Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå er jeg litt sånn hva er det???

Startet med at jeg var skikkelig sliten på mandag, med litt uggen mage. i går var det litt murringer i magen og i dag har det vært mye. Så skulle jeg bare tafte litt oppi der også kom det litt lys rosa blod på fingeren. Og lurte på om dette er mensen eller en eventuelt graviditet. Om jeg ikke tar feil var eggløsninga rundt mandag eller tirsdag forrige uke. Har også vondt neders i ryggen(det kan jo være annet da eller mensen)

Er bare spent om det er mensen som kommer(men peleier å spotte litt først)???? Passer jo i tid om det er festing på gang? Vet egenltig ikke når mensen kommer, men en gang til neste uke tenker jeg.....(eller om det er den som kommer før)

Ville bare få ut min forklaring :)

Hilsen Lene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det å nå!!

Merkelig... Men jeg har hatt det i fire dager nå da.. Sånn ikke helt mensen, bare sånn litt lyserosa greier...

Har før hatt det en, maks to dager før mensen, så hva det her er, det vet jeg ikke!

Skrevet

Hmmm..

Om det er mensen som kommer så er det jo bare en ting å si jeg blir ikke gravid så lenge jeg får mensen en uke etter EL. Da får jo ikke egget festet seg...

Var nemmlig hos gyn 22 aug. og han mente at jeg hadde tre eggeposer og den ene skulle sprekke forrige uke. Jeg hadde bare vondt i eggstokken max en time så var det ikke mere. Ikke el-slim , ikke vondt i ryggen eller og el testen var neste like sterk som kontoll streken da den de neste dagene ikke var en antydning til strek. Så det er jo bare vente å se.

I dag så har jeg lys lys blod aktig farge når jeg tørket meg hitill. Så det er sikkert mensen som er på vei. Og har vondt i høyre eggestokk litt mere nå enn det var i går.

Ikke annet å tro enn at mensen kommer mye før denne måneden også...

Lykke til med deg.

Hilsen Lene.

Skrevet

Det kan ikke ha vært at egget har ventet med å slippe seg til nå da? Siden du har vondt i den ene eggstokken og mener jeg? Jeg har ofte en liten blødning når jeg har EL, vet ikke hvorfor men det skjer ca annenhver gang så tror det kun skjer når jeg har EL fra den ene siden.

Skrevet

Mensen min kom i dag hvertfall... Litt trist, men vi prøver ikke heller egentlig, har bare vært litt uforsiktige, og jeg er en anelse babysyk :sjenert:

Masse lykke til med deg! :klem:

Skrevet

Hei igjen.

Fortsatt mensen murringer, mest på høyre side. Enda tre dager igjen til siste mensen dag. men har aldri hatt så lang tid før mensen med mensen murringer. Annerledes fra forrige månedene.

Kommer jo til å bli skikkelig skuffet om mensen kommer nå for nå har jeg jo hatt disse murringene så lenge uten at ting skjer. Det er først etter første innlegget jeg har lurt fælt om den kommer eller ikke???

Men får vente enda noen dager å se om mensen kommer, noe jeg ikke håper på da :) Så kan jeg jo teste om den uteblir... Men siden jeg hadde EL forrige tirsdag, så kan det jo hende at mensen kommer den 12 da. 31 dagers syklus som de første månedene...

Venter i spenning.

Hilsen Lene.

Skrevet

Er godt tegn at mensen ikke har kommet enda.

d ahar du jo en grei LF-lengde i allefall

Skrevet

Ja veldig bra og tusen takk Chiquita.

Faktisk så har jeg alltid tenkt at nå får jeg mensen og denne måneden klaffet det bare ikke for ikke å bli skuffet. men får liksom ikke de tankene denne måneden.... Kanskje ikke rart, fordi jeg drømte her at min lege sa. Denne måneden Lene, har du blitt graivd.... Ønske tenkning, men hadde jo vært så utrolig gøy om den uteble :) Nå kjønner jeg godt de som tester og tester 100 ganger før IKM fordi de er så spente....

Men skal vente til Mensen uteblir. Har den ikke kommet innen mandag Tester jeg tirsdag med ordenlig test jeg har i hylla. Det er jo noen det har slått ut på tidlig, men det er jo ikke alle og jeg har bare en dyr, men 4 billige.

Klem fra Lene.

Skrevet

Kan du ikke ta en av de billige testene da? Det kan jo slå ut allerede en uke etter befruktning.

Jeg ble gravid ca. 01. juli. Jeg tok EL test 07. juli og trodde jeg hadde eggløsning, men det var det ikke! Jeg var gravid. Så de kan slå ut tidlig.

Skrevet

Hei.

Ja da kom den dumme tanta tror jeg.

Fikk ganske så fersk blod i dag, men uten mensensmerter(hadde vel nok mensen smerter for denne gangen forrige uke!!!)

I kveld blør jeg ikke noe, men regner med at det kommer for fullt i morgen.(håpet er jo der enda at den skal forsvinne, men NEPPE)

Ville bare informere dere som har vært innom.

Klem fra Lene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...