AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #1 Skrevet 3. juni 2021 Jeg er snart 37 uker på vei, og idag har jeg jevnlig gått å hatt kynnere som gjør vondt i magen, jeg må sette meg ned når jeg får disse. Er dette bare kynnere, elller kan det være noe mer? Anonymkode: 144aa...d4b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #2 Skrevet 3. juni 2021 Kan være rier. Ring føden og prat med dem Anonymkode: 37cfa...495 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #3 Skrevet 3. juni 2021 Det er så vanskelig å vite. Noen har kynnere som gjør vondt. Men når det er noe nytt, vil jeg tro det handler om at fødsel nærmer seg. Og at fødsel nærmer seg har jeg erfart kan være veldig relativt, i uke 37 nærmer det seg jo selv om man ender med å føde i uke 41. Jeg hadde litt smerter i forbindelse med kynnere. Men det var mer som menssmertelignende murringer som var til stede samtidig som jeg hadde mye kynnere, og de var der mellom hver kynner også. I andre svangerskap fikk jeg noe som kjentes som milde rier, som bølger av menssmerter. Det kom ofte på kveldstid, og forsvant igjen etter en time eller to. Det tror jeg var maserier. Jeg hadde det til og fra uke 36 og fødte i uke 40. Jordmoren jeg gikk til kalte det maserier hvis det stoppet igjen i stedet for å ta seg opp, bli kraftigere og komme tettere. Anonymkode: 702ba...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå