Alexandanda Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Tenkte på diskotek, offentlige bad, internet-kafeer og sånt, det er nesten ingenting å gjøre for vanlige folk, ikke svømmebasseng, men mer sånn man kan sitte og kose seg bare i varmt vann, jeg er ikke den typen at jeg kan gjøre meg selv avhengig av noe, så jeg trenger noe å gjøre hvor man er fri
Fru Uperfekt Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Om du ønsker noe slikt, som en del av det offentlige tilbudet, der du bor så får du bedrive lobbyvirksomhet ovenfor dine lokale «folkevalgte» 1
Alexandanda Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2021 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Om du ønsker noe slikt, som en del av det offentlige tilbudet, der du bor så får du bedrive lobbyvirksomhet ovenfor dine lokale «folkevalgte» Skulle gjerne startet noe jeg, men har ikke penga
Fru Uperfekt Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Alexandanda skrev (3 minutter siden): Skulle gjerne startet noe jeg, men har ikke penga Handler ikke om du har penger eller ei. Om du ønsker å starte noe selv, var ikke slik du fremstilte det i HI, så lag en forretningsplan som kan overbevise investorer. Ingen vil gi deg penger til å starte opp noe uten at du har gjort hjemmeleksen din
Alexandanda Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2021 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Handler ikke om du har penger eller ei. Om du ønsker å starte noe selv, var ikke slik du fremstilte det i HI, så lag en forretningsplan som kan overbevise investorer. Ingen vil gi deg penger til å starte opp noe uten at du har gjort hjemmeleksen din Men dere er jo ikke sånn at dere liker sånt, så det ville jo ikke gått
CorvusCorax Skrevet 4. juni 2021 #6 Skrevet 4. juni 2021 Diskotek og internett-kafeer? Hvor gammel er du? He he. Du kan jo ta med deg laptopen og sette deg ned på en kafe. De aller fleste kafeer har gratis Wifi. Men enig med deg i det med bad... Gjerne utendørs.
Alexandanda Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2021 CorvusCorax skrev (13 timer siden): Diskotek og internett-kafeer? Hvor gammel er du? He he. Du kan jo ta med deg laptopen og sette deg ned på en kafe. De aller fleste kafeer har gratis Wifi. Men enig med deg i det med bad... Gjerne utendørs. åja, bad, deilig
Fru Uperfekt Skrevet 4. juni 2021 #8 Skrevet 4. juni 2021 Alexandanda skrev (15 timer siden): Men dere er jo ikke sånn at dere liker sånt, så det ville jo ikke gått Skal jeg investere penger i noe så må jeg nesten se en forretningsplan som kan fungere, en drøm er kjekt men ikke alle drømmer er realistiske
Alexandanda Skrevet 4. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2021 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Skal jeg investere penger i noe så må jeg nesten se en forretningsplan som kan fungere, en drøm er kjekt men ikke alle drømmer er realistiske Jau, kan bygge et offentlig bad når jeg arver penger eller noe
Fru Uperfekt Skrevet 4. juni 2021 #10 Skrevet 4. juni 2021 Alexandanda skrev (3 timer siden): Jau, kan bygge et offentlig bad når jeg arver penger eller noe Lykke til, du må ha tak i ganske mange mill 1
Alexandanda Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2021 Fru Uperfekt skrev (På 4.6.2021 den 21.18): Lykke til, du må ha tak i ganske mange mill neida, jeg bare gjør alt selv over 2-3 år
Fru Uperfekt Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 (endret) Alexandanda skrev (1 time siden): neida, jeg bare gjør alt selv over 2-3 år Så du gjør hele greia? først tomt byggetegninger korrigeringer, og ny søkinger (som noob må du regne med det) innhente anbud være prosjektleder (gørr kjedelig og stressende samtidig) m.m Selv klarer jeg meg med å lage og få godkjent tegninger så selger jeg et ferdig prosjekt, resten er bare styr og du må regne med mer tid skal du gjøre alt selv Endret 9. juni 2021 av Fru Uperfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå