Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 2.5 åringen min trenger litt sommer klær som foreksempel shorts T-skjorte/singlet.

Han har jeans/bukser, tynne gensere fra før. Men nå som det er blitt ordentlig sommer så tenkte jeg å kjøpe sommer klær. Men er ikke sikker på hvor mange shorts jeg skal bestille og hvor mange T skjorter og singletter. Forslag?😊

Anonymkode: 8198e...56c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis din 2,5 åring er som min, mest mulig. 😆 Hun er så skitten hver dag at badevannet blir helt svart på slutten av dagen ♥️ Tror hun graver seg ned i sandkassa i barnehagen hver dag. Er veldig glad i la barna leke ute i hagen og bli mest mulig skitne, så det er tipp topp, men lurt å ha noen skift :)

Samtidig går det jo fort å vaske klær om man uansett setter på maskin jevnlig, og da trenger man ikke såå mange skift. Så det kommer jo an på hva slags vaskeri timer du har. Pleier du å samle opp til en ukesvask så er det greit å ha nok skift til en uke. 

Anonymkode: a38e6...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Har bare 3 shorts og flere t-skjorter her. Vasker jo annenhver dag og klærne tørker fort i sola. Gidder ikke kjøpe inn for mye mtp. at den faktiske varme sommersesongen er veldig kort.

Anonymkode: 26eba...917

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok an på hvem du Spør..

vi vasker kun fulle maskiner og barnet er ute hele dagen så vi hadde 7-10 shorts og 15-20 t -skjorter, det var inkl skift til barnehagen 

Anonymkode: 52e4e...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Har behov for masse 😅

Blir stadig blaut eller våt eller møkkete osv, men kjøper som regel bruktpakker ☺️👍 500 kr for to STORE søppelsekker med tøy så hadde jeg haugevis av klær til min 2 åring ☺️👍

Anonymkode: dbe98...7d7

Skrevet

Har et barnehagebarn på litt over 3 år. Her holder det med 3 skift. Men jeg vasker klær hver dag eller annenhver dag. Synes uansett det er bedre enn å ha et tonn av klær siden vi har begrenset med oppbevaringsplass.  

Er det klær til barnehagebruk du skal bestille ville jeg forresten satset på litt mørke farger som ikke ser så fort skitne ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/3/2021 at 11:00 PM, AnonymBruker said:

Hvis din 2,5 åring er som min, mest mulig. 😆 Hun er så skitten hver dag at badevannet blir helt svart på slutten av dagen ♥️ Tror hun graver seg ned i sandkassa i barnehagen hver dag. Er veldig glad i la barna leke ute i hagen og bli mest mulig skitne, så det er tipp topp, men lurt å ha noen skift :)

Samtidig går det jo fort å vaske klær om man uansett setter på maskin jevnlig, og da trenger man ikke såå mange skift. Så det kommer jo an på hva slags vaskeri timer du har. Pleier du å samle opp til en ukesvask så er det greit å ha nok skift til en uke. 

Haha, vaskerutiner skal det stå 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Sandie skrev (10 timer siden):

Har et barnehagebarn på litt over 3 år. Her holder det med 3 skift. Men jeg vasker klær hver dag eller annenhver dag. Synes uansett det er bedre enn å ha et tonn av klær siden vi har begrenset med oppbevaringsplass.  

Er det klær til barnehagebruk du skal bestille ville jeg forresten satset på litt mørke farger som ikke ser så fort skitne ut. 

3 skift? Det må vel være økonomisk uforsvarlig ? Du må vaske vanvittig mye? Og slite på klærne som gjør at de varer kortere? Og du må da holde barnets 3 skift under oppsyn slik at det faktisk blir vasket i tide til at barnet trenger å bruke de ?? Det hørtes ufattelig lite lurt ut å bruke sine krefter, tid (og turer til butikken for å stadig måtte kjøpe nytt pga slitasje) på i småbarnsår. Dette er ikke et godt råd å videreformidle til noe som spør om hjelp og forventer gode råd.

Anonymkode: 6f014...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...