AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Altså man kan godt si alt er overpriset, man hva syntes du er spesielt ikke verd pengene for hva du får? her er mine: Holmenkollen, tåkete, snø og laaaangt fra byen. Kan ikke fatte at noen vil bo der for den prisen. ytre Groruddalen: ja det er billigste du for i Oslo, men da kan du like gjerne bo utenfor i hyggeligere boligområder og bruke like lang tid inn til byen. Anonymkode: 77752...b00 1
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Jeg synes Frogner er en kjedelig bydel. Det er jo greit nok om man liker at det skal være litt dødt og rolig altså, men jeg ser jo også festglade mennesker som absolutt skal bo der, og attpåtil betale Oslos høyeste kvm-pris for å bo vegg i vegg med en pensjonist som klager på støy om du fiser etter klokka 23. Det er selvsagt fint der og sentrumsnært, men en bydel for de over 60 i mine øyne. 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 Jeg kan vel se en eller annen sjarm med de fleste bydelene, selv om jeg ikke nødvendigvis ville bodd der selv av ymse årsaker. Men stedene hvor man er klint oppå E6 - nei takk. Bor i bydel Østensjø selv, men de områdene som er helt oppå en av landets mest trafikkerte veier står jeg over. Anonymkode: 08bd8...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 Jeg syns Sørenga er overpriset. Usentralt og mye bråk hele tiden. Og surt om vinteren. Holmenkollen er ikke dyrt. Det var det før. Da var det status å bo der. Anonymkode: bbe3c...73a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 Jeg vil tro Majorstua/Frogner, da det sies at over 40% av leiligheter der er utleieboliger. Det må jo ha gjort noe med prisene? Også må jeg si Tåsen. Fordi mye av boliger der er bygd før 60-tallet. Og 10+ mil for et vanlig, tidstypisk rekkehus fra 60-tallet, på 80 kvm fordelt på to etasjer, pluss kjeller, synes jeg er hårreisende. For å ikke snakke om horisontalt delte tomannsboliger.. Anonymkode: 0baa2...385 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg syns Sørenga er overpriset. Usentralt og mye bråk hele tiden. Og surt om vinteren. Holmenkollen er ikke dyrt. Det var det før. Da var det status å bo der. Anonymkode: bbe3c...73a Enig i at det ikke er så dyrt som det pleide å være, men det er fremdeles dyrt (og jeg for min del mener overpriset) i Oslosammenheng. ts Anonymkode: 77752...b00 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg vil tro Majorstua/Frogner, da det sies at over 40% av leiligheter der er utleieboliger. Det må jo ha gjort noe med prisene? Også må jeg si Tåsen. Fordi mye av boliger der er bygd før 60-tallet. Og 10+ mil for et vanlig, tidstypisk rekkehus fra 60-tallet, på 80 kvm fordelt på to etasjer, pluss kjeller, synes jeg er hårreisende. For å ikke snakke om horisontalt delte tomannsboliger.. Anonymkode: 0baa2...385 Åh! Tåsen er jeg også enig i at er overpriset. Det er så voldsomt poppulært nå! ts Anonymkode: 77752...b00 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ytre Groruddalen: ja det er billigste du for i Oslo, men da kan du like gjerne bo utenfor i hyggeligere boligområder og bruke like lang tid inn til byen. Anonymkode: 77752...b00 Det kommer nok veldig an på hvor man bosetter seg. Deler av Ytre Groruddalen har godt kollektivtilbud og hyggelige boligområder. Disse områdene har nok mye å gå på prismessig. Anonymkode: a25aa...1c5 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 Barcode og Sørenga kan jeg ikke fatte at noen vil bo. Midt i trafikkhelvete, sikkert ikke en bod å oppdrive, og støy. Ikke om jeg hadde fått kastet millioner etter meg. Anonymkode: 9d4b4...b77
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns Sørenga er overpriset. Usentralt og mye bråk hele tiden. Og surt om vinteren. Holmenkollen er ikke dyrt. Det var det før. Da var det status å bo der. Anonymkode: bbe3c...73a Er ikke Holmenkollen dyrt lenger? 😯 Jeg trodde det bare var rikfolk som bodde der, milliardærer blant annet.. Hva ligger husprisene der på nå? Anonymkode: 44d38...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Og en ting til: Er det ikke status å bo på Holmenkollen lenger? 😧 Skjønner ikke et kvekk, da har jeg nok ikke fulgt med de siste årene. Anonymkode: 44d38...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Barcode og Sørenga kan jeg ikke fatte at noen vil bo. Midt i trafikkhelvete, sikkert ikke en bod å oppdrive, og støy. Ikke om jeg hadde fått kastet millioner etter meg. Anonymkode: 9d4b4...b77 Sørenga har veldig lite trafikkstøy og det er veldig luftig Anonymkode: 26b11...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns Sørenga er overpriset. Usentralt og mye bråk hele tiden. Og surt om vinteren. Holmenkollen er ikke dyrt. Det var det før. Da var det status å bo der. Anonymkode: bbe3c...73a Holmenkollen er fortsatt dyrt. Det er bare at Bygdøy og Snarøya er dyrere. Anonymkode: 26b11...fe5 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 Jeg vil påstå at ingen områder veldig overpriset i Oslo. Man må se på helheten. Personlig synes jeg ikke at Holmenkollåsen er mer spennende enn Nordstrand/Bekkelaget som jeg kommer fra. Men vi er forskjellige og folk med penger oppvokst i Oslo flytter ofte tilbake til området de kom fra. Anonymkode: 26b11...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er ikke Holmenkollen dyrt lenger? 😯 Jeg trodde det bare var rikfolk som bodde der, milliardærer blant annet.. Hva ligger husprisene der på nå? Anonymkode: 44d38...f5a Jo det er jo dyrt, men andre deler av vestkanten har tatt over som dyrest for vanlige eneboliger. Altså man finner jo kemboslott i Holmenkollen og de er selvsagt vanvittig dyre, men hvis du ser på de «vanlige eneboligene» på 150-200kvm. Så er det dyrere på Berg, Tåsen, Nordberg, Kjelsås etc. ts Anonymkode: 77752...b00 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og en ting til: Er det ikke status å bo på Holmenkollen lenger? 😧 Skjønner ikke et kvekk, da har jeg nok ikke fulgt med de siste årene. Anonymkode: 44d38...f5a Mer status å bo på Vindern. Anonymkode: 77752...b00 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 Østkanten er mest overpriset Anonymkode: b46c6...325 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 Grefsen/Kjelsås er overprisa 🙊 Elsker området, men hva f*** har skjedd med prisene de siste åra 😱 Anonymkode: 156c8...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mer status å bo på Vindern. Anonymkode: 77752...b00 Og enkelte steder øst i Bærum er mer status enn Holmenkollen. Anonymkode: bbe3c...73a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Sørenga, de nederste etasjene, samme med barcode. Massevis av mennesker der på sommeren, ikke noe privatliv. Anonymkode: 02f39...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå