Gå til innhold

Kjærtegner du deg selv under sexakten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mange filmer og videoklipp på nett, virker det som det er svært vanlig at kvinnen kjærtegner seg selv under akten, både bryster og klit.

Når vi har sex gjør aldri min kone det, hun overlater alt slikt fullt og helt til meg, så det blir min oppgave å kjæle kjærtegne og stimulere slik at hun nyter. 
Vi snakket om det her en dag, hun sier hun ikke har behov for, og heller ikke ønsker å gjøre dette med seg selv. Hun liker at jeg gjør det, og elsker at jeg kjærtegner hele kroppen hennes når vi har sex.

Er derfor litt nysgjerrig på hvor vanlig det er at kvinner «fikser»selv?

Anonymkode: f5128...079

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Like vanlig som uvanlig. Jeg kan gjøre både og, alt etter humør og stemningsleie mellom oss. 

Anonymkode: feeac...8ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det godt å gi seg selv massasje? Nei.

Så hva er poenget med å kjærtegne seg selv. Gjør man det, er det fordi partneren, mann tenner på det.

Kan like gjerne ta på veggen som på puppene, fins jo ikke givende.

Anonymkode: d2116...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Det skjer egentlig av seg selv når jeg har det veldig deilig... har aldri tenkt over det før nå 😅

Anonymkode: 07719...c4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det godt å gi seg selv massasje? Nei.

Så hva er poenget med å kjærtegne seg selv. Gjør man det, er det fordi partneren, mann tenner på det.

Kan like gjerne ta på veggen som på puppene, fins jo ikke givende.

Uenig! Noen ganger er det digg å ta litt "ansvar" selv, spesielt om det tenner mannen. Så jeg kan gjerne stimulere klitoris mens vi har samleie og syns det er digg. 

Anonymkode: ca554...3a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ikke, jeg liker at mannen min gjør det - men det er ikke noe jeg forventer at han skal gjøre.

Anonymkode: 2506e...3e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ofte å massere klitten litt :) I starten...så jeg blir enda kåtere, da kan jeg komme av samleie etterpå.

I doggy kommer jeg uten å hjelpe til.

Anonymkode: cf4bd...190

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør det ikke, jeg liker at mannen min gjør det - men det er ikke noe jeg forventer at han skal gjøre.

Anonymkode: 2506e...3e3

Hvorfor forventer du ikke det?

AnonymBruker
Skrevet

Virker bare dumt å ta på seg selv, det er jo mannen jeg tar på og tenner på, ikke meg selv. 

Anonymkode: 20748...040

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg gjør det. Det skjer egentlig av seg selv når jeg har det veldig deilig... har aldri tenkt over det før nå 😅

Anonymkode: 07719...c4a

Samme her, skjer egentlig bare automatisk 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ikke det, føler meg litt ekkel da og synes det er litt flaut å ta på meg selv når han ser på. Fingrer heller ikke foran han ved mindre jeg er full. Sex i seg selv er jeg derimot komfortabel med, også at han tar på meg. Jeg er kanskje redd for å ta på meg selv, uten å lykkes (uten å komme) pluss at jeg har en del sperrer og har i tillegg opplevd overgrep og føler den kvinnelige-seksualiteten min er «forbudt» selv om det ikke burde vært det. Når det gjelder sex føler jeg meg fortsatt som 18-år gamle meg i hodet, med de samme tankene og bekymringene. Tror det står en del om det i psykolog bøker osv. Jeg er i 20-årene nå.

Anonymkode: 1571e...c42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det godt å gi seg selv massasje?

Ja.

Anonymkode: 5c280...a07

AnonymBruker
Skrevet

Like vanlig som at mannen "fikser" seg sjøl, vil jeg tro. 

Anonymkode: 5c280...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...