Gjest Dum Perignon Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Hvilke sanger appellerer til din sans for humor? Her er noen eksempler på humørspredende sanger: Stormtroopers of Death - The Ballad of Jimi Hendrix Ingen over, ingen ved siden. En utrolig odyssé som etterlater et stort (latter)gap REM - King of the road REMs flatfyllversjon av denne klassikeren er stor underholdning. Bandet husker ikke at de var i studio den aktuelle kvelden, noe som godt kan høres i Peter Bucks gitarsolo. Weird Al Yankovic - Eat it Michael Jacksons monsterhit får et noe annet budskap; en slags Margrethe Munthe på syrete discobeat. Steve Harley & Cockney Rebel - Make me smile Makes me laugh. Her er alle klisjéene i koserocken samlet i en og samme låt, inklusive ELO-koring av legendarisk "klasse." I tillegg går det ikke an å komme utenom endel av Monty Pythons geniale musikalske eksesser, enten man snakker om lumberjacks, om hellig sperm, om munnsex eller livets lyse sider... Andre?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Grevling i taket med Knudsen og Ludvigsen.
Gjest Dum Perignon Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Apropos norsk musikk; jeg glemte The Jane Fonda Workout av og med the Rovers.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Jeg ler meg skakk av Pat Boones plate 'in a metal mood: no more mr. nice guy'.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Mr Bungle - Carry Stress In The Jaw Første 4-5 min er ikke morsomme, men plutselig når de er slutt kommer det en som høres ut som gammal fyllik som synger så best han kan at han fikk ikke være med på sangen og begynner WAAAWAWAAAAA WAAWWAWA og så WÆÆWÆWÆWÆÆÆ og tilslutt WÆÆÆÆÅÅÆOÆOÆWWOÆOWÆO og etter det så spyr han! Nei og nei! *sette på* :D
Aquarius Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Vinskvetten har noen morsomme sanger. "Eg har ein lodott i navlen min, eit sværa udyr som ikkje forsvinn. Eg spør meg sjølv, ka e det so skjer? Er eg i ferd med å støva ner?"
*M* Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Tenacious D (usikker på staving) har mange, spesielt "Fuck her gently". Ellers er jo sebra-sangen en HIT!!
vixen Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Ellers er jo sebra-sangen en HIT!! ← -viXen-
Gjest Gitte Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 (endret) Ingrid Bjørhov (?) med Odd og Bob er morsom, og Lillestrøm Calypso Endret 9. september 2005 av Gitte
Mezzo Skrevet 9. september 2005 #11 Skrevet 9. september 2005 Mange av tekstene til DrHook er morsomme... "Bobby Brown" m/Frank Zappa...
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. september 2005 #12 Skrevet 9. september 2005 Mange av tekstene til DrHook er morsomme... ← They've got groupies for their band, all I've got is my right hand...
Lillesøster Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 http://www.dr.dk/monkey/spam_bam_7.asp her er mange rare.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #15 Skrevet 11. september 2005 Tenacious D (usikker på staving) har mange, spesielt "Fuck her gently". Ellers er jo sebra-sangen en HIT!! ← Jeg tenkte på samme sangen! Ey!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå