AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg lever av YouTube kanalen min, og føler det er litt sånn kleint å si som mann. Jeg er student ved siden av men lever et litt mindre sparsommelig enn studenter flest. Jeg har tidligere fått negative reaksjoner på det, så nå har jeg latt være å si det til hun jeg dater nå. hva tenker dere, trekker det ned å være YouTuber? Anonymkode: 389be...541
mjaus Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 For min del nei, så lenge du ikke hadde krevd å dratt meg inn i videoene dine.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Ja, det trekker ned. Men løgn trekker enda mer ned, så du må være flink til å balansere. Anonymkode: 5ca33...040 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Neida. Alle har hobbyer, kjekt for de som kan leve av det! Hadde sagt det til daten. Det kommer jo fram en dag uansett om det blir seriøst. Viktig å vær åpne og ikke starte forholdet med løgn hvert fall Anonymkode: a5773...c03 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #5 Skrevet 3. juni 2021 mjaus skrev (1 minutt siden): For min del nei, så lenge du ikke hadde krevd å dratt meg inn i videoene dine. Ja, nei altså det er ikke en sånn type konto. Jeg er ikke i videoene mine selv heller. Det er bare sånne nerdegreier, ingen personfokusering. det burde jeg kanskje sagt. ts Anonymkode: 389be...541 4
Ullvott Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 Nå er jeg sikkert dobbelt så gammel som deg, og for mange som er godt voksne er ikke dette så enkelt å forstå. Jeg tror kunsten er å se an sitt publikum. Til folk på 45+ kan det være like greit å si ting som "Jeg studerer (....), og så har jeg en Youtubekanal ved siden av som jeg tjener litt penger på." Til noen du dater bør du være mer rett frem og ærlig. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #7 Skrevet 3. juni 2021 Absolutt ikke, men nå er jeg 24 år og har vokst opp med YouTube. Drevet med tegning hele livet selv og det var også noe folk ikke forsto at jeg orket, fordi jeg tegnet bare fantasi greier og drev ikke maling eller moderne kunst. Mange blir fortsatt satt ut når jeg forteller at jeg får betalt for å tegne andres spill karakterer. Hvorfor skulle folk bruke penger på slikt?? 😂 De skulle bare vist hvor mye man kan tjene på litt av hvert innenfor "nerde ting" 🌼 Syns det er fint at man kan tjene litt på hobby, og det kan fint også være hoved inntekt hvis man føler for det. Hvis kjæresten din tenker det er flaut så må jeg si at jeg syns det hadde vært flaut på hennes vegne. Ærlighet varer lengst. Anonymkode: 0b2ad...7ca 6
Gjest Saph Skrevet 3. juni 2021 #8 Skrevet 3. juni 2021 Kommer an på innholdet. YouTuber kan være så mangt. Men er det noe som ikke skjemmer deg eller andre ut, så er det ikke noe problem for meg.
mjaus Skrevet 3. juni 2021 #9 Skrevet 3. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, nei altså det er ikke en sånn type konto. Jeg er ikke i videoene mine selv heller. Det er bare sånne nerdegreier, ingen personfokusering. det burde jeg kanskje sagt. ts Anonymkode: 389be...541 Ja, da hadde det vært greit. Folk får gjøre hva de vil så lenge de trives med det. Hadde jeg vært forelska i deg hadde det vært overfladisk å synes det var turn off bare fordi det ikke er like "kult" som å være advokat f.eks 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #10 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er 27 og kvinne og for meg hadde det heller trekt opp, om noe. Anonymkode: 9e72d...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #11 Skrevet 3. juni 2021 Spørs jo på innholdet, men generelt sett er det jo noe positivt. Anonymkode: 48796...b08 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #12 Skrevet 3. juni 2021 Så lenge du studerer og tenker deg videre i livet på sikt, ser jeg ingen grunn til å ikke nevne det hvis hun spør. Anonymkode: 40165...7c2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #13 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spørs jo på innholdet, men generelt sett er det jo noe positivt. Anonymkode: 48796...b08 Det er skikkelig nerdegreier, det er ikke noe personlig innhold. Ingen som gjenkjenner meg på gata eller vet at det er mitt navn bak kontoen (med unntak av venner og familie selvsagt.) hjelper det? ts Anonymkode: 389be...541 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #14 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så lenge du studerer og tenker deg videre i livet på sikt, ser jeg ingen grunn til å ikke nevne det hvis hun spør. Anonymkode: 40165...7c2 Ja, jeg studerer, men har ingen planer om å slutte med YouTube. Dette er hobbyen min som jeg nok kommer til å ha i mange mange år. ts Anonymkode: 389be...541
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #15 Skrevet 4. juni 2021 Kommer an på hva innholdet er, om det er type jorda er flat eller alle homofile skal steines, så hadde det nok blitt kroken på døra, men om det er gaming eller noe sånt, så hadde det vært ett fett for meg personlig. Anonymkode: d36dc...ed8 3
GammelKaktus Skrevet 4. juni 2021 #16 Skrevet 4. juni 2021 Kan ikke se at dette er et problem, du er ikke akkurat Unspeakable som gnåler og drar med hele gjengen 😄 Så da tenker jeg at det ikke blir noe problem. Men det spørs jo på dama, noen får jo angst bare du nevner gaming eller pc.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #17 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer an på hva innholdet er, om det er type jorda er flat eller alle homofile skal steines, så hadde det nok blitt kroken på døra, men om det er gaming eller noe sånt, så hadde det vært ett fett for meg personlig. Anonymkode: d36dc...ed8 Hehe, nei det er typ i kategorien sjakk, fysikk etc. skikkelig smalt interessefelt som jeg sitter og nerder på med likesinnede. Vil anslå jeg bruker ca. 6-7 timer på det i uka. ts Anonymkode: 389be...541
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #18 Skrevet 4. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden): Kan ikke se at dette er et problem, du er ikke akkurat Unspeakable som gnåler og drar med hele gjengen 😄 Så da tenker jeg at det ikke blir noe problem. Men det spørs jo på dama, noen får jo angst bare du nevner gaming eller pc. Ja, jeg er nok en «gamer type», selv om jeg nå har helt sluttet med det for å drive med YouTube. Jeg skjønner jo at jenter flykter om man bruker masse masse tid på en hobby som ikke genererer noe inntekt og spiser av tiden man kunne hatt sammen, men ja det er nok mange fine fyrer blant gamere som blir oversett. ts Anonymkode: 389be...541 1
GammelKaktus Skrevet 4. juni 2021 #19 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er nok en «gamer type», selv om jeg nå har helt sluttet med det for å drive med YouTube. Jeg skjønner jo at jenter flykter om man bruker masse masse tid på en hobby som ikke genererer noe inntekt og spiser av tiden man kunne hatt sammen, men ja det er nok mange fine fyrer blant gamere som blir oversett. ts Anonymkode: 389be...541 Men nå finnes det jo en del jenter og som didler innenfor sjangeren så kanskje du kan finne noen som er like interessert i slike ting selv eller ei selvstendig dame som ikke trenger å ha deg med på "alt" hun skal gjøre. Finne deg ei som har en hobby selv og som hun driver med alene eller med spesielt interesserte så slipper du for mye gnål både om å være med på alt og hun har mer forståelse for din egen hobby. Er jo nok av flotte damer der ute. 😄
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #20 Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hehe, nei det er typ i kategorien sjakk, fysikk etc. skikkelig smalt interessefelt som jeg sitter og nerder på med likesinnede. Vil anslå jeg bruker ca. 6-7 timer på det i uka. ts Anonymkode: 389be...541 Dette kommer an på dama det da. Sikkert en del som tenker at det er skikkelig turn off, men det er kanskje ikke en dame for deg? Jeg hadde synes det var greit, men så er jo jeg en kvinnelig ingeniør... Og litt nerdete selv (selv om det ikke er så synlig fra utsiden). Anonymkode: 11380...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå