AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Jeg skal reise innenlands med fly i morgen, turen ble gjort om fra et direktefly til to flyreiser med en times mellomrom i Bergen. Er det jeg eller flyselskapene som sørger for at kofferten min kommer på fly nr to? Anonymkode: fee08...0c2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Det er flyselskapet. Anonymkode: 3f64f...7d4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Flyselskapet. Hadde du derimot bestilt Bergen - Oslo med Norwegian og så bestilt Oslo - Trondheim med SAS (uten gjennomgående billett) måtte du ha fikset det selv Anonymkode: 5d96b...505 1
stan Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Hvis du kan sjekke inn til den endelige destinasjonen så slipper du å gjøre noe med bagasjen selv. Hvis det var et direkte fly som ble endret av selskapet, så er det vanligste at du slipper å selv håndtere bagasje når du skifter fly. Hva står på den nye biletten?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Flyselskapet. Hadde du derimot bestilt Bergen - Oslo med Norwegian og så bestilt Oslo - Trondheim med SAS (uten gjennomgående billett) måtte du ha fikset det selv Anonymkode: 5d96b...505 Jepp, dette stemmer. Anonymkode: 1e730...b3e
Gjest Villfisker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Tror det kan være lurt å bestille reiser på telefon, hvis man lurer på noe. I hvert fall ringe og spørre, før man bestiller. Er så mye rot nå om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå