Gå til innhold

Slutt å klage over mannen din på KG, det må du klare å rydde opp i selv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ferdig snakka.

Lær dere å kommuniser med hverandre.

Funker ikke forholdet, så gjør du det slutt. Du kan ikke kontrollere og bestemme over andre, slik kvinner flest gjør.

Anonymkode: 124f7...ef1

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ferdig snakka.

Lær dere å kommuniser med hverandre.

Funker ikke forholdet, så gjør du det slutt. Du kan ikke kontrollere og bestemme over andre, slik kvinner flest gjør.

Min erfaring som kvinne er at jeg aldri har fått bestemme noe som helst, ikke engang når jeg får ha ferie. Tror ikke det går an å si at ett kjønn forventer å få bestemme mer enn det andre, det har med personlighetstrekk å gjøre. Ikke kjønn. Hvis du har opplevd at kvinnene i ditt liv forventer å bestemme og kontrollere, så har du valgt feil kvinne. Sånn som jeg, som har valgt feil menn. 

Anonymkode: 1dad5...df1

• Liker 17
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg er veldig enig med deg i dette. 🙂

Å kommunisere er veldig viktig og det må folk lære seg. 🧫Fint at vi kunne være enig om dette. 🤗

Endret av pappa messi
  • Liker 5
Skrevet

Men hva skal vi da ellers bruke kvinneguiden til hvis vi ikke skal få klage på våre menn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan ikke kontrollere og bestemme over andre, slik kvinner flest gjør.

🙄

Anonymkode: 10302...269

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange mennesker er dessverre ikke i stand til å kommunisere på en saklig og god måte, det ser vi jo daglige eksempler på her på forumet, så at dette også eksisterer i relasjoner er ikke veldig sjokkerende. 

Anonymkode: 21ddd...73b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den er grei. Du bestemmer dette såklart. 😄

Anonymkode: 5fba6...21e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, O.G. said:

Men hva skal vi da ellers bruke kvinneguiden til hvis vi ikke skal få klage på våre menn?

Tenkte det samme. KG blir et kjedelig sted etter hvert om man skal begrense det så mye. Har ingen mann selv, det kan derfor noen ganger være fint å lese at alt ikke bare er lyserosa på andre siden😂

Anonymkode: a9e73...58b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig, jeg brukte selv for mange år og prøvde å endre dårlige forhold med dårlige menn til hva de var når vi først traff hverandre. Nå driter jeg i de ved de første første røde flaggene som gjentar seg og jeg har spart meg for mye drit.

Man MÅ ikke holde ut lidelser. Det blir ikke bedre. 

Anonymkode: f1a01...ebb

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenkte det samme. KG blir et kjedelig sted etter hvert om man skal begrense det så mye. Har ingen mann selv, det kan derfor noen ganger være fint å lese at alt ikke bare er lyserosa på andre siden😂

Anonymkode: a9e73...58b

Jeg skal alltids finne en mann å klage på, om enn ikke ham jeg ligger med. :ond:

AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Selv om jeg egentlig er veldig enig i hovedpoenget ditt (snakk sammen!) må jeg jobbe mot fristelsen til å motsi deg. 

Kan det ha noe med måten du legger frem budskapet på?

Anonymkode: b3e24...838

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg da gjøre?? Lese se&hør???

Anonymkode: a15d7...e1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selv om jeg egentlig er veldig enig i hovedpoenget ditt (snakk sammen!) må jeg jobbe mot fristelsen til å motsi deg. 

Nei, jeg er kvinne selv. Våknet opp for 5år siden, nå er jeg 100% direkte. Orker ikke mer tull.

Jeg ser rundt meg hvordan venninner klager og hersker over mannfolka sine. Bare klager, orker ikke høre mer på dette!

Jeg vil påsta at flertallet som er i forhold ikke passer sammen!! Man skal kjempe for å passe sammen, for noe tull!

Mennesker er forskjellig, ferdig snakka! :) Ikke få deg en mann bare pga du MÅ ha en mann, som mange gjør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner: Slutt å snakke med hverandre og slutt å snakke i offentligheten. Kun menn skal snakke om seg selv og livene sine. Kvinner skal sitte ned og holde kjeft.

Anonymkode: 4cf29...154

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg er kvinne selv. Våknet opp for 5år siden, nå er jeg 100% direkte. Orker ikke mer tull.

Jeg ser rundt meg hvordan venninner klager og hersker over mannfolka sine. Bare klager, orker ikke høre mer på dette!

Jeg vil påsta at flertallet som er i forhold ikke passer sammen!! Man skal kjempe for å passe sammen, for noe tull!

Mennesker er forskjellig, ferdig snakka! :) Ikke få deg en mann bare pga du MÅ ha en mann, som mange gjør.

Jeg lover deg at det finnes forhold der menn klager og hersker og undertrykker.

Men er enig i det at man ikke nødvendigvis må være i forhold, tror bare den skrekken for å sitte igjen alene i verden er ganske stor hos de aller fleste. Det gjør at de havner i forhold de ikke burde ha vært i. Inkludert meg selv. Nå derimot, er jeg ferdig med menn for ei god stund 😄

Anonymkode: 1dad5...df1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det bestemmer ikke du. Du kan ikke bestemme over andre, sånn som menn gjør. 

Anonymkode: 884f6...b0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du på samlivsforumet til KG om du ikke liker folk som klager over partner? 😄

Anonymkode: c564f...d8a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men hva har du gjort for å åpne øynene til dine venninner da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva er greien med at når folk generelt skal snakkes til å må man henvende seg til dem som babyer? Men når det går andre veien er det plutselig et krav om at de skal vær så god takle personen de er ... en slags barn-forelder-mentalitet. Dynamikken er snudd helt om på hodet i samfunnet. 

Anonymkode: 67e28...35e

AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke slått deg at kvinner rett og slett liker å klage?

Anonymkode: 0a565...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...