AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Hva betyr det egentlig at kjæresten tar på meg, spesielt puppene og rompa, hele tiden? Når han går forbi meg og vi sitter og ser film. Hva som helst. Og ofte sånne lette små kyss, eller klemmer. Og koser vi i senga må han flette fingrene våre. Jeg er jo kosete selv også. Men betyr det at han er veldig seksuelt tiltrukket? Er han glad i meg? Han er sykt dårlig til å snakke om følelser, aldri sagt han elsker meg etter er par år liksom. Anonymkode: 22e3c...cc6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Hva tror du selv at det betyr? Anonymkode: f4815...cfb 10
mjaus Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Det betyr han vil du skal gå og ta oppvasken, etterfulgt av å lage han en deilig sandwich 12
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Tror det betyr at han må drite. Anonymkode: b1261...ff7 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Det er mas, mas, mas... Anonymkode: 1d4a8...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Dette er da helt normalt for kjærester. Han elsker deg, han liker deg, han er tiltrukket av deg. Kos deg med det😊 Anonymkode: 8d728...6c8 15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 Ja, det er en måte å vise deg kjærlighet, at han liker deg. Det er positivt! Anonymkode: 6fba5...d69 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Du får spørre han. Trodde det var normalt i et kjæresteforhold jeg da men. Men bare ta det med ro, det går over med åra. Anonymkode: d581e...e77 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Les deg opp på kjærlighetsspråk ☺️. Min samboer er ikke den som er mest intim, han tar sjeldent initiativ til kos, men han gjør så mye annet som viser hvor mye han bryr seg om meg. Din kjæreste virker som typen til å ønske intimitet fordi han bryr seg så mye om deg. Anonymkode: 7ac5e...13e 5
Gjest Alterego666 Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 For meg: Det er en del av mitt kjærlighetsspråk. Jeg gir oppmerksomhet og viser at jeg ønsker nærhet. Det kan være seksuelt, men oftest ikke. Mange ganger eskalerer det opp til sex, andre ganger ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Heit normalt for en som liker kroppskontakt Som andre sier, les om de fem kjærlighetsspråkene. Touch er noe som virker å være noe han viser kjærlighet med, da føler han seg nær deg. Det betyr ikke at han vil ha sex nødvendigvis der og da, men at han bare liker å være nærme. Min er også slik, og jeg syns det er ganske så koselig. Småplagsomt en sjelden gang, men da sier jeg pent ifra, og så roer han seg en stund Mest hvis jeg har mensen og puppene er såre. Anonymkode: 73b39...bde 6
pappa messi Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 Jeg tror at du burde snakke med han for da får du mye bedre svar enn her på KG. 😋 Alle mennesker er forskjellige, så han er nok den eneste med fasiten. 👍 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Kjærlighetsspråk:) Både jeg og samboeren min er berøringstyper, tar på hverandre hele tiden. Jeg kan ha forståelse for at enkelte som ikke har samme språk synes det blir for mye, men for oss er det helt utmerket:D Anonymkode: 28bee...be8 5
ShivaSol Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Njæææ. Han har vel lyst på saft og pepperkaker da. 1
Fioljenta Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Enig med de som nevner kjærlighetsspråk. Ifølge noen samlivsforskere finnes det fem måter å si «jeg elsker deg». En av dem er fysisk berøring og det høres veldig ut som om det er hans språk. Da vi først skjønte det med kjærlighetsspråk, var det masse som falt på plass. Det å forstå hverandres kjærlighetsspråk har vært utrolig viktig for oss! Det finnes masse god informasjon om kjærlighetsspråk på nett! Så et enkelt Google-søk vil sannsynligvis fortelle deg mye. Du kan også finne tester som kan hjelpe deg til å finne ditt kjærlighetsspråk. (Jeg har også en kjærlighetsspråk-test.) Kanskje dere kan ta en test sammen og bruke det som utgangspunkt for en god prat? Å lære seg å prate sammen vil dere ha masse igjen for siden. 💜 Endret 4. juni 2021 av Fioljenta 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Han liker deg og kroppen din, det er i hvert fall sikkert
Katten.2.0 Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er mas, mas, mas... Anonymkode: 1d4a8...eb6 Tja. Noen setter pris på at motparten viser at dem er tiltrukket av en. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Tja. Noen setter pris på at motparten viser at dem er tiltrukket av en. Det finnes en grense da. Noen menn kan være jævlig klåfingra. Anonymkode: 1d4a8...eb6 1
Katten.2.0 Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det finnes en grense da. Noen menn kan være jævlig klåfingra. Anonymkode: 1d4a8...eb6 Da er vi tilbake til kommunikasjon. Både jeg og mine partnere er klåfingret, noe vi setter pris på. Jeg liker å forsyne meg av kroppen til min partner - og heldigvis er det ansett som positivt i mine relasjoner! 1
Frekkulf Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 mjaus skrev (9 timer siden): Det betyr han vil du skal gå og ta oppvasken, etterfulgt av å lage han en deilig sandwich Du glemte blowjobben mellom maten og oppvasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå