AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Hei! Jeg kjenner jeg virkelig ikke er noe interessert eller føler lyst på å ha sex, med verken menn eller kvinner.. Denne manglende lysten har vart i flere år, helt siden jeg var 19 ca. Har et langt forhold bak meg hvor jeg hadde mye sex når jeg var rundt 17 år. Jeg har holdt på med et par fyrer, noen langsiktig og noen ons etter det. Likevel gir det meg ikke så mye.. Han ene var veldig flink og kunne sakene sine imens vi holdt på, men likevel klarer jeg ikke føle noe lyst før akkurat i øyeblikket jeg har sex. Men som regel føles ikke sex så viktig for meg, jeg har i hovedsak hatt sex fordi jeg liker kos og nærhet, ikke selve sexen.. Før var jeg ganske interessert og kunne føle lyst, men har mista det helt Hva kan jeg gjøre med dette? Er det normalt? Anonymkode: 21c30...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Er i akkurat samme situasjon som deg, sliter med å bli kåt. Det kan skje i millisekund men så blir det bare kjedelig fort. Sex med menn er bare penis inn penis ut, simpelt og kjedelig ikke tennende.. Håper du får svar som kan hjelpe deg, for sliter med det samme. Anonymkode: e4412...31b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Du har nok ikke møtt en som matcher deg seksuelt tenker jeg. Jeg hadde også midt på treet sex før, pga de jeg var med tenkte mest på seg selv og ikke skjønte hvordan klitoris fungerer blant annet. Men NÅ er jeg med en som virkelig tenner meg og som kan sakene sine. Så nå er jeg mye oftere kåt enn før. Anonymkode: 70896...3b0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har nok ikke møtt en som matcher deg seksuelt tenker jeg. Jeg hadde også midt på treet sex før, pga de jeg var med tenkte mest på seg selv og ikke skjønte hvordan klitoris fungerer blant annet. Men NÅ er jeg med en som virkelig tenner meg og som kan sakene sine. Så nå er jeg mye oftere kåt enn før. Anonymkode: 70896...3b0 Jeg har ligget med rundt 10 stk de siste årene. Kan det virkelig være at ingen av rundt 10 stykker matcher meg seksuelt? Jeg hadde kun følelser for to av de, og han ene var virkelig dårlig i senga og han andre var ok, men følte fortsatt det ble endel pliktsex... Selvom de var kjempe kjekke og jeg likte de veldig godt ellers, så det handler virkelig ikke om at jeg ikke tenner på dem som person, føler bare ikke på kåthet rett og slett.. Er så redd det skal ødelegge forhold senere om jeg møter verdens beste menneske, men som vil ha mye sex i forholdet, som det er endel andre tråder om her på forumet Anonymkode: 21c30...7e7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 Går du på hormonbasert prevensjon? Uansett hva jeg bruker mister jeg sexlysten fullstendig. Anonymkode: 7fa5c...542 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går du på hormonbasert prevensjon? Uansett hva jeg bruker mister jeg sexlysten fullstendig. Anonymkode: 7fa5c...542 Har brukt forskjellige typer p-piller fra jeg var 16, nå har jeg p-stav. Mulig det kan være en årsak ja? Anonymkode: 21c30...7e7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Jeg gikk helt uten sexlyst i 10 år. Sluttet endelig på p-piller, og nå etter bare 3 uker har sexlysten kommet tilbake. Var som å rive ned en demning 😅 Anonymkode: 0103d...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har brukt forskjellige typer p-piller fra jeg var 16, nå har jeg p-stav. Mulig det kan være en årsak ja? Anonymkode: 21c30...7e7 Ja, det kan være en årsak. Det er en kjensgjerning at kvinner mister sexlyst på prevensjon, dessverre. Eneste perioden i livet mitt jeg har vært skikkelig kåt var da jeg skulle prøve å bli gravid, og gjennom hele graviditeten, for da brukte jeg ikke prevensjon. Anonymkode: 7fa5c...542 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er midten av førti årene og har hatt litt sex tørke de 3-4 siste årene, men i det siste så har jeg fått sexlysten tilbake slik den var i tjueårene Jeg har gått mange år på medisin som er nok skylden for lav sexlyst. Vet også p-piller kan også dempe sexlysten. Trappet ned på medisinen for ett år siden, men det er nå i det siste lysten er kommet tilbake Vi kvinner er mer ett komplekst hormonsystem, så hormoner spiller mye inn her. Leste f.eks at mangel på progesteron kan gi lavere sexlyst (velvære hormonet). Da jeg var gravid så var jeg sinnsyk kåt. Men hørt at det kan skyldes at progesteron nivået stiger betraktelig i graviditeten Anonymkode: 11088...1da 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Sikkert vaksinereaksjon Anonymkode: 8a806...de1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #11 Skrevet 4. juni 2021 Det skal bli mange frustrerte framover. I tillegg til hormonbasert prevensjon, så går jo halve Norge på antidepressiva. Kjemisk kastrerte hele gjengen. Anonymkode: 8bdbb...188
sicario Skrevet 4. juni 2021 #12 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sex med menn er bare penis inn penis ut, simpelt og kjedelig ikke tennende.. . Anonymkode: e4412...31b Det hørtes utrolig kjedelig ut… Høres ut som om du har hatt partnere som kunne trengt mye veiledning. Er du komfertabel med å tydelig formidle hvordan du liker det?
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! Jeg kjenner jeg virkelig ikke er noe interessert eller føler lyst på å ha sex, med verken menn eller kvinner.. Denne manglende lysten har vart i flere år, helt siden jeg var 19 ca. Har et langt forhold bak meg hvor jeg hadde mye sex når jeg var rundt 17 år. Jeg har holdt på med et par fyrer, noen langsiktig og noen ons etter det. Likevel gir det meg ikke så mye.. Han ene var veldig flink og kunne sakene sine imens vi holdt på, men likevel klarer jeg ikke føle noe lyst før akkurat i øyeblikket jeg har sex. Men som regel føles ikke sex så viktig for meg, jeg har i hovedsak hatt sex fordi jeg liker kos og nærhet, ikke selve sexen.. Før var jeg ganske interessert og kunne føle lyst, men har mista det helt Hva kan jeg gjøre med dette? Er det normalt? Anonymkode: 21c30...7e7 Kanskje du bare trenger kjærlighet for å få lyst? Er ikke så uvanlig det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå