Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 For 5 år siden var jeg ei aktiv håndball jente. En stund etter at jeg sluttet å trene HELT, fikk jeg et slag i trynet. Var på vei opp en trapp i et parkeringshus. Midt i denne trappen begynte jeg å hyperventilere. Ble så redd at jeg trodde jeg skulle dø. .................. Hvertfall nå 1 år senere har jeg skikkelig problemer med å bli andpusten, hvis dere skjønner . Jeg tør ikke å bli sliten. tør ikke gå i trapper, fort i oppoverbakker og heller ikke trene. Veldig latterlig, men er redd for å hyperventilere. Vet at det ikke er farlig, men.... ja. Hjleper heller ikke med papirposen i lomme, tørr rett og slett ikke.
Xora Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Tror ikke det er farlig å trene litt og bli anpusten. Men du kan jo bare være oppmerksom på din egen puls - hva med ei pulsklokke? Jeg har sprøyteskrekk - og når jeg skal ta blodprøver eller sprøyter så begynner jeg å hyperventilere umiddelbart. Har også besvimt ved et par anledninger. Men rikelig med vann både før og etter hjelper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå