Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har time til ultralyd idag og det er meldt 25 grader i skyggen. Er det innafor å ta på seg kjole?🙈 Tenker det sikkert er mer praktisk med bukse man bare kan trekke litt ned, men de har da vel sett ei truse før om jeg kommer i kjole og må trekke den opp?😂

Anonymkode: 252e2...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null stress, så lenge du selv er komfortabel med det. 🙂

Anonymkode: 29515...16b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kommer i kjole til ultralyd flere ganger. Ingen problem med det 😊 Når man kommer i bukse så drar de jo i trusa di uansett, så de er vant til sånt 😁

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Hva med en tynn legg-lang leggings under, sånn gikk jeg til ultralyd sist jeg var gravid iallfall når sola steika som verst :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg har time til ultralyd idag og det er meldt 25 grader i skyggen. Er det innafor å ta på seg kjole?🙈 Tenker det sikkert er mer praktisk med bukse man bare kan trekke litt ned, men de har da vel sett ei truse før om jeg kommer i kjole og må trekke den opp?😂

De som jobber der bryr seg jo ikke. De tar jo innvendig ultralyd også. Så er ikke akkurat sånn at de blir ukomfortable om du ligger i trusa 😊

Så så lenge du synes det er ok, så er det ok. 

Anonymkode: c0818...f23

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det senest igår 😅 bukse må du uansett dra godt ned.

Anonymkode: 5c15c...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke skjørt? 

Anonymkode: d5b96...274

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alltid kjole på GU  og UL. Føler meg mye mindre naken. 

Anonymkode: 84afa...794

• Liker 3
Skrevet

Det har ikke falt meg inn at det ikke er greit 😉

Syns kjole er like praktisk, om ikke mer, enn bukse på ultralyd. Ingen som bryr seg om de ser trusa på en sånn undersøkelse altså 😊

• Liker 2
Skrevet

Ta en sykkelshorts under om du føler deg mer komfortabel med det. Men tror nok ikke de som utfører ultralyden bryr seg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da blir det kjole 😀 ts

Skrevet

Skjørt kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Her er det en lege eller sykepleier du går til. Kan love deg at de ikke blir brydd av å se deg i trusa (med kjolen dratt opp)😅 

Ta på deg kjole og en ren truse! Det er det enkleste og behageligste for deg. Det er sikkert det enkleste for den som skal ta ultralyd på deg også, da de slipper å trekke og dra i en stram bukse som er vanskelig å få dratt langt nok ned.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...