AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Har kjøpt inn piknikutstyr, tenker å ha en fin og romantisk piknik med kjæresten min. Noen ideer til mat jeg kan fikse eller kjøpe? tenker en del bær og frukt, kanskje litt kjeks og en hjemmelaget baguett, mulig en pastasalat også. Tar gjerne imot ideer og tips ❤️ Anonymkode: 37f25...e20
Brunhilde Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Fersk bagett, et par oster dere liker, litt spekeskinke, jordbær, melon og rosa sjampanje. (Og sjokoladetrøfler til dessert.) Endret 4. juni 2021 av Brunhilde 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Brunhilde skrev (50 minutter siden): Fersk bagett, et par oster dere liker, litt spekeskinke, jordbær, melon og rosa sjampanje. (Og sjokoladetrøfler til dessert.) oo, ja tusentakk. Hørtes koselig ut! Anonymkode: 37f25...e20 1
Moonlight40 Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 God pastasalat; pastaskruer, pesto, ristede pinjekjerner, kylling, soltørkede tomater, sukkererter, bacon, ruccolasalat 1
Jytte Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 9.31): Har kjøpt inn piknikutstyr, tenker å ha en fin og romantisk piknik med kjæresten min. Noen ideer til mat jeg kan fikse eller kjøpe? tenker en del bær og frukt, kanskje litt kjeks og en hjemmelaget baguett, mulig en pastasalat også. Tar gjerne imot ideer og tips ❤️ Anonymkode: 37f25...e20 Ville hatt med mer mat med protein. Reker, spekeskinke, omelett. Kanskje. Mange gode forslag over, men husk proteiner, eller lag en saftig og fet sjokoladekake og ta med den. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Takk for alle svar ❤️ Anonymkode: 37f25...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå