Gå til innhold

Søramerikanske damer mest sexy for norske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del syns mange er så sinnsykt pene og sexy å se på. Nydelig gyllenbrun farge, nydelig kropp, petit og ofte veldig fine rumper. 

Bare vært med norske damer før, men lyst å prøve noe nytt. Noen som har vært med søramerikanske damer?

Anonymkode: 2b49b...ecf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg dessverre ikke opplevd. Men har i det siste hatt et par kvinnelige kolleger fra det kontinentet. Og de er akkurat som du sier, pene og vanvittig tiltrekkende begge to. Passe høye, flott figur på begge to. Selv om de er ganske ulike. Søte, sporty og spreke. Og de er mer sprudlende, og litt mer flørtende enn europeiske damer, sånn som jeg ser det. 

Anonymkode: f98d7...a6b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bare vært med norske damer før, men lyst å prøve noe nytt. Noen som har vært med søramerikanske damer?

En periode for mange år siden var jeg i en situasjon med mange latinamerikanske kvinner i miljøet jeg vanket i. Det var spennende, jeg benyttet meg av sjansen og jeg ble ikke skuffet.

Skrevet

Latino har aldri vært feil;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søramerikanske damer er ikke en kategori, de er like forskjellige som alle andre. Dersom jeg tenker på den store kategorien søramerikanske damer, basert på fordommer og fremmedfrykt, tenker jeg brun hud, lett overvekt, fargerik kort topp og fotballshorts langt opp i rumpesprekken. Helt sikkert mange fine damer som bør respekteres som alle andre damer, men ikke min stil.

Anonymkode: c874e...642

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det som teller er blikket og en varm og ertende fremtoning

Anonymkode: 0a1ac...373

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg for min del syns mange er så sinnsykt pene og sexy å se på. Nydelig gyllenbrun farge, nydelig kropp, petit og ofte veldig fine rumper. 

Anonymkode: 2b49b...ecf

Ja, kuuult det daaaaa. Du er sååå kuuuul. 

Anonymkode: 0d5ff...bc7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dvs slik Vorte-Lise på jobb oppfører seg. 

Anonymkode: 0d5ff...bc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke helt. Naboen har gifta seg med ei søramerikansk dame på 32. Han er 44.

Hun kom til Norge sist sommer og de har barn sammen. Han bodde i hennes hjemland pga av jobb og hun ble med tilbake.

Sist sommer var det kanskje litt sambatakter over fremtoning og utseende. Litt nytt og spennende kanskje?

Men i en Volvo klokka 0730, på veg til barnehagen i allværsjakke og strikkelue så er det ikke rare forskjellen. De blir fort integrert. Som norske damer, bare litt mer farge. 

Anonymkode: 37ead...097

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke sant ?      En i nabolaget har ei "importkone" fra Brasil, som har et par unger fra før. Den eldste dattera (22-23) har alt dette + en råsexy kropp og en "lett slutty" klesstil.

Jeg holder sant å si på å bli sprøyte pine gal snart    😲

Anonymkode: ed1be...1b7

• Liker 2
Skrevet

De kan være eksotiske ja, men jeg ender stort sett opp med ei herfra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fine å se på, men å være i forhold med? Nei, ellers takk. Needy dramaqueens.

Anonymkode: ac51a...a53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel pene, mindre pene og uattraktive der som i alle andre land? Sånne generaliseringer er så merkelige og ulogiske.

Blir jo sagt om omtrent alle land, ååå de har så pene damer. Fordi noen har tilfeldigvis sett et par pene der en gang på en reise.

Å være pen er en individuell sak,ikke basert på etnisitet. 

Anonymkode: a9163...75b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ikke sant ?      En i nabolaget har ei "importkone" fra Brasil, som har et par unger fra før. Den eldste dattera (22-23) har alt dette + en råsexy kropp og en "lett slutty" klesstil.

Jeg holder sant å si på å bli sprøyte pine gal snart    😲

Anonymkode: ed1be...1b7

Likedan her , men hun er helnorsk og sender meg vakre blikk, siden jeg er en god del eldre er jeg temmelig sikker på at hun bruker meg  som « trenings objekt «

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Niks. Norske damer er mer ekte og empatiske. 

Anonymkode: 3e73f...bdb

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Snakk om generalisering. Det finnes pene kvinner i alle verdenshjørner, og alle menn har litt forskjellig smak.

Erfaringsmessig er det som skiller landsdelene og kulturen ganske lite i senga - det handler om personlige preferanser, kommunikasjon og kjemi. Søramerikanere er ikke unntatt dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

finnes norske damer som er dritt, og finnes de som er slik du beskriver

Anonymkode: 56fa3...3bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller kjedelige som noen ville sagt.

er ikke uvanlig at man blir tiltrukket til noen som representerer noe annet en hva man er vant med. Har selv opplevd dette med damer som syntes høye, lyse menn er eksotisk. Mens en Norsk dame kanskje kan se på meg kjedelig og typisk Nordisk/lite spennende.

AnonymBruker
Skrevet

Blir for vulgære i væremåten for meg.

Anonymkode: 95b1d...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...