hensyn til hva noen som skriver «reklamisering» mener om noe som helst. 

Anonymkode: 0f95c...b1c

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gidder ikke ta hensyn til hva noen som skriver «reklamisering» mener om noe som helst. 

Anonymkode: 0f95c...b1c

Så kanskje gramatikken min er litt dårlig. Men hva synes du om John Simon sin kritikk, tror dette var ifra 1983 når han sa at Star Wars er barnslig både for voksne og barn av at den gjør deg dummere.

Jeg likte Ratchet og Clank på PS2 da jeg var mindre. Men ikke på PS3 fordi da ble det så sykt barnslig og Pixar følelse enn videospill.

Men jeg er enig med kritikeren John Simon her

Endret av Bummelong
AnonymBruker
Skrevet

Filmen er for barn og ungdom. Det er rare voksne som syns sånne filmer er god. 

Anonymkode: 5f10e...5c1

AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (På 4.6.2021 den 18.42):

Så kanskje gramatikken min er litt dårlig. Men hva synes du om John Simon sin kritikk, tror dette var ifra 1983 når han sa at Star Wars er barnslig både for voksne og barn av at den gjør deg dummere.

Jeg likte Ratchet og Clank på PS2 da jeg var mindre. Men ikke på PS3 fordi da ble det så sykt barnslig og Pixar følelse enn videospill.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Filmen er for barn og ungdom. Det er rare voksne som syns sånne filmer er god. 

Anonymkode: 5f10e...5c1

God bedring til dere begge.

Må være trist å være for voksen til Star Wars.

Anonymkode: 01b92...57e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

God bedring til dere begge.

Må være trist å være for voksen til Star Wars.

Anonymkode: 01b92...57e

Hatet Star Wars som barn og voksen. Samme med superhelter og Star Trek også. Kan aldri ha blitt for voksen til det om jeg synes det vær ræv fra begynnelsen av

AnonymBruker
Skrevet

Står Wars er noe skikkelig dritt, og diggere av disse filmene er også verdens mest slitsomme folk. De refererer alltid til Star Wars og skal ha deg til å se/like filmene (og de stopper heller aldri med dette)

Anonymkode: 540e5...d12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Står Wars er noe skikkelig dritt, og diggere av disse filmene er også verdens mest slitsomme folk. De refererer alltid til Star Wars og skal ha deg til å se/like filmene (og de stopper heller aldri med dette)

Anonymkode: 540e5...d12

Sånt tull. Vi lever fint med at andre ikke liker Star Wars, så ser ikke at det skal være noe problem for dere hva vi liker.

Anonymkode: a09cf...0c3

Skrevet

Smaken er som baken, alle kan ikke like alt. Selv digger jeg Star Wars filmene (har dog et kjølig forhold til episode I-III), topp underholdning. :)

Gjest Rosendahl
Skrevet

Kjenner jeg er litt enig i det med lasersverdene. Kraften er ikke verdig sånne tulleting. 

AnonymBruker
Skrevet
Bummelong skrev (På 4.6.2021 den 18.42):

Er det ikke sykt barnslig å skrive "sykt barnslig? " 🤣

Anonymkode: 272c6...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...