Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 7. september 2005 #1 Del Skrevet 7. september 2005 For 5 år siden var jeg ei aktiv håndball jente. En stund etter at jeg sluttet å trene HELT, fikk jeg et slag i trynet. Var på vei opp en trapp i et parkeringshus. Midt i denne trappen begynte jeg å hyperventilere. Ble så redd at jeg trodde jeg skulle dø. .................. Hvertfall nå 1 år senere har jeg skikkelig problemer med å bli andpusten, hvis dere skjønner . Jeg tør ikke å bli sliten. tør ikke gå i trapper, fort i oppoverbakker og heller ikke trene. Veldig latterlig, men er redd for å hyperventilere. Vet at det ikke er farlig, men.... ja. Hjleper heller ikke med papirposen i lomme, tørr rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 8. september 2005 #2 Del Skrevet 8. september 2005 Tror ikke det er farlig å trene litt og bli anpusten. Men du kan jo bare være oppmerksom på din egen puls - hva med ei pulsklokke? Jeg har sprøyteskrekk - og når jeg skal ta blodprøver eller sprøyter så begynner jeg å hyperventilere umiddelbart. Har også besvimt ved et par anledninger. Men rikelig med vann både før og etter hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå