Gå til innhold

Mest geniale stellebordet? Ergonomisk, plass mm.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mest geniale stellebordet dere kan anbefale?
Tenker ergonomisk med gode løsninger og god plass. Slippe å stå i uhensiktsmessig stilling osv. 

Anonymkode: 2783a...81f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi var superfornøyd med stellematte oppå vaskemaskinen ved siden av vasken på badet. Hadde en hengehylle over stellematta og masse plass i skuffen under vasken. Alt man trenger pluss vask rett i nærheten 👌

Nå med nr 2 og ny bolig har vi stellebord med oppbevaringsplass under som ikke står helt inn til vasken og det er mindre gunstig. 

Anonymkode: 4dd71...5da

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg tror jeg bare kommer til å skifte på gulvet, som jeg har gjort med storebroren i et halvt år nå... synes det er mye greiere, og slipper den frykten man har for at de skal dette ned (ja man følger med konstant, men hva om en besvimte plutselig) for de som slapper litt mer av enn det jeg gjør, er det jo greit å skifte i høyden der man har vask og sånn :) Får se hva ryggen sier, det skiftes jo mye skjeldnere nå, enn når det er et spedbarn man har med å gjøre!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi var superfornøyd med stellematte oppå vaskemaskinen ved siden av vasken på badet. Hadde en hengehylle over stellematta og masse plass i skuffen under vasken. Alt man trenger pluss vask rett i nærheten 👌

Nå med nr 2 og ny bolig har vi stellebord med oppbevaringsplass under som ikke står helt inn til vasken og det er mindre gunstig. 

Anonymkode: 4dd71...5da

Vi var også veldig fornøyd med vaskemaskinen og stellematte, vi hadde også to hengehyller med tre hylleplasser på rad oppover bak/over stellematten. Men den passet bare til baby var 8 mnd ish, etter det ble stellematten knapp, og jeg har dårlig rygg så det var uønskelig å sitte på gulvet å stelle. Nå flyttet vi når barnet var 10 mnd, så da lånte jeg et sånn gammelt klapp-stellebord hos en venninne, det var mye høyere enn vaskemaskinen så det var uvant men det var også genialt når jeg ble vant med det. 

Anonymkode: 56fdc...dcc

Skrevet

Er fornøyd med sundvik stellekommode som kan seinere brukes som vanlig kommode 😊

AnonymBruker
Skrevet

Å skifte på gulvet var drepen for ryggen min selv om jeg bare gjorde det da vi var på besøk, på hytta osv. Så det er ikke sikkert det går så bra.

Jeg liker Troll sin som er kombinert stellebord og kommode, hvor man kan ta av stelledelen når man ikke steller lenger. Og når man steller baby/barnet kan man ha alt av klær og utstyr i kommoden. I tillegg er det bare litt over halvparten av toppen av kommoden som er dekket av stelledelen, så man kan ha kurver med salver, bleier osv. der :) 

Anonymkode: 26b19...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...