Gå til innhold

Kjøpe sex på fotballtur til England

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort? Erfaringer?

Lurer litt på hvorfor det er blitt så vanlig som jeg har inntrykk av.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk chlamydia, kona gikk fra meg, mistet jobben. Lykke til! 

Anonymkode: f12b3...2f5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var en stund siden folk i det hele tatt reiste på fotballtur til England. 

Anonymkode: 9ae40...5e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig å reise på fotballtur til England.

Anonymkode: 22920...f7d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er ikke vanlig å reise på fotballtur til England.

Tenkte nå mest før pandemien da. Finner ikle artikkelen, men en av de mange artiklene i vg snakket om menn som slet med angst for sykdommer etter sexkjøp i London. 

Har også selv vært med for å se Chelsea med et gjeng på 10-12 stk. Og det ble selvfølgelig en tur til Soho hvor de fleste for videre fra strippeklubb til bordell etter hva jeg hørte.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger jo ikke dra på fotballtur for å kjøpe sex? Mange sexarbeidere i Norge også

Anonymkode: 425c3...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:kvalm:

Anonymkode: 01708...965

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Realverdien said:

Tenkte nå mest før pandemien da. Finner ikle artikkelen, men en av de mange artiklene i vg snakket om menn som slet med angst for sykdommer etter sexkjøp i London. 

Har også selv vært med for å se Chelsea med et gjeng på 10-12 stk. Og det ble selvfølgelig en tur til Soho hvor de fleste for videre fra strippeklubb til bordell etter hva jeg hørte.

Hvorfor forteller du dette på kvinneguiden? Vi kvinner liker jo helst å tro at de fleste menn oppfører seg anstendig, da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

:kvalm:

Anonymkode: 01708...965

Jeg gir min tilslutning. 🤮

Anonymkode: f483d...b40

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor forteller du dette på kvinneguiden? Vi kvinner liker jo helst å tro at de fleste menn oppfører seg anstendig, da.

Vedkommende forteller dette på kvinneguiden fordi h*n er ute etter reaksjoner. Fordi h*n har det kjedelig og trist og får noe ut av å provosere. 
Det vedkommende ikke er lur nok til å skjønne er hvor usannsynlig det virker at noen som hadde planer om å kjøpe sex i England ville spurt om dette på kvinneguiden. 

Anonymkode: d32a5...ee7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Guttetur til England" har vel alltid vært synonymt med horekjøp, har det ikke det da? Jeg tror i hvert fall ikke jeg kjenner en eneste som har vært på fotballtur til England, og ikke endt opp på enten horehus eller strippeklubb. Litt som med "jentetur til Hellas" - alle vet jo hva det egentlig dreier seg om, eller?

Anonymkode: 81408...6d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Litt som med "jentetur til Hellas" - alle vet jo hva det egentlig dreier seg om, eller?

:lur:

Anonymkode: 8a509...a9b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

"Guttetur til England" har vel alltid vært synonymt med horekjøp, har det ikke det da? Jeg tror i hvert fall ikke jeg kjenner en eneste som har vært på fotballtur til England, og ikke endt opp på enten horehus eller strippeklubb. Litt som med "jentetur til Hellas" - alle vet jo hva det egentlig dreier seg om, eller?

https://www.nrk.no/norge/mange-unge-angrer-etter-sexkjop-i-utlandet-1.13032436

Angrer etter sexkjøp i utlandet

Unge får angst for kjønnssykdommer og angrer seg etter å ha kjøpt sex i ferien. De siste to årene har over 700 nordmenn bedt om råd etter å ha brutt sexkjøpsloven, halvparten av dem har kjøpt sex i utlandet.

Etter hver ferie kommer det flere til oss som har vært på ferietur med vennegjengen i utlandet. De har endt opp med å kjøpe sex og ønsker rådgivning eller å teste seg for kjønnssykdommer, forteller Anders Røyneberg til NRK.

Han er leder for Sex og Samfunns prosjekt PKS, et helsetilbud til personer som kjøper sex.

Sexkjøp i utlandet

Det finnes lite forskning på unges vaner når det kommer til kjøp av sex i Norge eller i utlandet.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Trenger jo ikke dra på fotballtur for å kjøpe sex? Mange sexarbeidere i Norge også

Anonymkode: 425c3...8d0

Dyrt å bli tatt for å kjøpe sex i Norge. :(

Anonymkode: 3a8f3...94c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Guttetur til XXXXXXX" har vel alltid vært synonymt med horekjøp

Sett inn valgfritt land, der prostitusjon er vanligere, eller lavere priset enn her. 

Anonymkode: 2429e...2f0

AnonymBruker
Skrevet

😂 😂 😂

Bare tapere og sengevætere betaler for sex eller for å se nakne damer [strippeklubb]

Anonymkode: 2fb22...f15

• Liker 2
Skrevet

Sex man må betale for, har NULL REALVERDI. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

At det skjer på fotballtur til England gjør ikke kjøp av mennesker mer etisk. 

Skrevet

Siden når er sexkjøp vanlig? Jeg vet ikke om en eneste venn som har kjøpt sex (uten at det betyr at ingen av dem har gjort det), og jeg ville blitt ganske sjokkert om dette kom fra.

• Liker 2
Skrevet
Realverdien skrev (På 3.6.2021 den 21.24):

Noen som har gjort? Erfaringer?

Lurer litt på hvorfor det er blitt så vanlig som jeg har inntrykk av.

Tanken er jo god, men det er jo like ulovlig for nordmenn, nordkvinner og nordtranser å kjøpe sex i England som å kjøpe sex i Norge. Den norske sexkjøpsloven gjelden for norske statsborgere uansett hvor i verdensmann befinner seg. 

Selv bruker jeg Fetlife og Tinder for å få meg ligg når jeg skal til utlandet. Slår aldri feil og det er helt gratis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...