AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Skrevet 4. juni 2021 Jeg begynte å snakke med en fyr for noen dager siden på tinder. Han virker oppegående, har jobb, god utdanning og mange positive prosjekter. Jeg har ekstremt mye å gjøre for tiden, fullstendig full timeplan og han begynte å "mase" om å møtes, men jeg sa at det blir desverre ikke de førstkommende ukene ihvertfall, for helt ærlig å verdsetter jeg hvert eneste sekund jeg kan slappe av nå, og tinderdate kommer på siste rekke. Han fortalte da at han ikke har møtt et eneste menneske på 1,5 år bortsettfra kollegar på jobb. Han har bare drevet med prosjekter. Så nå er han litt utsultet på sosialisering og ville bare ha noen å bruke tid med. Også sa jeg "hva med venner?" Så sa han at han ikke har noen venner i nærheten lenger fordi de bare er "falske". Jeg får veldig dårlige vibber av voksene menn som mener at "alle andre er falske" og som har så liten krets at han ikke har møtt noen på privattiden på 1,5 år 🤔 Jeg føler at jeg ikke gidder sånt, men syns jo synd på han... hva hadde dere tenkt ? Anonymkode: 3864e...4e6 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hadde tenkt som deg, og styrt unna. Anonymkode: 16959...01e 28
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg begynte å snakke med en fyr for noen dager siden på tinder. Han virker oppegående, har jobb, god utdanning og mange positive prosjekter. Jeg har ekstremt mye å gjøre for tiden, fullstendig full timeplan og han begynte å "mase" om å møtes, men jeg sa at det blir desverre ikke de førstkommende ukene ihvertfall, for helt ærlig å verdsetter jeg hvert eneste sekund jeg kan slappe av nå, og tinderdate kommer på siste rekke. Han fortalte da at han ikke har møtt et eneste menneske på 1,5 år bortsettfra kollegar på jobb. Han har bare drevet med prosjekter. Så nå er han litt utsultet på sosialisering og ville bare ha noen å bruke tid med. Også sa jeg "hva med venner?" Så sa han at han ikke har noen venner i nærheten lenger fordi de bare er "falske". Jeg får veldig dårlige vibber av voksene menn som mener at "alle andre er falske" og som har så liten krets at han ikke har møtt noen på privattiden på 1,5 år 🤔 Jeg føler at jeg ikke gidder sånt, men syns jo synd på han... hva hadde dere tenkt ? Anonymkode: 3864e...4e6 Jeg forstår han. Har ikke så mange venner selv som jeg vil kalle ekte. Går mest i enveis kontakt og de har aldri tid må jeg spør. . Og det kaller jeg faktisk ikke venner. Skal ikke bare være en som tar kontakt. Skal gå begge veier. Anonymkode: dc91a...907 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår han. Har ikke så mange venner selv som jeg vil kalle ekte. Går mest i enveis kontakt og de har aldri tid må jeg spør. . Og det kaller jeg faktisk ikke venner. Skal ikke bare være en som tar kontakt. Skal gå begge veier. Anonymkode: dc91a...907 Ja, men det var ikke det jeg spurte om... dette er i forhold til å date en person som mener at alle er falske og ikke har møtt noen på.1,5 år. Anonymkode: 3864e...4e6 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #5 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, men det var ikke det jeg spurte om... dette er i forhold til å date en person som mener at alle er falske og ikke har møtt noen på.1,5 år. Anonymkode: 3864e...4e6 Du spurte jo. Og jeg svarte. Ikke sikkert han mener alle er falske. Men at de såkalte vennene hans bare har tid om ingen andre kan feks. Prøv å se det litt fra han sin side. Er corona også så er kanskje derfor også han ikke møter så mange for tiden. Anonymkode: dc91a...907 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du spurte jo. Og jeg svarte. Ikke sikkert han mener alle er falske. Men at de såkalte vennene hans bare har tid om ingen andre kan feks. Prøv å se det litt fra han sin side. Er corona også så er kanskje derfor også han ikke møter så mange for tiden. Anonymkode: dc91a...907 "Falsk" er et ganske hardt ord for folk som ikke har tid, men... også tenker jeg som så at når ingen har "tid" til han, så må det være en grunn. Anonymkode: 3864e...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #7 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Falsk" er et ganske hardt ord for folk som ikke har tid, men... også tenker jeg som så at når ingen har "tid" til han, så må det være en grunn. Anonymkode: 3864e...4e6 Når folk aldri har tid, så vil jeg ikke kalle det ekte venner hvertfall. Så jeg kaller det falsk. Men meg om det. Da får de heller si hva den grunnen er da Anonymkode: dc91a...907 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Jeg tenker at det er en mann med traumer som faktisk har blitt sviktet på det groveste en gang i tiden og som ikke har fått hjelp til å bearbeide det. Han ser verden gjennom traumebrilleglassene og sier egentlig at du kommer til å svikte han før eller siden. Anonymkode: 77a26...8fe 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #9 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenker at det er en mann med traumer som faktisk har blitt sviktet på det groveste en gang i tiden og som ikke har fått hjelp til å bearbeide det. Han ser verden gjennom traumebrilleglassene og sier egentlig at du kommer til å svikte han før eller siden. Anonymkode: 77a26...8fe At jeg kommer til å svikte han? Jeg er en fremmed fra tinder.. det er ingen som har sagt at vi i det heletatt skal møtes... Han har fortalt meg om barndommen sin som har vært helt gjennomsnittlig. Jeg derimot har masse traumer, og har blitt sviktet på det groveste. Virkelig ikke hatt noe trygg oppvekst. Ikke at det har noe å si, vare nevner det. Anonymkode: 3864e...4e6 1
ShivaSol Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 (endret) Tenker at det kan ha mye med corona å gjøre også. Kanskje han har syke/eldre foreldre eller andre familiemedlemmer, som han ikke vil smitte etc. Det har også vært strengt med hvor mange man kan være samlet. Det er mange mennesker som har blitt valgt bort under corona på grunn av det. Kanskje han er litt sår for det eller noe? Eller så kan det ha med traumer å gjøre, som nevnt i en kommentar over her. Hvor gammel er han? Hvis han er over 30 så kan det hende at mange av vennene har fått barn og familie også. Kanskje det er derfor de ikke har tid. Det kan være mange årsaker ts. Synes ikke at man bør dømme så hardt uten å vite så mye om folk. Det kan tross alt være så mangt. Jeg har heller ikke møtt noen i løpet av corona utenom de fra jobb. Nettopp fordi jeg har noen i familien min som er syke. Har venner som er i risikogruppen også. Inkludert meg selv. Nå er ikke jeg redd for å dø. Men ønsker ikke å smitte andre. Kanskje han er et menneske med omtanke for andre. Som ikke suser rundt på alt nå under denne pandemien. Endret 4. juni 2021 av ShivaSol 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at det er en mann med traumer som faktisk har blitt sviktet på det groveste en gang i tiden og som ikke har fått hjelp til å bearbeide det. Han ser verden gjennom traumebrilleglassene og sier egentlig at du kommer til å svikte han før eller siden. Anonymkode: 77a26...8fe Jeg har traumer, men anser ikke alle som falske. Har en gjeng nære venner som er der for meg og som jeg også er der for, og det går helt fint, også dersom man har 'blitt sviktet på det groveste'. Til TS: dette hadde jeg styrt unna. Det er fint at han ikke har løpt rundt og møtt kreti og pleti i pandemien, men om 'alle' er falske.. vel, det synes jeg høres melodramatisk og umodent ut. Når det er sagt, hadde neppe jeg giddet å tekste mange uker med en person på tinder uten å møtes, men det er en annen sak. Anonymkode: fd3b4...dd5 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 ShivaSol skrev (2 minutter siden): Tenker at det kan ha mye med corona å gjøre også. Kanskje han har syke/eldre foreldre eller andre familiemedlemmer, som han ikke vil smitte etc. Det har også vært strengt med hvor mange man kan være samlet. Det er mange mennesker som har blitt valgt bort under corona på grunn av det. Kanskje han er litt sår for det eller noe? Eller så kan det ha med traumer å gjøre, som nevnt i en kommentar over her. Hvor gammel er han? Hvis han er over 30 så kan det hende at mange av vennene har fått barn og familie også. Kanskje det er derfor de ikke har tid. Det kan være mange årsaker ts. Synes ikke man bør dømme så hardt uten å vite så mye om folk. Det kan tross alt være så mangt. Jeg har heller ikke møtt noen i løpet av corona utenom de fra jobb. Nettopp fordi jeg har noen i familien min som er syke. Har venner som er i risikogruppen også. Inkludert meg selv. Nå er ikke jeg redd for å dø. Men ønsker ikke å smitte andre. Kanskje han er et menneske med omtanke for andre. Som ikke suser rundt på alt nå under denne pandemien. Nei han bor hos foreldrene sine for å spare til de prosjektene. Får hjelp av både besteforeldre og foreldre økonomisk, så ikke noe i veien med familien der ihvertfall. Så ja det eneste han har møtt er kollegaene sine (og foreldrene da), men han har ingen venner har han sagt. Anonymkode: 3864e...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hadde styrt unna. Én ting er nå, men hva om dere skulle bli kjærester og du er hans eneste venn? Det hadde ikke gått for min del, hadde blitt gal. Anonymkode: e2100...d64 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei han bor hos foreldrene sine for å spare til de prosjektene. Får hjelp av både besteforeldre og foreldre økonomisk, så ikke noe i veien med familien der ihvertfall. Så ja det eneste han har møtt er kollegaene sine (og foreldrene da), men han har ingen venner har han sagt. Anonymkode: 3864e...4e6 Det er jo et mye større rødt flagg enn at han ikke har møtt folk på 1.5 år 😅 Men altså traumer, det kan jo være at han er en helt vanlig emosjonelt utilgjengelig, narsissistisk pikk... Anonymkode: dfc84...155 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Du har ekstremt mye å gjøre at the moment, men innledet kontakt med en fyr på tinder for et par dager siden? Og at tinderdaten kommer i siste rekke. Ehm. Hvorfor ikke innlede kontakt med folk på et tidspunkt hvor du faktisk har tid til å bli skikkelig kjent med personene? Og ja! Jeg syns du er dømmende, du kjenner ikke denne personen! Du er også rask med å dømme hvordan han har hatt det i oppveksten og setter det opp mot deg selv som tydeligvis har hatt det vanskelig og sliter med traumer. Tror helt ærlig ikke du vet nok om denne fyren til å hverken mene det ene eller det andre! Anonymkode: 58645...4e0 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Jeg hadde styrt unna denne. Et forhold med en som bare har deg er slitsomt. Også å beskylde masse folk for å være «falske», høres ut som en som ikke har et helt nøytralt og realistisk syn på verden 😅 Det er kanskje «slemt» å tenke sånn, men forhold er ikke veldedighet. Anonymkode: 2c52a...802 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 Høres ut som en med mye drama i livet, jeg ville vært skeptisk. Anonymkode: b0a3f...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jo et mye større rødt flagg enn at han ikke har møtt folk på 1.5 år 😅 Men altså traumer, det kan jo være at han er en helt vanlig emosjonelt utilgjengelig, narsissistisk pikk... Anonymkode: dfc84...155 At han bor hos foreldrene ? Nei... ikke iforhold til det han driver med. Han eier et hus han pusser opp selv, og bor derfor der fordi det er ubebolig der... Anonymkode: 3864e...4e6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har ekstremt mye å gjøre at the moment, men innledet kontakt med en fyr på tinder for et par dager siden? Og at tinderdaten kommer i siste rekke. Ehm. Hvorfor ikke innlede kontakt med folk på et tidspunkt hvor du faktisk har tid til å bli skikkelig kjent med personene? Og ja! Jeg syns du er dømmende, du kjenner ikke denne personen! Du er også rask med å dømme hvordan han har hatt det i oppveksten og setter det opp mot deg selv som tydeligvis har hatt det vanskelig og sliter med traumer. Tror helt ærlig ikke du vet nok om denne fyren til å hverken mene det ene eller det andre! Anonymkode: 58645...4e0 Øøh jeg mener da ingenting. Derfor jeg spør.... Anonymkode: 3864e...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 Det at han har mistet kontakten med venner er ikke i seg selv avskrekkende, kan hende han bare har vært uheldig. Men.. når han legger skylda over på alle andre og kaller dem falske.. det er et rødt flagg for min del. Anonymkode: 85735...cf8 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå