AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Tulla meg litt bort med forje mens og mente jeg var over ikm når jeg tok en g test forje uka.. -negativ) men ser nå at forje mens var 2 mai.. burde den ha slått ut før ikm? Ikm er vel ca i dag da.. Var en billig test (stav) fra normal men har ikke pakningen på den nå.. Anonymkode: 47bf6...d71
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Tulla meg litt bort med forje mens og mente jeg var over ikm når jeg tok en g test forje uka.. -negativ) men ser nå at forje mens var 2 mai.. burde den ha slått ut før ikm? Ikm er vel ca i dag da.. Var en billig test (stav) fra normal men har ikke pakningen på den nå.. Anonymkode: 47bf6...d71 Hvis det var en billig test så tipper jeg at den i utgangspunktet ikke vil vise pålitelig resultat før to uker etter eggløsning, når du skulle hatt mens. Vanlige tester er pålitelige fra første dag uten mensen. Noen tidlige tester kan slå ut før, da vil de være merket med "test tidlig" og hvor tidlig du kan forvente å få positiv test. Om du hadde mensen sist 2. mai og gjennomsnittlig syklus på 28 dager må du teste deg tidligst 30. mai (søndag som var) for å få et resultat å stole på. Hvis mensen ikke er kommet enda ville jeg tatt ny test (nå er det 32 dager siden 2. mai, ganske lenge uten å få mensen). Anonymkode: f2eee...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det var en billig test så tipper jeg at den i utgangspunktet ikke vil vise pålitelig resultat før to uker etter eggløsning, når du skulle hatt mens. Vanlige tester er pålitelige fra første dag uten mensen. Noen tidlige tester kan slå ut før, da vil de være merket med "test tidlig" og hvor tidlig du kan forvente å få positiv test. Om du hadde mensen sist 2. mai og gjennomsnittlig syklus på 28 dager må du teste deg tidligst 30. mai (søndag som var) for å få et resultat å stole på. Hvis mensen ikke er kommet enda ville jeg tatt ny test (nå er det 32 dager siden 2. mai, ganske lenge uten å få mensen). Anonymkode: f2eee...dcc Ikke sant.. ble litt engstelig nå for tok test fordi jeg tok corona vaksine i går.. og skulle liksom være sikker.. Får kjøpe ny i morgen og teste på lørdag Anonymkode: 47bf6...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå