AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Har ny jobb, og skal holde en stor presentasjon om et prosjekt i teams i morgen. Jeg har aldri gjort det før, og er redd for å drite meg ut. Har laget foilene, med notater under. Hvordan gjør jeg det sånn at jeg kan lese notatene hos meg, men de andre ser bare presentasjonen min? Bruker teamsappen om det har noe å si. Sikkert dumt spørsmål, men jeg setter veldig stor pris på det om noen kan gi meg noen gode tips ❤️ Anonymkode: 64706...d94
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Det skal skje automatisk når du deler skjerm og viser PowerPoint. 😊 Anbefaler deg sterkt å ha et møte litt før møte, med en god bekjent, for å teste litt. 😊 så blir du litt tryggere Anonymkode: 82818...9b7 1
stan Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Ikke del hele skjermen. Del enten presentasjonsvinduet eller selve fila. Det er enklere om du kan bruke to skjermer. Se denne filmen, hun har også flere med gode tips https://youtu.be/BZ3JUjtywh0 3
stan Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 En annen ting. Hvis du har to PCer eller en god smarttelefon så kan du øve med deg selv. Du må ha to ulike Teams brukere, eller invitere som gjest. Da kan du i ro og mak teste ut ulike ting. Jeg logger meg ofte inn med mobilen i tillegg til PCen. Da kan jeg følge med på chatten med mobilen, mens jeg presenterer fra PCen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå