Gå til innhold

Kan man leve sammen i et forhold uten romantikk/ kjærlighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med min samboer i over 6 år, vi har ett barn sammen og har nettopp kjøpt hus. Vi har lite til felles, gjør ting mest hver for oss og tilbringer generelt lite tid sammen. Men hverdagen og foreldrerollene går som det suser. Det som plager meg er at vi sjeldent snakker om annet enn barnet/ hverdags ting. Vi finner ikke på noe gøy sammen da vi ikke har samme interesser! Vi har ekstremt lite sex etter min smak, men han er fornøyd. 
Eg trenger mer, mer oppmerksomhet, mer sex og mer intimitet. Men vil ikke ødlegge den lille familien min med å gå i fra han.
Eg har begynt å oppsøke andre menn for å få oppmerksomhetsbehovet mitt fylt. Og har begynt å tenke tanken på å ta steget videre til å prøve ut at vi kan ha noen «frikort» der vi kan gjøre som vi vil. Men likevel beholde familielivet. 

Kan det fungere? Noen som har det slik i dag? Noen råd, tips? 

Anonymkode: a6b0e...37f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan fungere om begge vil mest være venner. Her virker det derimot som han er fornøyd og du ikke.

Anonymkode: a8b4d...3c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville prøvd å skille kjærlighet fra sex. Velg å fokusere på å booste vennskapet som ligger til grunn for forholdet, og gjennom det vil du også booste romantikken og kjærligheten og du vil antagelig oppleve mer emosjonell intimitet. Og så får sex komme som siste steg. 
Så, kutt ut å oppsøke andre menn. Kjøp deg heller en vibrator og ta ansvar for deg selv. Innvitér mannen din med på morsomme aktiviteter som dere kan begge like (i det minste noe dere begge synes er OK). Gjør sånne ting som dere gjorde da dere først ble forelsket. Ha det gøy sammen! Snakk sammen, le sammen. Skap felles referanser og minner. 

Anonymkode: 03fa6...931

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...