Gå til innhold

del med meg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

utrolig hvopr fort tiden går,og jeg synes ikke jeg gjør noe annet enn å slite med bursdagsgavene hans! for ikke noe er så vanskelig som å kjøpe bursdagsgave til en gutt du elsker! og ettersom vi har vært sammen mange år begynner mine ideer å gå tomme!

han har alt,toppers klær,vi er forlovet-han bærer ring,han bruker ikke noe sørlig med smykker,han har ingen store hobbyer som jeg kan benytte meg av,og jeg selv liker ikke sånne gavekort hvo rjeg gjør ting for han, eller gavekort generellt! heller ikke bilde av oss for det har han!

da er jeg tom jeg!!!! noen gode ideer!!!????del med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg sånn igjen! Min samboer har bursdag i neste uke og det er såååå vanskelig å finne på noe :-? Han ønsker seg elektroniske "dingser" og sånn, men det blir så dyrt, også ønsker han seg en datakabel og oppladbare batterier! Noe så kjedelig å gi bort da...(dessuten tror jeg han får det av foreldrene sine...) Vel , håper noen har tips til deg som jeg også kan "stjele" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billetter til en bra konsert?

Billetter til fotballkamp?

En weekend i London?

Et kurs (feks. jegerprøven, matkurs eller noe annet)?

Elektronikk (pocketPC, MP3 spiller etc.)?

Et abbonement på et bra Magasin han liker?

Reiseveske/koffert (dersom han trenger nytt)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi en opplevelse! Det er den beste gaven og mer miljøvennlig. En middag på restaurant f.eks. Broren min fikk følgende av meg i bursdagsgave:

1 runde m/go cart

På kino etterpå MED godteri!

Burger/kebab på vei hjem

ALT UTEN KONE OG BARN!!!!

Det var den beste presangen han fikk, sa han. Så gjentar det å se om han har tid til å benytte seg av den snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke EN runde litt lite? Høhøhøh... :lol:

:hoho::hoho::hoho:

Skulle tro en runde var litt snøtt ja :ler:

Joda, jeg skjønner at forslaget ikke var ment på den måten *inrømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjøp noe veldig extraordinært undertøy, pynt deg skikkelig, og ta en sløyfe på. Det vil få han til å sperre øynene opp når han tar av deg klærne :sjarmor: Works every time!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...