AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Mens pandemien herjet i fjor bestemte jeg meg for å starte mitt eget litt prosjekt. Jeg ville legge inn litt mer innsats når det kom til klær og interiør. Siden jeg er student og ikke har den mest romslige økonomien benyttet jeg meg av Finn og Tise. Folk selger jo så utrolig mye fint til veldig snille priser! Jeg er hekta! Så nå er jeg interessert i å høre hvilke kupp dere har gjort? Trenger ikke nødvendigvis være i kroner og øre! Har du funnet noe du har lett lenge etter? Noe du hadde "glemt" du ønsket deg? Anonymkode: 37182...2a8
Frøkenfryd30 Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Ikke klær og interiør, men dette er mitt beste kjøp på Finn 😍 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 På Tise er det meste overpriset! Anonymkode: 34f9b...14b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Synes folk er frekke og griske på Finn og Tise jeg. Anonymkode: ed66a...01b
Selfishmacaroni Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hentet en gang en seng ved et samlivsbrudd som gies bort da han skulle flytte utenlands. Også spurte han om jeg ønsket sofa også, begge 2 så vidt brukt. Deretter så spurte han om en av oss trengte kjøleskap, ikke et eneste merke på det en gang, og en støvsuger. Nei stemmer fikk også kjempe fint kjøkkensett. Det er nok en av mine beste kupp! 😁 Utrolig hyggelig fyr og til tross at det gies bort hjalp han til med bæring. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Frøkenfryd30 skrev (6 timer siden): Ikke klær og interiør, men dette er mitt beste kjøp på Finn 😍 Nydelig 😍 Anonymkode: 88755...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Samler på noen middags- og suppetallerkner i britisk steintøy som jeg elsker fordi foreldrene mine fikk det i bryllupsgave og jeg fikk dem for lenge siden da jeg flyttet for meg selv. De er ikke spesielt pene, men de er spesielle for meg. Spiste alle middager i oppveksten på disse. På finn har jeg funnet flere, og i tillegg fant jeg et helt kaffeservise av samme type, og jeg visste ikke at det fantes en gang. Ble så lykkelig 😀 Helt fantastisk at det er mulig. One man's trash is another man's treasure stemmer så fint med finn ❤ Anonymkode: 94555...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå