AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Mannen min gikk fra meg og forlangte at vi skulle dele samværet 50/50. Nå har vi gjort det en stund og alt føles bare heilt feil. Jeg tror ikke at det er godt for barn å vokse opp på denne måten, selv om mange gjør det sånn. Jeg ville selv aldri klart å pendle mellom to hjem, men barna skal klare det helt fint? Jeg kjenner at jeg sliter med å få til gode rutiner, både når barna er her og når jeg er alene. Savner dem ekstremt hele tiden, føler at jeg går glipp av halvparten av oppveksten deres. Hele situasjonen føles håpløs. Samtidig har jeg kjærlighetssorg og sørger voldsomt over familien som har gått i oppløsning. For meg var nok familien viktigere enn mannen. Skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal kunne bli lykkelig igjen. Jeg vil ikke ha denne livsstilen! Anonymkode: bda5a...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Føler veldig med deg. Kanskje du bør søke profesjonell hjelp? Anonymkode: 885d7...d55
Gjest Mr Bergen Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mannen min gikk fra meg og forlangte at vi skulle dele samværet 50/50. Nå har vi gjort det en stund og alt føles bare heilt feil. Jeg tror ikke at det er godt for barn å vokse opp på denne måten, selv om mange gjør det sånn. Jeg ville selv aldri klart å pendle mellom to hjem, men barna skal klare det helt fint? Jeg kjenner at jeg sliter med å få til gode rutiner, både når barna er her og når jeg er alene. Savner dem ekstremt hele tiden, føler at jeg går glipp av halvparten av oppveksten deres. Hele situasjonen føles håpløs. Samtidig har jeg kjærlighetssorg og sørger voldsomt over familien som har gått i oppløsning. For meg var nok familien viktigere enn mannen. Skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal kunne bli lykkelig igjen. Jeg vil ikke ha denne livsstilen! Anonymkode: bda5a...ddc Hvor lang tid har det gått siden bruddet? Min erfaring er at en ny livssituasjon tar sin tid å venne seg til
Fru Uperfekt Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Her må du bare smøre deg med tålmodighet og huske på at og 3T regel og gjelder i denne situasjonen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Hvor gammel er barna? Kanskje du kan høre om du kan få treffe de noen timer i uken du ikke har de? Anonymkode: 49f16...3a6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå