Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har sagt fra dag en at han er veldig kjekk og at hun «liker elde menn» synes de er sexy mv. Sagt det til meg uten han til stede  og i det siste ikke sagt slik mer.  

Mannen min ser bra ut, har en fin karisma og tone med de fleste. Han er i tillegg svært suksessfull og dyktig i sitt felt, tjener 4+ mill i året. 

Min søster er tydelig fascinert av min manns aura. Hun gjør seg til når hun prater med han (mulig ubevisst? Likevel sårende.) og drar ned genseren for å vise litt ekstra av sine bryst og tror jeg ikke legger merke til at hun oppfører seg på den måten. Dette er eksempler. 

Det skal sies hun er utrolig vakker og kan få hvem som helst ( hun er forlovet med sin mann). Jeg er kun seks år eldre, likevel har vi dessverre aldri hatt noe nært forhold sammen. Det stikker litt ekstra og jeg blir så såret av at hun kan være så respektløs ovenfor meg. :( Av alle menn som hun kan jakte oppmerksomhet fra, kunne hun vel vite bedre og holde seg unna denne. 

Hvordan kan jeg ta dette opp og fortelle henne at jeg er ukomfortabel med måten hun oppfører seg rundt mannen min? Uten å ødelegge det lille av vårt forhold som jeg har med min søster. 

Anonymkode: 6cd2b...cab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skal sies hun er utrolig vakker og kan få hvem som helst ( hun er forlovet med sin mann). 

Når du inviterer søsteren din på besøk så inviter forloveden hennes i samme slengen. 

Anonymkode: 8a04d...f20

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Ts her: mannen min responderte litt i begynnelsen og jeg merket at han synes det var stas med den oppmerksomhet. Jeg sa fra det ikke var OK. Han har vært flink og nøytral siden og responderer ikke på hennes diverse tiltak. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når du inviterer søsteren din på besøk så inviter forloveden hennes i samme slengen. 

Anonymkode: 8a04d...f20

Ja når forloveden er tilstede så er hun faktisk bedre. :( 

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er alene, spør rett ut; hvorfor legger du an på mannen min? 
ikke vær sint eller noe, bare spør helt «casual». Da får du nok en «hahah hvorfor tror du jeg gjør det, du innbiller deg ting», hvorpå du kan si at nei, det gjør du faktisk ikke, for den oppførselen har hun ikke når forloveden er der. Det er HUN som skal skamme seg, så det gjør ikke noe at du viser litt pigger. 

Anonymkode: 1bf13...c7d

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun har sagt fra dag en at han er veldig kjekk og at hun «liker elde menn» synes de er sexy mv. Sagt det til meg uten han til stede  og i det siste ikke sagt slik mer.  

Mannen min ser bra ut, har en fin karisma og tone med de fleste. Han er i tillegg svært suksessfull og dyktig i sitt felt, tjener 4+ mill i året. 

Min søster er tydelig fascinert av min manns aura. Hun gjør seg til når hun prater med han (mulig ubevisst? Likevel sårende.) og drar ned genseren for å vise litt ekstra av sine bryst og tror jeg ikke legger merke til at hun oppfører seg på den måten. Dette er eksempler. 

Det skal sies hun er utrolig vakker og kan få hvem som helst ( hun er forlovet med sin mann). Jeg er kun seks år eldre, likevel har vi dessverre aldri hatt noe nært forhold sammen. Det stikker litt ekstra og jeg blir så såret av at hun kan være så respektløs ovenfor meg. :( Av alle menn som hun kan jakte oppmerksomhet fra, kunne hun vel vite bedre og holde seg unna denne. 

Hvordan kan jeg ta dette opp og fortelle henne at jeg er ukomfortabel med måten hun oppfører seg rundt mannen min? Uten å ødelegge det lille av vårt forhold som jeg har med min søster. 

Åh, jeg må si jeg virkelig føler med deg. Har selv en søster med en oppegående mann og ikke F om jeg hadde noensinne prøvd meg på han eller tenkt noe seksuelt angående han.  Tenker ikke søsteren din på konsekvenser eller er hun litt tilbakestående, eller noe? Altså, jeg er jo flink til å lage problemer for meg selv ... Men dette er jo bare helt fullstendig respektløst ... Snakk om parasitt ... 

Anonymkode: 844e5...ab0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her: mannen min responderte litt i begynnelsen og jeg merket at han synes det var stas med den oppmerksomhet. Jeg sa fra det ikke var OK. Han har vært flink og nøytral siden og responderer ikke på hennes diverse tiltak. 

Som mann i denne situasjonen, er det som å vandre i et minefelt.  Men du, ts, kunne ha valgt å gjøre det til en morsom greie mellom dere, og sagt " haha, jeg tror søstera mi flørter med deg". I stedet har du skapt negativitet, og det kommer ikke bra ut. 

Anonymkode: 442d6...195

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Slutt invitere ofte, og de få ganger det skjer ber du hennes type med

Anonymkode: 477f4...b8f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du slutter å tilbringe tid med henne. Hun vet godt hva hun gjør. Søster eller ei, ingen trenger slike mennesker i sitt liv. Hvis ikke du setter grenser, kommer folk som henne til å overkjøre deg. Jeg hadde kuttet henne ut. 

Anonymkode: fa94a...058

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ts: jeg inviterer henne aldri til oss. Vi treffes når vi besøker våre foreldre og det er ofte ikke til å unngå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts: jeg inviterer henne aldri til oss. Vi treffes når vi besøker våre foreldre og det er ofte ikke til å unngå. 

du kan vel svinse og svanse litt og plutselig sette deg ned midt i dem og snakke veldig ivrig om et eller annet spennende eller noe som dreper stemningen totalt mellom dem, som at du kan nevne noe flaut for hennes del eller noe, "husker du den gangen du dreit på deg? hahahaha"

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så hun flørter med mannen din foran øynene til deres foreldre? 

Anonymkode: 14f3e...eb1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syns du kan fortelle henne hvordan dette oppleves for deg, og spørre hvorfor hun oppfører seg slik. Det er verken greit eller normalt å oppføre seg slik mot sin egen søsters mann. 

Anonymkode: 3de16...b73

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da besøker du foreldrene dine når hun ikke er der. Hvem legger an på mannen eller kona til søsteren/broren sin? Dette er lavmål! Dere er voksene og lever deres egne liv, hvis ikke du vil omgås henne så gjør du ikke det. Det er mange som ikke har kontakt med en søsken.

Anonymkode: fa94a...058

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Som mann i denne situasjonen, er det som å vandre i et minefelt.  Men du, ts, kunne ha valgt å gjøre det til en morsom greie mellom dere, og sagt " haha, jeg tror søstera mi flørter med deg". I stedet har du skapt negativitet, og det kommer ikke bra ut. 

Anonymkode: 442d6...195

Jeg er altfor såret av situasjonen til å le det bort og la han tro det er greit. Jeg har ikke skapt dårlig stemning men ønsket også han skulle vite det. Han er smart og forstår og vi hadde en enkel og fin dialog om det. Bare at han vet og forholder seg nøytral. Vi har hatt flere koselig treff siden. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hun flørter med mannen din foran øynene til deres foreldre? 

Anonymkode: 14f3e...eb1

Ja. Hun tror vel selv det ikke er merkbart. 

• Liker 2
Gjest Skogsalv
Skrevet

En svoger er jo nesten som en BROR å regne  🥶,- normalt sett !  Man skal være temmelig spesielt satt sammen for å gi eller søke seksuell oppmerksomhet til et familiemedlem . 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Skogsalv said:

En svoger er jo nesten som en BROR å regne  🥶,- normalt sett !  Man skal være temmelig spesielt satt sammen for å gi eller søke seksuell oppmerksomhet til et familiemedlem . 

Njaaa not really

Anonymkode: 12643...c18

• Liker 9
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Njaaa not really

Anonymkode: 12643...c18

Jo ! Hvis felles søskenbarn( altså egne barn og motparten) har samme bestemor 😎,,, 

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (5 minutter siden):

ja, som en slags bror. fint skrevet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...