Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert dersom noen spurte om hvor du hadde kjøpt det du har på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på at en helt tilfeldig person begeistret spør deg hvor du kjøpte dette flotte plagget? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: dea70...ae2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt med et smil hvor jeg hadde kjøpt det.

Anonymkode: 4ab62...72c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer hvis jeg husker det. Det er bare hyggelig. 

Anonymkode: c6dfa...75b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som ett kompliment, og sagt hvor det var fra 😊

Anonymkode: 2e1da...2b0

• Liker 4
Skrevet

Det tar jeg som et kompliment. Så jeg hadde jo fortalt det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tar det jo som et kompliment, å svaret på hvor jeg har kjøpt det, så fremt jeg husker hvor det var da. 

Anonymkode: 5370c...fcd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sist det skjedde ble jeg så overrumplet at jeg ga bort jakken min til den som spurte.  :ler:

(Plagget var mange år gammelt, og ikke lenger å bli kjøpt i butikk)

Anonymkode: 7c859...295

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sett rart på vedkommende og lurt på om h*n var svaksynt eller ikke helt i vater. De fleste klærne mine er helt ordinære og lite spennende, og kan kjøpes nesten hvor som helst. Hadde de spurt om skoene eller jakken, hadde jeg svart hvor det var kjøpt og tenkt at ok, flere med samme stil som meg 😊👍

Anonymkode: b5e2e...6b7

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg har spurt noen kanskje 3 ganger når jeg har sittet i kassa på butikken. Avogtil har folk veldig kule klær, og jeg klarer ikke ta øynene bort av misunnelse, så jeg må spørre før de tror jeg er luguber og stirrer på de. Folk tar det bare som et kompliment :) Samme har skjedd andre veien, de spør hvor jeg har fikset håret mitt, og da anbefaler jeg så klart frisøren min og føler meg fin på håret etterpå :)

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd flere ganger, senest i går, og det er bare hyggelig. Komplimenter fra fremmede er litt ekstra smigrende, synes jeg.

Anonymkode: 6661d...8b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hadde sett rart på vedkommende og lurt på om h*n var svaksynt eller ikke helt i vater. De fleste klærne mine er helt ordinære og lite spennende, og kan kjøpes nesten hvor som helst. Hadde de spurt om skoene eller jakken, hadde jeg svart hvor det var kjøpt og tenkt at ok, flere med samme stil som meg 😊👍

Anonymkode: b5e2e...6b7

Wtf. Folk spør jo som regel fordi de liker plagget! Skjerp deg

Anonymkode: 93fda...347

• Liker 6
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et kompliment og svart hvis jeg husket hvor jeg kjøpte plagget.

Skrevet

Det er hyggelig, føler jeg har gjort ett godt kjøp da.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde tatt det som et kompliment, smilt og fortalt hvor jeg kjøpte det. 

Gjest laPistola
Skrevet

Skjedd meg flere ganger, og det er veldig hyggelig. Tar det som et stort kompliment, og føler meg fin i det antrekket. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sist det skjedde ble jeg så overrumplet at jeg ga bort jakken min til den som spurte.  :ler:

(Plagget var mange år gammelt, og ikke lenger å bli kjøpt i butikk)

Anonymkode: 7c859...295

🤣🤣🤣🤣 Håper jeg møter en sånn 😎

Anonymkode: c193e...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...