Anonymbruker1857 Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Jeg liker en fyr som er ti år eldre enn meg (32) og vi har det helt fantastisk sammen. Jeg har aldri følt noe slikt, selv med min tidligere kjæreste. Vi klikker på alt, ler, snakker, gråter og alt sammen. Jeg elsker å være med han, og vi er sammen hver kveld fordi vi er naboer. Men sexen ødelegger for min del. Han har blitt så romantisk og kjærlig, og jeg kunne ikke tenke meg noe verre. Jeg vil at han skal kvele meg, slå meg og lugge meg. En gang ga han meg et lite blåmerke fordi jeg dultet bort i en blomsterpotte, og han sa unnskyld for dette flere dager senere. Jeg vil våkne opp med blåmerker over hele meg, men han skjønner ikke at jeg kan tenne på dette. Burde jeg dumpe han? Syns bare det er så vanskelig. Endret 27. oktober 2021 av Anonymbruker1857
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Eeeh. Skal du finne en slik en så må du nok oppsøke et sted hvor likesinnede er. Folk flest tenner ikke på slikt, ikke i så stor grad. Ville prøvd å snakke med han, startet rolig.. kjøpt en liten «uskyldig» pisk han kan utforske med også ta det sakte med sikkert opp til ditt nivå? Han virker jo som en bra match på alt det andre så prøv å ‘lær’ han opp med en byggestein om gangen! det er iallefall mitt forslag Anonymkode: 19c98...929 13
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Er nok vanskelig å date et normalt empatisk menneske når man har dypsittende problemer som gjør at man behøver slag og spark under sex for å hygge seg. Jeg har vært med hundrevis av kvinner, men den håndfullen som har bedt om fik andre steder enn på rumpa har jeg bare kvittet meg med øyeblikkelig. Man trenger ikke crazy i livet sitt. Spør heller hva som er -rett- med denne karens sexliv. 35
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Ikke kompatible. Enkelt og greit, rett og slett. Anonymkode: 7ae40...b2d 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Anonymbruker1857 skrev (12 minutter siden): Jeg vil våkne opp med blåmerker over hele meg, men han skjønner ikke at jeg kan tenne på dette. Burde jeg dumpe han? Min mening er at nei, det burde du absolutt ikke, du burde heller utvikle deg selv til å tenne på å bli behandlet godt. Les gjerne denne; https://forum.kvinneguiden.no/topic/1472526-nedverdigelse-og-ydmykelse-endring-i-tenningsmønster/ Anonymkode: 9ea08...08f 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Realverdien skrev (6 minutter siden): Er nok vanskelig å date et normalt empatisk menneske når man har dypsittende problemer som gjør at man behøver slag og spark under sex for å hygge seg. Jeg har vært med hundrevis av kvinner, men den håndfullen som har bedt om fik andre steder enn på rumpa har jeg bare kvittet meg med øyeblikkelig. Man trenger ikke crazy i livet sitt. Spør heller hva som er -rett- med denne karens sexliv. Helt enig. Anonymkode: 9ea08...08f 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Anonymbruker1857 skrev (16 minutter siden): Jeg liker en fyr som er ti år eldre enn meg (32) og vi har det helt fantastisk sammen. Jeg har aldri følt noe slikt, selv med min tidligere kjæreste. Vi klikker på alt, ler, snakker, gråter og alt sammen. Jeg elsker å være med han, og vi er sammen hver kveld fordi vi er naboer. Men sexen ødelegger for min del. Han har blitt så romantisk og kjærlig, og jeg kunne ikke tenke meg noe verre. Jeg vil at han skal kvele meg, slå meg og lugge meg. En gang ga han meg et lite blåmerke fordi jeg dultet bort i en blomsterpotte, og han sa unnskyld for dette flere dager senere. Jeg vil våkne opp med blåmerker over hele meg, men han skjønner ikke at jeg kan tenne på dette. Burde jeg dumpe han? Syns bare det er så vanskelig. Han kan ikke vite noe om du ikke forteller ham. Du har seksuelle ønsker som de færreste har. Om det er viktig for deg så er det ditt ansvar å kommunisere det til ham. Anonymkode: c39fd...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Jeg tenker dere ikke er kompatible. Jeg har ganske likt tenningsmønster som deg og har funnet meg en snill og god mann som heldigvis liker å være dominant i senga. Og ja. Jeg har hatt en normal barndom. Anonymkode: eb223...dc2 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Har du fortalt han dette da? Hva sier han til det? Ingen!!! oppegående menn vil finne på å være så brutal som det du beskriver uten å ha fått klar beskjed om at du ønsker det. Men jeg ville nok begynt litt pent, for det der var rimelig ekstremt, og jeg tviler sterkt på at det er veldig mange som tenner på så brutal og voldelig sex. Å like å bli dominert en en ting, det der er derimot drøyt... Anonymkode: 5a38c...cb6 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Å lære seg å påføre smerte, kan han kanskje. Men det er en stor risiko for at han blir stemplet som mishandler, hvis de rette ser blåmerkene dine. Merker etter pisking etc, er lettere å forklare med seksuell lek. Anonymkode: 67ab2...09e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Synes du skal snakke med han om det og fortelle hva du tenner på. De verste som skjer er at han ikke er interessert eller vil prøve, og da er dere ikke kompatible uansett. Ps: har lest at de som liker bdsm har høy intelligens så ikke bry deg om dem som prøver å sykeliggjøre deg for dine preferanser her. Anonymkode: da76b...22c 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Var det han eller blomsterpotta som gav deg blåmerke? Anonymkode: 8eb95...6a9 1
Gjest Skogsalv Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Du kan ikke omvende ham ,om han ikke har det i seg. Mulig han gjør et par tafatte forsøk for å please deg. Men det vil aldri leve opp til fantasiene og tenningsmønsteret ditt.Dere er mest sannsynlig ikke kompatible i senga . En underdanig kan ikke " be om pryl" 😎 Det har du sikkert merket.... Endret 4. juni 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Det høres ut som du bør passe deg litt for hva du tiltrekkes av. Dersom han har gitt deg et blåmerke pga en blomsterpotte så er det er varselflagg. At du tenner på det seksuelt er en ting, men det er forskjell på om det skjer innenfor en setting der han vet dette og situasjonen er seksuelt ladet, og der han ikke vet det og handler ut i fra mangende impulskontroll? Det er ikke noe usunt å ville ha det slik i sengen, men det er usunt å ville ha en mann som behandler deg voldelig over hverdagslige småting. Så skjønner jeg at du tenner på det fordi det vekker noe i deg som du lengter etter og grensene dine blir litt visket bort. Men det går an å like dette og fortsatt være i et forhold basert på respekt og der du også har respekt for din egen kropp. Om du godtar at noen slår deg pga en potteplante så mangler du respekt for deg selv. Om du sier du vil han skal gjøre det fordeg fordi du liker det seksuelt er det du som bestemmer hva som skjer med kroppen din og har respekt for deg selv. Det vil gi deg styrke. Lar du han være voldelig med deg uten tillatelse så svekker du deg selv. Anonymkode: da76b...22c 2
Gjest Skogsalv Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det høres ut som du bør passe deg litt for hva du tiltrekkes av. Dersom han har gitt deg et blåmerke pga en blomsterpotte så er det er varselflagg. At du tenner på det seksuelt er en ting, men det er forskjell på om det skjer innenfor en setting der han vet dette og situasjonen er seksuelt ladet, og der han ikke vet det og handler ut i fra mangende impulskontroll? Det er ikke noe usunt å ville ha det slik i sengen, men det er usunt å ville ha en mann som behandler deg voldelig over hverdagslige småting. Så skjønner jeg at du tenner på det fordi det vekker noe i deg som du lengter etter og grensene dine blir litt visket bort. Men det går an å like dette og fortsatt være i et forhold basert på respekt og der du også har respekt for din egen kropp. Om du godtar at noen slår deg pga en potteplante så mangler du respekt for deg selv. Om du sier du vil han skal gjøre det fordeg fordi du liker det seksuelt er det du som bestemmer hva som skjer med kroppen din og har respekt for deg selv. Det vil gi deg styrke. Lar du han være voldelig med deg uten tillatelse så svekker du deg selv. Anonymkode: da76b...22c Tror du har misforstått det med potteplanta og forholdet forøvrig 🤣😆 Litt av en slutning !!! 👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Realverdien skrev (4 timer siden): Er nok vanskelig å date et normalt empatisk menneske når man har dypsittende problemer som gjør at man behøver slag og spark under sex for å hygge seg. Jeg har vært med hundrevis av kvinner, men den håndfullen som har bedt om fik andre steder enn på rumpa har jeg bare kvittet meg med øyeblikkelig. Man trenger ikke crazy i livet sitt. Spør heller hva som er -rett- med denne karens sexliv. Enig, bortsett fra en ting. Det å bli kvelt (men har avtalt at ved å dytte han bort, eller at han slipper før man blir alt for kvelt) er utrolig deilig! Alt blodet pumpes fortere, også der nede, føles det som og man blir i en slags ekstase? Akkurat som man blir 100% mer inni akten, litt samme følelse man får før man kommer. Også er det utrolig sexy når gutten/mammen vet hva han vil ha, går for det uten å nøle (om det er samtykkende) og holde meg nede, fast, uten at jeg får rørt meg. Så gjør han hva han vil med meg til jeg kommer! Sykt digg. Men det å bli slått er jeg ikke noe fan av.. Anonymkode: d8953...a69 1
Realverdien Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig, bortsett fra en ting. Det å bli kvelt (men har avtalt at ved å dytte han bort, eller at han slipper før man blir alt for kvelt) er utrolig deilig! Alt blodet pumpes fortere, også der nede, føles det som og man blir i en slags ekstase? Akkurat som man blir 100% mer inni akten, litt samme følelse man får før man kommer. Også er det utrolig sexy når gutten/mammen vet hva han vil ha, går for det uten å nøle (om det er samtykkende) og holde meg nede, fast, uten at jeg får rørt meg. Så gjør han hva han vil med meg til jeg kommer! Sykt digg. Men det å bli slått er jeg ikke noe fan av.. Anonymkode: d8953...a69 Du snakker om å bli knullet med autoritet. Det vet alle at kvinner liker. Det er ikke noe voldelig i det dog. Å ta kvelertak på dama lærte jeg at betyr 'jeg skal drepe deg' lærte vi på politiskolen da vi hadde kurs om vold i hjemmet. Er veldig dårlig sort om han liker å kvele dama som en del av sexakte men hva vet vel jeg om hvilke dysfunksjonelle kvinner som spys ut fra de mange splittede hjem og deltidsmødrenes vanskjøtsel 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Synes du skal snakke med han om det og fortelle hva du tenner på. De verste som skjer er at han ikke er interessert eller vil prøve, og da er dere ikke kompatible uansett. Ps: har lest at de som liker bdsm har høy intelligens så ikke bry deg om dem som prøver å sykeliggjøre deg for dine preferanser her. Anonymkode: da76b...22c Nei, det er lite som tyder på at slik atferd har noe med (høy eller lav) intelligens å gjøre. Det som primært karakteriserer disse folkene er dype, emosjonelle forstyrrelser. For noen år siden - da fag og vitenskap sto høyere i kurs enn i dag - fikk personer med slike problemer terapi. Nå - som poltisk aktivisme har erstattet kunnskap og innsikt - blir de oppfordret til å fortsette med å slå eller bli slått. Vold og selvskading som psykoterapi. Anonymkode: c182c...1c4 6
Katten.2.0 Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 4 hours ago, Realverdien said: Er nok vanskelig å date et normalt empatisk menneske når man har dypsittende problemer som gjør at man behøver slag og spark under sex for å hygge seg. Jeg har vært med hundrevis av kvinner, men den håndfullen som har bedt om fik andre steder enn på rumpa har jeg bare kvittet meg med øyeblikkelig. Man trenger ikke crazy i livet sitt. Spør heller hva som er -rett- med denne karens sexliv. Du ser ikke ironien i å anklage mennesker for dypsittende problemer grunnet deres seksuelle preferanser, samtidig som du har vært med hundrevis av kvinner? 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå