AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Det er ikke sånn at han sier det rett ut, men jeg merker det på ting han spør om og måten han reagerer på svar. - reagerer på at jeg har hatt mer enn 12 forhold, er 35. Reagerer på at alle naboene mine er menn. Reagerer på at husverten er mann. Reagerer på at jeg har mannlige venner som jeg har sovet på sofaen til, han spurte faktisk om "tør du det, med ham i samme hus" fordi det var snakk om mannlig venn. Det er flere ting, dette er sånne delvis skjulte reaksjoner men jeg ser og føler det. Vi har tatt en øl sammen to ganger og han snakker også om at han er vellykket, rik, og veldig rolig av seg, han reagerte på at jeg tok en øl eller vin med venninner og sa at partyjenter er litt ut.. Anonymkode: 07daf...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Ja, rødt flagg. Normale folk bryr seg ikke om kjønn på naboer eller husverter. De er naboer og husverter, ikke noe mer enn det. Anonymkode: aa686...14a 25
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Hadde "snudd i døra", og ikke truffet han igjen for å si det sånn. Anonymkode: fd87e...96d 11
Tor P Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Virker usikker på seg selv og lite tillitsfull. Når det kommer allerede etter så kort tid så er det all grunn til å tro at det bare vil bli verre. Rødt flagg! 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Hvis en venninne fortalte deg dette, hva ville du ha sagt til henne? Anonymkode: 11849...58a 5
Kittykat Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Jeg ville sett på dette som røde flagg, ja. Hvor mange forhold har han hatt, siden han reagerer på at du har hatt 12? Er alle naboene hans kvinner eller menn? Har han en kvinnelig eller mannlig husvert? Har han sovet på sofaen til kvinnelige venner? Tar han seg en øl med venner nå og da? Hvorfor reagerer han? Normale personer bryr seg overhodet ikke om man har kvinnelige eller mannlige husverter/naboer/venner. Hvordan vil han oppføre seg hvis dere kommer lengre inn i forholdet? Vil han være veldig sjalu og eventuelt nekte deg mannlige venner/naboer o.l.? 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Jeg skjønner godt at han reagerte på at du har hatt mer enn 12 forhold. Klarer du ikke å slå deg til ro? Jeg hadde ikke ønsket å gå inn i et forhold med deg, jeg ville antatt at det uansett ikke ville vare. De andre tingene er ikke noe å reagere på. Anonymkode: c2676...aef 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Virker som at han ser dette som røde flagg hos deg. Dere passer nok ikke sammen. Anonymkode: f49c0...dda 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner godt at han reagerte på at du har hatt mer enn 12 forhold. Klarer du ikke å slå deg til ro? Jeg hadde ikke ønsket å gå inn i et forhold med deg, jeg ville antatt at det uansett ikke ville vare. De andre tingene er ikke noe å reagere på. Anonymkode: c2676...aef 12 stk jeg har hatt sex med liksom, sånn forhold. Ikke at alle var seriøse forhold, men skrev det nå sånn. Har Vært singel i 4 år nå når jeg traff ham. Jeg er også litt redd for at dette skal eskalere og bli verre, vi har bare møttes knappe 2 ganger.... Anonymkode: 07daf...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 12 stk jeg har hatt sex med liksom, sånn forhold. Ikke at alle var seriøse forhold, men skrev det nå sånn. Har Vært singel i 4 år nå når jeg traff ham. Jeg er også litt redd for at dette skal eskalere og bli verre, vi har bare møttes knappe 2 ganger.... Anonymkode: 07daf...4fb Løp og ikke se deg tilbake. Anonymkode: b7fc2...48d 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hadde stusset på 12 forhold. Ikke fordi sjalusi, men det høres ustabilt ut. Men at naboene er menn? Og at du leier av en mann? Merkelig. Anonymkode: cd440...b00 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Bekymringene hans er reelle, da det statistisk sett er hold for at kvinner med mange seksualpartnere har mindre sjans for å være trofaste, og større sjanse for å bl.a. initiere skilsmisse. I tillegg er dette noe som menn vet intuitivt, og som man derfor forsåvidt ikke behøver noen statistikk over for å føle på seg. Sjalusi er sånn sett en helt naturlig følelse, og i mange tilfeller også en sunn følelse. Likefullt, problemet hans er at han ikke lytter til sin egen sjalusi, sin egen magefølelse. Og derfor ender han opp i en sånn dynamikk, hvor han søker bekreftelse på at du er noe du egentlig ikke er, og ender opp som smått kontrollerende og plagsom. Du får hilse ham fra meg, og si at han må lytte til magefølelsen sin, og være mann nok til å ta kobskvensene av det og gå. Evt. kan jo du bare dumpe deg selv for ham, hvis det er lettere. Anonymkode: c49a3...50b 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Reager dere på 12 forhold for en 35 åring. I alle dager er det slags nonner som frekventerer dette forumet? Slapp av TS, du er helt normal. Men løp fra denne mannen, han er ikke verdt å bli nr 13. Anonymkode: aa686...14a 9
Gjest Skogsalv Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 At du har menn til naboer og husverten er mann !? Say what 🤣 Glem paraden av røde vimpler. Han her er jo rett og slett ikke normal . ( hvilke konspirasjonsteorier tror han på, mon tro? ) Nei ,spar deg selv for trøbbel 😉
ShivaSol Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Tipper at han er svært kontrollerende. Det med at naboene er menn og husverten også er det, sinnsykt sagt. Det tar kaka at han har den type meninger. Har som sagt tidligere i en annen tråd , vært sammen med en som dette selv. Stol på meg ts, det var mange bortkastede år. Du vil ikke deg selv så vondt. Bare la han sitte der vellykket, rik og rolig med seg selv. Ytterst få som orker mennesker som det der. Endret 4. juni 2021 av ShivaSol 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 Rødt flagg! En normal date spør ikke en gang hvilket kjønn naboene dine har, hva er det for en greie å lure på? Jeg kunne for øvrig aldri vært sammen med en mann som ikke "tillot" meg å beholde mine mannlige venner. Anonymkode: 42043...458 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke sånn at han sier det rett ut, men jeg merker det på ting han spør om og måten han reagerer på svar. - reagerer på at jeg har hatt mer enn 12 forhold, er 35. Reagerer på at alle naboene mine er menn. Reagerer på at husverten er mann. Reagerer på at jeg har mannlige venner som jeg har sovet på sofaen til, han spurte faktisk om "tør du det, med ham i samme hus" fordi det var snakk om mannlig venn. Det er flere ting, dette er sånne delvis skjulte reaksjoner men jeg ser og føler det. Vi har tatt en øl sammen to ganger og han snakker også om at han er vellykket, rik, og veldig rolig av seg, han reagerte på at jeg tok en øl eller vin med venninner og sa at partyjenter er litt ut.. Anonymkode: 07daf...4fb Røde flagg, absolutt. Partyjenter er ut faktisk. Anonymkode: c9377...fa9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hadde nok reagert på at du har hatt 12 forhold, jeg hadde da lurt på hva du teller som forhold og om du styrter inn i forhold med alle og enhver. Trodde det var vanlig å date en stund før man går inn i forhold? Det hadde nok fått meg til å holde veldig tilbake, jeg hadde forventet å bli dumpet etter kort tid, eller at du har sider ved deg som dukker opp etter hvert som får partneren til å stikke. Altså et stort rødt flagg for meg. (med mindre du regnet med kjærester fra du ar 10 år i dette da.... Forutsetter at du snakker om skikkelige forhold etter at du ble voksen.) De andre tingene ville jeg ikke tenkt på en gang. Men det høres mer ut som dere er lite kompatibel enn at han er ekstrem på noen måte. Anonymkode: 4ce3f...ee6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Jeg syns 12 forhold for en 35-åring er veldig mye. Jeg er 34 år selv og har kun vært i to forhold. Jeg har derimot hatt sex med langt flere, men ser ikke på det som forhold Anonymkode: 08370...79b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå