Gå til innhold

Historie privatisteksamen, hvilket tema trakk dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva slags spørsmål ble stilt?:) Takk!

Anonymkode: 074f7...8a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Norge etter 1945. Det var det siste kapittelet som jeg ikke rakk og lese. Spørsmålene som ble stilt var for å finne ut hva jeg kunne. Snakket derfor om et helt annet tema enn foredraget etterhvert. Virker som de prøver å stille spørsmål for å finne ut hva du kan :) 

Anonymkode: 60434...cae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Norge etter 1945. Det var det siste kapittelet som jeg ikke rakk og lese. Spørsmålene som ble stilt var for å finne ut hva jeg kunne. Snakket derfor om et helt annet tema enn foredraget etterhvert. Virker som de prøver å stille spørsmål for å finne ut hva du kan :) 

Anonymkode: 60434...cae

Takk! Har du hatt eksamen nylig?:)

AnonymBruker
Skrevet

Trakk den franske revolusjon men endte med å snakke gjennom hele pensumet fra antikken til norge i nyere tid.

Anonymkode: 39f11...b19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trakk den franske revolusjon men endte med å snakke gjennom hele pensumet fra antikken til norge i nyere tid.

Oi! Det var mye! Fikk du 6? Er dette ila av de siste årene?

AnonymBruker
Skrevet

Det bare falt seg naturlig, snakket først om den franske revolusjonen, deretter kom det bare naturlig, de spurte, jeg fortalte, jeg fortalte, de spurte mer. Til slutt var jeg gjennom alt.. fikk 6, ja. Det samme skjedde i norsk, det ble bare naturlig å trekke linjer, fortelle og svare på spørsmål osv osv. Jeg så at de koste seg, sikkert ikke så ofte de opplever at folk snakker «av seg selv» i tillegg til å kunne svare på spørsmålene og i tillegg dra det videre derfra. Meget stolt av det, dette var for 2 år siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 19.42):

Det bare falt seg naturlig, snakket først om den franske revolusjonen, deretter kom det bare naturlig, de spurte, jeg fortalte, jeg fortalte, de spurte mer. Til slutt var jeg gjennom alt.. fikk 6, ja. Det samme skjedde i norsk, det ble bare naturlig å trekke linjer, fortelle og svare på spørsmål osv osv. Jeg så at de koste seg, sikkert ikke så ofte de opplever at folk snakker «av seg selv» i tillegg til å kunne svare på spørsmålene og i tillegg dra det videre derfra. Meget stolt av det, dette var for 2 år siden. 

Imponerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...